افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

193 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 475 میلیارد ریال در استان سمنان آماده بهره برداری است.

  • کد خبر : 337164
193 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری 475 میلیارد ریال در استان سمنان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهندس مجید دارایی با اعلام این خبر اظهار داشت: توزیع پروژه های آماده بهره برداری در استان متوازن و شامل حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته است. مهندس دارایی تصریح کرد: شبکه فیبر نوری، تحویل FTTH (تانوما یا فیبر نوری داخلی از شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهندس مجید دارایی با اعلام این خبر اظهار داشت: توزیع پروژه های آماده بهره برداری در استان متوازن و شامل حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته است.

مهندس دارایی تصریح کرد: شبکه فیبر نوری، تحویل FTTH (تانوما یا فیبر نوری داخلی از شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، دیتا، برق و برق، تاسیسات و ساختمان ها، دستگاه های موبایل (به روز رسانی سایت و سایت جدید). USO و بهسازی و نوسازی حوضچه های مخابراتی از جمله پروژه های مخابراتی است که احتمالا در هفته دولت امسال در منطقه سمنان افتتاح می شود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: 35 پروژه در حوزه فیبر اختصاصی و 120 پروژه در حوزه فیبر نوری و تخصیص FTTH از جمله اجرای فیبر شهری، فیبر بین شهری، سازمان ها و ایجاد فیبر POTS آماده افتتاح است. . مرکز تلفن نوری و تسهیل ارتباطات و انتقال داده و مستلزم ارائه تلفن ثابت و اینترنتی و خدمات بهتر و به روزتر در این بستر امن است.

وی خاطرنشان کرد: 6 پروژه در بخش سوئیچینگ با مزیت های امکان تخصیص خدمات مناسب و افزایش کیفیت سرویس سوئیچینگ آماده افتتاح است.

مهندس دارایی افزود: 10 پروژه در بخش دیتا با هدف ارائه خدمات بی سیم و توسعه، ظرفیت سازی، بهبود زیرساخت های داده و ارتقای کیفیت خدمات و 17 پروژه در حوزه انرژی و تامین انرژی، تاسیسات و ساختمان با مزایای تامین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه محقق خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآور شد: 3 پروژه در حوزه ارتباطات سیار با هدف ساخت و ارتقای سایت BTS همراه اول و با مزایای ارتقای پوشش شبکه و ارتقای فناوری و همچنین 2 پروژه در بخش USO انجام شده است. آماده برای بهره برداری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.