افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

2 سکانس وحشتناک سرقت مسلحانه توسط سارقان حرفه ای تهران / شناسایی این سارقان

  • کد خبر : 265536
2 سکانس وحشتناک سرقت مسلحانه توسط سارقان حرفه ای تهران / شناسایی این سارقان

به گزارش رکنا، چند روزی است که تصاویری از ورود چند مرد با اسلحه و نقاب بر صورت در اینترنت منتشر شده است. سارقان که ظاهراً بدون تلاش زیاد قصد داشتند درب ورودی آپارتمان را باز کنند، وارد آن شده و با ورود به یکی از اتاق هایی که به طور اتفاقی ساکنان آن نیز […]

به گزارش رکنا، چند روزی است که تصاویری از ورود چند مرد با اسلحه و نقاب بر صورت در اینترنت منتشر شده است. سارقان که ظاهراً بدون تلاش زیاد قصد داشتند درب ورودی آپارتمان را باز کنند، وارد آن شده و با ورود به یکی از اتاق هایی که به طور اتفاقی ساکنان آن نیز در آن قرار دارند، سرقت کرده و متواری شدند. سرقتی خشن و هولناک که طبق بررسی های انجام شده حداقل یک بار توسط این افراد مسلح در غرب تهران تکرار شده است.

در همین زمینه یکی از شاکیان این پرونده می گوید: سرقت از منزل ما حدود ساعت 20 اواسط اردیبهشت ماه صورت گرفت. همسر و دو فرزند خردسالم در خانه بودند. پنج سارق بودند و همانطور که توسط دوربین های مدار بسته تلویزیونی ضبط شده است. آنها با پژو پارس سفید خود به جلوی درب خانه رفتند. ابتدا یکی از آنها وارد خانه شد، سپس 3 سارق دیگر وارد شدند و دقایقی بعد نفر پنجم خودرو را پارک کرد و وارد آپارتمان شد. ناگهان با کلاشینکف، کلت و جعبه کاتر وارد آپارتمان ما شدند و با تهدید همسر و دخترم طلا و جواهرات و وجوه نقد را از همسر و فرزندانم و همچنین از داخل خانه سرقت کردند. پس از آن همسر و فرزندانم را به یکی از اتاق ها بردند و در را به روی آنها بستند.

شاکی که منزلش در شمال غرب تهران قرار دارد، ادامه داد: آنها که به ظاهر زیر 30 سال سن داشتند، پس از حبس اعضای خانواده ام، کل خانه را غارت کردند و هرچه دیدند با خود بردند و سرقت کردند و رد شدند. حدود 15 دقیقه از ورودشان به خانه تا زمان خروج، با همان خودروی پژو پارس از محل متواری شدند. بنابراین فرزندانم تحت استرس شدید هستند و نیاز به مداخله روحی و روانی دارند.

وی همچنین در پایان گفت: زمانی که برای گزارش به کلانتری محل و سپس به پلیس آگاهی مراجعه کردیم، متوجه شدیم که چند فقره سرقت دیگر نیز به همین شکل توسط 5 مرد مسلح و نقابدار انجام شده است و ما تنها شاکی هستیم. ” ما نیستیم طبق قولی که پلیس به ما داده است، این افراد قطعا دستگیر خواهند شد، اما امیدوارم به گونه ای مجازات شوند که هیچ دزد دیگری آنقدر گستاخ و بی وجدان نباشد که وارد خانه شود و آنها را به سرقت خشونت آمیز تهدید کنید.”

این اظهارات در حالی مطرح می شود که پیگیری ها حکایت از این دارد دزدهای سریالی بیش از پنج مورد سرقت به همین شیوه در غرب تهران انجام شده است. در ادامه، پیگیری ها حاکی از آن است که تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، رسیدگی به این پرونده را قبل از انتشار تصاویر آن در فضای مجازی در دستور کار خود قرار داده و دستورات لازم برای دستگیری از سوی دستگاه قضایی صادر شده است این دزدان و صبر کنید. انتظار می رود عاملان این سرقت خشن و مسلحانه مانند مواردی مانند زورگیری در بزرگراه صدر، سرقت گاوصندوق بانک ملی و موارد دیگر در کمترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شوند.

لازم به ذکر است که افسران ارشد پلیس بارها اعلام کرده اند که جرایم خشن و سلب آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

بر اساس این گزارش، در صورت شناخت این متهمان و یا داشتن اطلاعاتی از این افراد با پلیس تماس بگیرید تا با همکاری ماموران در برقراری ایمنی نقش آفرینی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.