افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

190 پلاک زمینی در استان بوشهر از تداخل پاکسازی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 172262
190 پلاک زمینی در استان بوشهر از تداخل پاکسازی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز شامگاه شنبه در نشست مشترک مدیران کل جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و امور اراضی استان و مدیران شهری این ادارات افزود: در این راستا باید به این موضوع توجه شود. کاداستر تثبیت اراضی در فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه و در […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز شامگاه شنبه در نشست مشترک مدیران کل جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و امور اراضی استان و مدیران شهری این ادارات افزود: در این راستا باید به این موضوع توجه شود. کاداستر تثبیت اراضی در فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه و در سطح سیاست های کلان اقتصادی کشور مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی به هیچ وجه مانع از تثبیت اراضی کشاورزی با وضعیت فعلی این اراضی نیست و این موضوع باید مورد توجه سازمان جهاد کشاورزی قرار گیرد. و امور سرزمینی کشور و استان.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: در سال 1400 چهار پلاک مداخله شد که با حمایت دستگاه قضایی و تعیین قاضی تعیین حریم ویژه در استان و نظارت و نظارت رفع شد. رؤسای دادگاه های شهرستان در کمیسیون. دخالت تاکنون 190 پلاک رفع تداخل نصب شده است و با حمایت دستگاه قضایی و سایر سامانه های مرتبط این حرکت ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای صیانت از حقوق بیت پول استان گفت: از ابتدای اجرای ماده 54 به منظور رفع آن دخالت پلاک های موازی با مقررات ملی و مسایل ارضی، 190 پلاک به مساحت 189 هزار و 852 هکتار از اراضی غیر ملی و 463 هزار و 95 هکتار از اراضی ملی ایجاد شده است.

وی افزود: امسال به ادارات ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و آبخیزداری برای اصلاح سوابق و نقشه ها تایید و ابلاغ شده است.

رئیس کل دادگستری بوشهر خاطرنشان کرد: 57 جلسه کمیسیون اعزامی دخالت استان در سال جاری 28 جلسه با تکمیل 113 ثبت نام برگزار کرده است.

در پایان دستور عزل کمیسیون را صادر کرد. دخالت برای بررسی قبلی شگفت انگیز و به نوبه خود بخشهایی از اراضی اشغالی باید برای تثبیت مالکیت دولت یا افراد تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.