افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

20000 معتاد را از شهر جمع آوری کنید/18 ایستگاه مترو بسازید و 50 کیلومتر خطوط مترو را توسعه دهید.

  • کد خبر : 345422
20000 معتاد را از شهر جمع آوری کنید/18 ایستگاه مترو بسازید و 50 کیلومتر خطوط مترو را توسعه دهید.

به گزارش رکنا، لطف الله فروزنده اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام خدمت به مردم در محور اسلام است. مردم نعمت انقلاب و مسئولان هستند. در دوره ششم مدیریت شهری بیشترین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و بیشتر پروژه ها برای مناطق محروم طراحی شده است. وی افزود: باید تلاش کنیم، […]

به گزارش رکنا، لطف الله فروزنده اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام خدمت به مردم در محور اسلام است. مردم نعمت انقلاب و مسئولان هستند. در دوره ششم مدیریت شهری بیشترین توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و بیشتر پروژه ها برای مناطق محروم طراحی شده است.

وی افزود: باید تلاش کنیم، اقدامات باید بر اساس اولویت باشد، زیرا منابع محدود است. شهرداری خودش باید منابع را تامین کند و رویکرد شهردار تهران بر چند محور است. محور اول مشارکت مردم در پروژه ها و ناظر آنهاست. دلیل اجرای طرح «من شهردار هستم» مشارکت مردم در حل چالش های شهر است. بنابراین در سال اول پروژه اصلی من 350000 نفر شرکت کردند و پروژه ها اجرا شد و در سال دوم 1300000 نفر شرکت کردند که نشان دهنده موثر بودن طرح بود.

فروزنده با اشاره به اینکه اولین انتظار شهرداری برای حفظ شهر بحث پسماند و نگهداری و احداث پارک ها و معابر است، گفت: در این مدت 5000 هتکار کمربند سبز ایجاد و 600 هکتار از آن ساخته شده است. پارک ها در شهر توسعه یافته اند.” برخی از مشکلات با طرح جمع آوری زباله های خشک حل شده است. با رسیدگی و توجه به کارگران، حقوق نظافتچیان ترمیم شده و حداقل دستمزد آنها 12 میلیون تومان است، در حالی که پیش از این مدت حقوق نظافتچیان 2 تا 3 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا میادین میوه و تره بار را گسترش دهیم و محصولات متنوعی ایجاد کنیم تا محصولات اساسی در بازارها و در شرکت شهروند عرضه شود. در ادامه با راه اندازی نرم افزار و سامانه شهرزاد مکانیزمی فراهم شد تا مردم گوشت و فرآورده های ضروری را بدون نوبت و با قیمت مناسب داشته باشند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به مسائل ساخت و ساز گفت: از نظر ساخت و ساز، ادامه بزرگراه یادگار امام و اتوبان بروجردی در حال انجام است. سه و نیم کیلومتر بزرگراه شهید بروجردی سال گذشته افتتاح شد و تا پایان سال ۹ و نیم کیلومتر با تونل تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه فاز اول بزرگراه شوشتری در سال جاری تکمیل می شود، تصریح کرد: در دوره قبل به دلیل مشکلات و مخالفان، خاک بر روی این پروژه ریخته شد و برای حدود 700 کیلومتر احداث 80 تقاطع بدون درجه بندی در تهران نیاز است. جاده و مصرف روزانه یک میلیون لیتر بنزین را کاهش دهید. امروز بیش از 30 پل افتتاح شده و این روند ادامه دارد و در حال پیگیری ساخت 8 پارکینگ بزرگ از جمله نماز هستیم.

فروزنده ادامه داد: در بخش حمل و نقل که تقریباً 50 درصد بودجه را تشکیل می دهد اتفاقات مهمی افتاد. برای 2500 اتوبوس به ارزش 20 میلیارد تومان با تولیدکنندگان ملی که در حال تعطیلی بودند قرارداد بستیم. در حال حاضر حدود 1300 اتوبوس جدید در خطوط فعال وجود دارد و حدود 1000 اتوبوس بازسازی شده اند. روزی که ما رسیدیم حدود 800 اتوبوس بود، امروز 3000 اتوبوس. برای 2500 اتوبوس قرارداد بسته شده و مشکلات مالی آنها تا حدودی برطرف شده که انشالله امسال اولین محموله وارد شده است ضمن اینکه برای 27500 تاکسی برقی قرارداد بسته شده است.

فروزنده با اشاره به قرارداد چینی گفت: قراردادی که از سال 1395 برای 1000 واگن بسته شد و در دولت آقای روحانی به حالت تعلیق درآمده بود در دولت شهید رئیسی به برکت ایشان و امروز با مشارکت کارخانه خودمان احیا شد. یعنی با همکاری چینی ها بسته شده و در حال احیا است. منابع مالی چینی از جمله منابع ما در خارج از کشور است. خطوط 6 و 7 مترو ناقص بود و امروز حدود 90 درصد آنها به پایان رسیده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز به مترو رفت و توضیح داد: در این سه سال بیش از 18 ایستگاه مترو 50 کیلومتر خط مترو ایجاد و توسعه یافته است. در حوزه نوسازی واگن‌های مترو و در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی، سیاست ما بر مسجد، مدرسه و خانواده است، اتفاقات بسیار خوبی افتاده است. حدود 300 مسجد نمونه انتخاب شد. تمام مراکز ورزشی ما فعال شدند. هیئت محله باید تشکیل و مدیریت شود.

فروزنده با بیان اینکه 15 هزار دانش آموز باید در فرهنگسراها آموزش ببینند، تاکید کرد: در این دوره مراسم جشن غدیر برگزار شد و از اربعین حمایت ویژه شد. ما باید رویدادهای مذهبی و ملی را تقویت کنیم و به جوانان خود بفهمانیم که ما تاریخ و فرهنگ قوی داریم. شهرداری در تمام رویدادهای مهم شهر حضور داشته است.

فروزنده با تاکید بر اینکه دیگر کلنی معتادان نداریم و تقریبا. 20 هزار معتاد جمع آوری شدند، وی ادامه داد: رودخانه دره فرحزاد محله تجمع معتادان متجاهر بود که به یک مرکز زیبای گردشگری تبدیل و 50 هکتار پاکسازی شده است. 7 هزار کودک کارگر مشمول همین طرح وصول آسیب های اجتماعی شدند.

وی همچنین به جاده بهشت ​​حضرت زهرا در مناطق 17 و 18 اشاره و بیان کرد: این پروژه موقعیت خوبی را برای منطقه ایجاد می کند.

بر اساس اعلام سایت شهری، معاون شهردار با پرداختن به حقوق شهروندی و شهری گفت: در پیگیری مطالبات پیش روی نهادهای مختلف از جمله ارتش و نیروی انتظامی منابع زیادی به شهرداری تهران بازگشت. حدود 50 پروژه مشارکتی به ارزش 120 میلیارد تومان متوقف شد که مجددا فعال شد و در این مدت 60 میلیارد تومان از محل منابع شهرداری تهران در ارتباط با محاکم قضایی برگشت داده شد. هنگام مذاکره با نهادها و مردم، هدف ما این بود که پیروز شویم، پیروزی برای همه طرف ها. وقتی گره باز شد و 60 هکتار فضای سبز به شهر اضافه شد، پادگان 06 20 سال بلاتکلیف نشست. اتفاقات خوبی در مجموعه اسلحه در پیریز و دوشان تپه خواهد افتاد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به افتتاح این پنج گره از نفرآباد، اسلام آباد و … اشاره کرد. با برنامه ریزی کمیسیون افزود: در بافت فرسوده بسته تشویقی داده می شود. .

فروزنده تعامل با شورایاران را نیز برجسته کرد و گفت: به برخی از اعضای شورای شهر می گوییم که حق انتقاد دارند اما نکات مثبتی هم می گوییم. امسال هدف ما اجرای 2 میلیون تن آسفالت و آخرین آن است. سالانه یک و نیم میلیون تن آسفالت در این شهر انجام می شد. امسال ده هزار میلیارد تومان به پروژه های «من شهردار هستم» اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برخی اقدامات در منطقه از جمله احداث مراکز تجاری، مخازن آب، سالن اجتماعات اسماعیل آباد، تصفیه خانه میدان مرکزی میه و تره بار و… گفت: پروژه هایی که مشکلات را کاهش می دهد باید برای مردم باز شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.