افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

21 روز آنتی بیوتیک مرا از سکوی پارالمپیک خارج کرد

  • کد خبر : 410987
21 روز آنتی بیوتیک مرا از سکوی پارالمپیک خارج کرد

ملی پوش پاراکانو گفت: بیماری های عفونی و مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک ها قبل از اعزام به بازی های پارالمپیک پاریس باعث شد که عملکرد خوبی نداشته باشم و با افت رکورد مواجه شدم. سعید حسین پور در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد خود در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: […]

ملی پوش پاراکانو گفت: بیماری های عفونی و مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک ها قبل از اعزام به بازی های پارالمپیک پاریس باعث شد که عملکرد خوبی نداشته باشم و با افت رکورد مواجه شدم.

سعید حسین پور در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد خود در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: یک ماه قبل از اعزام به بازی های پارالمپیک پاریس، به دلیل زخم صندلی و عفونت شدید مجبور به بستری شدن 2 هفته در بیمارستان شدم. برای 21 آن روز آنتی بیوتیک مصرف کردم که باعث شد قدرت بدنی ام کاهش یابد و رکوردم پایین بیاید.

و می افزاید: مصرف زیاد آنتی بیوتیک قوای بدنی مرا بسیار ضعیف کرده بود و قدرت پارو زدن را نداشتم البته در شرایطی به پاریس رفتم که حالم بهتر شده بود اما به هر حال این بیماری. ساخته شده تاریخ من به شدت 3 ثانیه کاهش می یابد.” اگر این بیماری را نداشتم قطعا وضعیتم بهتر می شد و شاید وضعیتم بهتر از پنجمی بود.

یکی از ملی پوشان پاراکانو خاطرنشان کرد: قبل از اعزام به بازی های پارالمپیک پاریس گفته بودم برای مدال می جنگم اما قول مدال ندادم هر چند بیشتر از پنجمی را انتظار داشتم که متاسفانه بیماری همه چیز را تغییر داد

حسین پور با ارزیابی حریفان پارالمپیک خود گفت: تمامی حریفانی که در پارالمپیک پاریس شرکت کرده بودند در مسابقات جهانی نیز حضور داشتند و من آنها را به خوبی می شناختم اما سطح مسابقات پارالمپیک با سطح جهانی قابل مقایسه نیست و همه حریفان خیلی خوب بودند. خود را برای این رویداد بزرگ آماده کردم و تنها 3 ثانیه از روی سکو از دست رفتم، هرچند که اگر قدرت بدنی ام به دلیل مصرف زیاد آنتی بیوتیک ضعیف نمی شد، کسب مدال دور از دسترس نبود.

وی در خصوص برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر پیگیر تمرینات بدنسازی و ایروبیک خود در شهرستان هستم تا برنامه اردو از سوی کادر فنی مشخص و اعلام شود. هدف اصلی حضور پررنگ در بازی های پارالمپیک لس آنجلس است و از این پس سعی می کنم با جدیت برنامه تمرینی ام را دنبال کنم تا ناکامی که در پاریس داشتم در لس آنجلس جبران کنم.

حسین پور در خصوص حضور خود در بازی های پاراآسیایی ناگویا ژاپن گفت: پاراکانو در بازی های پاراآسیایی ناگویا ژاپن حضور ندارد و تا جایی که می دانم میزبان تمایلی به برگزاری مسابقات در این رشته ندارد. البته برای پاراکانو مضر است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که پاراکانو نیز در این بازی ها حضور داشته باشد.

بازیکن تیم پاراکانو در پایان درباره وضعیت قایق خود افزود: در بازی های پارالمپیک پاریس باید قایق خود را به ایران تحویل می دادم که متاسفانه شرایط حمل و نقل فراهم نشد. البته برای تمرین در دریاچه آزادی قایق دارم اما استاندارد و به روز نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.