افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

20 درصد کاربران همستر ایرانی هستند/ مصرف برق کشور از پایان اردیبهشت 90 مگابایت افزایش یافته است/ امکان افزایش به 250 مگابایت

  • کد خبر : 302176
20 درصد کاربران همستر ایرانی هستند/ مصرف برق کشور از پایان اردیبهشت 90 مگابایت افزایش یافته است/ امکان افزایش به 250 مگابایت

به گزارش رکنا، در آخرین آمار با وجود موانع فراوان از جمله ضعیف بودن زیرساخت اینترنت از پرمصرف تا کم سرعت و استفاده از فیلتر سوییچ در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و اتصال شماره های قدیمی به تلگرام برای پخش همستر. کمبت، عدم استقبال. مردم مثل همستر نجنگیده اند، انگار مسابقه و […]

به گزارش رکنا، در آخرین آمار با وجود موانع فراوان از جمله ضعیف بودن زیرساخت اینترنت از پرمصرف تا کم سرعت و استفاده از فیلتر سوییچ در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و اتصال شماره های قدیمی به تلگرام برای پخش همستر. کمبت، عدم استقبال. مردم مثل همستر نجنگیده اند، انگار مسابقه و جایزه برای ایرانی ها جذاب است.

همستر کامبت 116 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که 20 درصد آنها ایرانی هستند. به کاربران برای خدماتی که برای پیچیده‌تر کردن این شبکه ارائه می‌دهند، سکه یا ارزهای دیجیتال پاداش می‌گیرند. در فضای بلاک چین و کرم باید به این فضا سرویس ارائه دهید و کد تولید کنید و شبکه را پیچیده تر کنید و این کار را انجام دهید. با این سرویس یک سکه دریافت می کنید یا سکه ها به شما پاداش می دهند.

از بلاک چین تا ارز دیجیتال

به طور معمول، کسانی که می خواهند ارزهای رمزپایه تولید کنند، برای شروع باید زیرساختی به نام Marzea راه اندازی و توسعه دهند. این مزرعه مجهز به ماینرها (از جمله دستگاه هایی شبیه به کیس های کامپیوتری) است و 24 ساعت شبانه روز با مصرف برق وحشتناک بیت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده تولید می کند، شبکه بلاک چین را تقویت می کند و در ازای ارزش افزوده ای که برای تبدیل آنها به پول نقد ایجاد می کند، سکه دریافت می کند. تبادل. بسیاری از این ارزهای دیجیتال به همین روش رشد و توسعه پیدا کردند.

نحوه استخراج سکه همستر کمبت

اما Hamster Combat و NatCoin به جای راه اندازی یک مزرعه، با طراحی یک بازی روی تلفن های همراه با استفاده از رم و تجهیزات و زیرساخت گوشی های کاربران، به جای راه اندازی یک شرکت استخراج متمرکز با 20000، ارز دیجیتال خود را به روش دیگری توسعه دادند. دستگاه‌های ماینینگ یک بازی ایجاد می‌کنند و هزاران کاربر را جذب می‌کنند، در حالی که بازی شبکه بلاک‌چین، ارز دیجیتال تولید می‌کند و سکه‌ها را به کاربران تحویل می‌دهد، حتی زمانی که با گوشی خود بازی نمی‌کنید و گوشی باز نیست، کار می‌کند و ارز دیجیتال تولید می‌کند.

نقدینگی NatCoin

تلگرام ابتدا با سکه نت کوین وارد بازار بلاک چین شد و با جذب تعدادی از کاربران و جلب اعتماد آنها با توزیع سکه و انتقال اعتبار کسب شده به کیف پول آنلاین کاربر، بازار همستر کامبت را با سکه نات کوین داغ کرد. یک بازی موبایلی در ابتدای سال محبوب شد و پس از پایان مهلت استخراج ارزهای دیجیتال، امتیازاتی که به صورت سکه به کاربران داده بود، قابل برداشت بود و به قولی که داده بود عملی شد. اما سودی که تلگرام در فرآیند استخراج این ارز به دست می آورد بسیار بیشتر از سکه هایی است که به کاربران تحویل می دهد.

ارتباط همستر کمبت با مصرف برق.

میزان مصرف برق کشور با استفاده از هوش مصنوعی ارزیابی شده و درصد مصرف در سطوح مختلف مشخص می شود. مصرف برق و وسایلی که مصرف برق را در یک زمان معین افزایش می دهند، مانند کولرهای گازی در تابستان، در این ارزیابی مشخص شده است. در بسیاری از موارد که مصرف غیر متعارف می شود، دلیل خاصی برای آن وجود ندارد، اما در بسیاری از موارد این ردیف وجود دارد. موارد صفر است

بر اساس آمارهای موجود از مصرف برق در کشور، مصرف غیرمتعارف از اواخر اردیبهشت بین 80 تا 90 مگابایت افزایش یافته است که نشان از مصرف اضافی بسیار ناچیز دارد که منشأ آن مشخص نیست. مصرف نمی تواند منشا خاموشی باشد زیرا این عدد در مقایسه با مصرف شبکه برق کشور کم است اما نسبت به خودش عدد بالایی است.

طبق پیش بینی ها، در صورت افزایش تعداد کاربران این بازی، این مصرف غیر متعارف به 250 مگابایت می رسد. شبکه برق برای شارژ تلفن همراه و استفاده از گوشی های پرمصرف قدیمی، اتصال فیلترشکن ها به شبکه برق نیز این تاثیر را دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.