افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

201 میلیون تردد در جاده های کشور

  • کد خبر : 353877
201 میلیون تردد در جاده های کشور

آفتاب نیوز: سردار سید تیمور حسینی گفت: از ساعت 10 شهریور تا ساعت 9 صبح جمعه 16 شهریور 1403 نسبت به روزهای عادی 8 درصد افزایش تردد داشته ایم که این میزان به بیش از 201 میلیون تردد رسیده است. وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام تعطیلات، استان های شمالی کشور […]

آفتاب نیوز:

سردار سید تیمور حسینی گفت: از ساعت 10 شهریور تا ساعت 9 صبح جمعه 16 شهریور 1403 نسبت به روزهای عادی 8 درصد افزایش تردد داشته ایم که این میزان به بیش از 201 میلیون تردد رسیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای سفر در ایام تعطیلات، استان های شمالی کشور مانند مازندران، گیلان و خراسان رضوی بیشترین حجم ورود خودرو را تجربه کردند، البته در روزهای اخیر و به ترتیب به ایام عزاداری، موج بازگشت مسافران به شهرها آغاز شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار نسبت به خودروهای ورودی همچنان حدود 90 هزار خودرو در مازندران، 60 هزار خودرو در گیلان و 30 هزار خودرو در خراسان رضوی وجود دارد. این حجم زیاد ترافیک باعث ایجاد ترافیک شدید در برخی وسایل حمل و نقل می شود. محورها تکمیل شده است.

رئیس پلیس راه فراجا تاکید کرد: در عین حال با وجود افزایش تردد، خوشبختانه تصادفات نسبت به هفته گذشته کاهش چشمگیری داشته است. بر اساس آمار رسمی پلیس راهنمایی و رانندگی، در مجموع تصادفات 19 درصد کاهش داشته ایم، یعنی 16 درصد فوتی، 46 درصد در تصادفات جرحی و خسارتی.

سردار حسینی در ادامه گفت: پلیس راه برای مدیریت ترافیک سنگین و جلوگیری از تصادفات احتمالی در برخی از محورهای پرتردد محدودیت ترافیکی اعمال کرده است. سور خاطرنشان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده و تا تخلیه کامل ادامه خواهد داشت. همچنین برای افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه شخصی، ورود کامیون و تریلر به محورهای هراز، فیروزکوه، اتوبان قدیم قزوین – رشت، آستارا و اردبیل تا پایان شب ممنوع است.

سردار حسینی با تشکر از همکاری شهروندان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست با صبر و حوصله و رعایت فاصله مناسب به مسیر خود ادامه دهند.

وی همچنین توصیه کرد قبل از سفر خود را از آخرین وضعیت جاده ها مطلع کرده و برنامه ریزی دقیق تری برای سفر خود داشته باشند.

پلیس راهنمایی و رانندگی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و به موقع از شهروندان خواست اخبار وضعیت راه ها را از طریق رسانه های رسمی و کانال های ارتباطی پلیس پیگیری کنند.

پلیس راه در پایان از همه شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حفظ امنیت خود و سایر رانندگان کمک کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.