به گزارش رکنا، گروهبان سلمان آدینوند، فرمانده یگان امداد پلیس تهران گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد پلیس پایتخت وقوع چند فقره حادثه را به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کردند. نیروی خشونت آمیز توسط راننده و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله خزانه بخارایی تهران مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان گفت: در تحقیقات ماموران و تحقیقات از اظهارات مال باخت مشخصات ظاهری متهمان مشخص شد. مشخص. . بدست آمده و تحویل گشت های انتظامی این یگان شد. گشت های پلیس نیز افزایش یافت.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران ادامه داد: سرانجام ساعاتی بعد با گشت های هدفمند ماموران موفق شدند هر دو موتورسوار را در حین سرقت از یکی دیگر از شهروندان مشاهده و برای دستگیری وی اقداماتی انجام دهند. در این راستا دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

آدینوند با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. همچنین در تحقیقات بعدی از متهم یک چاقو که متهم از آن برای اخاذی استفاده کرده بود، کشف و ضبط شد. متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفتند.