افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

20 هزار مسکن برای این طرح در استان زنجان اختصاص یافته است

  • کد خبر : 344966
20 هزار مسکن برای این طرح در استان زنجان اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان روز پنجشنبه در هفتمین روز از هفته دولت در جریان بهره برداری همزمان از 780 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زنجان در محل پروژه ارغوان، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ه. امروز با فراز و نشیب های فراوان به مرحله تحویل واحدها رسید. وی گفت: تاکنون […]

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان روز پنجشنبه در هفتمین روز از هفته دولت در جریان بهره برداری همزمان از 780 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن زنجان در محل پروژه ارغوان، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ه. امروز با فراز و نشیب های فراوان به مرحله تحویل واحدها رسید.

وی گفت: تاکنون بیش از 20 هزار واحد مسکونی برای اجرای این طرح در استان زنجان اختصاص یافته است که از این تعداد 2400 واحد در استان زنجان به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان 4 هزار و 600 واحد را انتخاب کرده اند که مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت ها در حال انجام است و 700 واحد آماده شده است که متقاضیان برای آنها درخواستی ارائه نکرده اند. برای انتخاب

قزوینیان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان را 70 درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در کشور زیر 50 درصد است و باز هم این استان پیشتاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور است.

وی افزود: در ساخت پروژه ها به مرحله سختی رسیده ایم و تا این مرحله توانستیم با کمک بانک ها و تسهیلات در ساخت پروژه ها پیش برویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از 780 واحد مسکونی در استان زنجان هستیم و در پروژه ارغوان عملیات زیربنایی اعم از آب، برق و گاز انجام شده است.

قزوینیان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی ها از اردیبهشت ماه سال جاری عملیات واگذاری چند واحد مسکونی در شرق و غرب زنجان آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در پایان امسال تعداد قابل توجهی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان به متقاضیان تحویل می شود، گفت: امروز به مرحله ای رسیده ایم که پروژه های نهضت ملی مسکن در استان آنها به تدریج در حال تحویل هستند. در حال تحویل به متقاضیان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.