افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

«2024» سال زوال رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 168527
«2024» سال زوال رژیم صهیونیستی

یک تحلیلگر مشهور جهان عرب معتقد است: سال 2024 به عنوان سالی که فروپاشی سریع رژیم اشغالگر قدس و فروپاشی پروژه صهیونیستی که 75 سال پیش توسط استعمار غرب تأسیس شده بود، در تاریخ ثبت خواهد شد. ، به ضرر ملت عرب و شرف و مقدسات آن، در سرزمین مبارک فلسطین کمک کرد. به گزارش […]

یک تحلیلگر مشهور جهان عرب معتقد است: سال 2024 به عنوان سالی که فروپاشی سریع رژیم اشغالگر قدس و فروپاشی پروژه صهیونیستی که 75 سال پیش توسط استعمار غرب تأسیس شده بود، در تاریخ ثبت خواهد شد. ، به ضرر ملت عرب و شرف و مقدسات آن، در سرزمین مبارک فلسطین کمک کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیلگر سرشناس جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در یادداشتی در این باره نوشت: مقاومت به رهبری جنبش حماس اولین دقایق سال جدید را با بمباران تل آویو آغاز کرد. . با بیش از بیست موشک، و سیستم های گنبد آهنین تنها آنها بودند. برخی از آنها رهگیری شدند و مقامات تل آویو بیش از دو میلیون شهرک نشین را از ترس به پناهگاه ها فرستادند. این؛ جشن پایان یک سال و شروع سال دیگر در حالت وحشت بود، یعنی پایان یک مرحله و آغاز مرحله جدید است که کاملاً با مرحله قبل متفاوت است و بیشترین آن ویژگی بارز پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین و همه اعراب و مسلمانان شریف جهان است.

صهیونیست ها ادعا می کنند که مقاومت در نوار غزه با حملات، ترورها، پاکسازی قومی، شهادت حدود 22 هزار غیرنظامی، زخمی شدن حدود 60 هزار نفر دیگر و آواره شدن دو میلیون نفر، قدرت خود را از دست داده و آن را ریشه کن کرده است. این است که پاسخ موشکی 85 روز پس از تجاوز صورت گرفت که نشان دهنده قدرت این مقاومت و رهبری آن و همچنین هوشمندی ذهن هایی است که این حمله تاریخی را طراحی کرده و آن را با دقت و شجاعت بی سابقه ای انجام دادند.

نتانیاهو و جو بایدن، مربی صهیونیست‌اش، به همراه دانشجوی نژادپرست شکست خورده‌اش، آنتونی بلینکن، همراه با گروهی از ژنرال‌های سابق، بر این باور بودند که حمله به غزه، درست مانند تجاوزات قبلی به اکثریت اعراب، یک «گردش مفرح» خواهد بود. دولت‌ها و ارتش‌هایشان که پرچم‌هایشان در اولین ساعات جنگ به تسلیم فراخوانده شد، اما نتایج تهاجم به غزه شگفت‌انگیز و در عین حال تکان‌دهنده بود. این تجاوز حدود سه ماه طول می کشد و طولانی ترین جنگ منطقه نامیده شده است و این در حالی است که دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و تنها دستاورد آن ریختن خون کودکان و زنان و سالمندان بوده است. و تخریب 85 درصد از خانه های غزه. به راستی که ملت فلسطین ملت قدرتمندی است که هرگز تسلیم نشده و تسلیم نخواهد شد و حرف اول و آخر در فرهنگ لغت آن مقاومت است.

رژیم اشغالگر اعتبار خود را از دست داد و “طوفان الاقصی” آمد تا چهره و سلطه خود را در گل فرو برد و نشان داد که این رژیم آن “قلعه مستحکم” و “تسخیرناپذیر” مورد ادعای خود نیست و دیدیم که ارتش قادر است از آن محافظت کند نه متعلق به او و نه به شهرک نشینانش بود و اگر هواپیمای آمریکایی نبود، فروپاشی خیلی سریع اتفاق می افتاد.

ارتش رژیم اشغالگر با وجود تجهیزات بسیار زیاد و کمک بیش از دو هزار تفنگدار نیروی دریایی آمریکا نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد که مهمترین آن انتقال اجباری ساکنان نوار غزه به صحرای سینا است. و ساکنان کرانه باختری تا اردن و ترور رهبران میدانی جنبش های حماس و جهاد اسلامی. دشمن جز حمله به خانه متروک یحیی السنوار، رئیس حماس در اردوگاه خانیونس، چیزی برای نشان دادن و مباهات به شهرک نشینان خود نیافت و تنها کف کفش او را یافت.

علاوه بر این ناکامی ها در میدان، اقتصاد رژیم صهیونیستی تاکنون حدود 20 میلیارد دلار آسیب دیده و به دلیل شکست و آوارگی بیش از نیم میلیون شهرک نشین از شمال و جنوب در آستانه فروپاشی و فروپاشی قرار گرفته است. . . فلسطین اشغالی فرار شهرک نشینان به خیمه های نقب و ایلات در منتهی الیه جنوب فلسطین اشغالی به این معنی است که تاریخ به صورت معکوس در حال تکرار است و این فرار به سرزمین های اشغالی مقدمه ای برای فرار نهایی صهیونیست ها از فلسطین است. با هدف جستجو، پناهگاه های امن دائمی برای خود در اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا و شاید در میان اعراب خواهد یافت.

جنگ در حال گسترش است، جبهه‌های مختلف می‌سوزند و در روزهای آتی سال جدید، به برکت جنگ فرسایشی و موشک‌ها و پهپادهای مجاهدین حزب‌الله، بیش از پیش آتشین خواهند شد. پایگاه‌های عراق و سوریه هدف روزانه موشک‌ها، موشک‌ها و پهپادها قرار گرفته‌اند، به مقاومت عراق تبدیل شده‌اند و نباید جبهه اشغالی کرانه باختری را فراموش کنیم، زیرا با تشدید قیام‌های مسلحانه تبدیل شدن به مهمترین نقطه از رویارویی با رژیم اشغالگر خارج از نوار غزه است و انتظار می رود این منطقه به زودی تبدیل به توده ای از آتش شود که شهرها و ساکنان آن را بسوزاند.

ما همچنین نباید شجاعت برادرانمان در یمن و کمک بزرگ آنها را در حمایت از برادرانمان در نوار غزه فراموش کنیم. در یمن بی شک اینگونه شهدا تقدیم می کنند و دریای عرب و سرخ را بسته اند و به زودی تنگه هرمز نیز به آنها خواهد پیوست.

بزرگترین اشتباه آمریکا و دولت بایدن درگیر شدن آنها در جنگ با یمنی ها و شهادت ده رزمنده و انهدام سه کشتی آنها بود که در راه حمله به یک کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی بودند. دریای سرخ، به خواست خداوند متعال، هر یک از طرفین و کشوری اعم از بزرگ یا کوچک که در طول تاریخ با یمن وارد جنگ شده، شکستی هولناک را متحمل شده است و در این راستا می توان به امپراتوری عثمانی و انگلیسی های آن اشاره کرد. . وارث.

روزی می رسد که آمریکا نیز در دام ملت شریف و قهرمان یمن خواهد افتاد و آن روز نقطه آغاز فرار پرهزینه واشنگتن از منطقه و جهان عرب خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.