افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

1900 متر مربع به فضای ورزشی مدارس شهرستان دیر اضافه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 182179
1900 متر مربع به فضای ورزشی مدارس شهرستان دیر اضافه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالحسین جهانگیری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: در سه ماهه اول سال تحصیلی جاری تجهیزات خوبی در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفت. مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از خرید سه دستگاه خودرو خبر داد و افزود: 50 دستگاه کولر، 1000 میز و نیمکت ویژه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالحسین جهانگیری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: در سه ماهه اول سال تحصیلی جاری تجهیزات خوبی در اختیار مدارس شهرستان قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از خرید سه دستگاه خودرو خبر داد و افزود: 50 دستگاه کولر، 1000 میز و نیمکت ویژه دانش آموزان و معلمان. سفید تخته وایت برد، اسکنر و کامپیوتر از جمله تجهیزات توزیع شده در بین مدارس.

وی با اعلام اینکه بیش از 1900 متر مربع به فضای ورزشی و تربیت بدنی مدارس اضافه شده است، گفت: احداث 2 زمین چمن مصنوعی در مدارس، تعمیر سقف و دیوار 4 مدرسه، احداث 2 کلاس درس و نمازخانه. و تامین کلاس درس رشته تربیت بدنی از دیگر اقدامات اتخاذ شده در سال تحصیلی جاری است.

جهانگیری با اشاره به استقبال 2000 دانش آموز شهرستانی توسط پیکر مطهر شهید گمنام در ایام فاطمیه گفت: هر هفته دو یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در مدارس شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح تشکیل ستاد انتخاباتی برای هر مدرسه در دستور کار قرار گرفته است تا شرکت کنندگانی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کنند تشویق شود تا بتوانیم از توان دانش آموزان برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کنیم. انتخابات .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در خصوص برنامه های دهه فجر گفت: جشن دهه فجر مسابقه محتواسازی دانش آموزان، مربیان و اولیا برخی از برنامه های آموزشی دهه فجر است.

وی از برگزاری تجلیل از وظایف دانش آموزان شهرستان در مسجد شهدای محراب دیر خبر داد و افزود: جشن اعتکاف ویژه دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.