افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

19 کیلومتر از باند دوم محور بیجار – دیواندره به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 137401
19 کیلومتر از باند دوم محور بیجار – دیواندره به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز و طی مراسمی 19 کیلومتر از مسیر چهارخطه محور بیجار – دیواندره به منظور کاهش هزینه های استهلاک، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات و قربانیان. و بهبود شاخص های داشتن راه ها و بزرگراه های مناسب، باز و عملیاتی. استاندار کردستان […]

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز و طی مراسمی 19 کیلومتر از مسیر چهارخطه محور بیجار – دیواندره به منظور کاهش هزینه های استهلاک، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات و قربانیان. و بهبود شاخص های داشتن راه ها و بزرگراه های مناسب، باز و عملیاتی.

استاندار کردستان در این آیین محورهای مواصلاتی و حمل و نقل جاده ای را یک ضرورت و یکی از نیازهای جدی استان دانست و اظهار داشت: در سفر اخیر هیات دولت به کردستان پروژه های زیادی با تامین اعتبار به اتمام رسید.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: کریدور شمال غرب – جنوب غرب، زنجان – بیجار، بیجار – دیواندر و بانه – سقز نیاز به تکمیل و تجهیز فوری دارد که نیازمند اعتبارات قابل توجهی است و یکی از نقاط مورد توجه و نظارت است.

وی یکی از اهداف خود و سایر همکاران این بخش را دستیابی به شاخص مناسب راه در استان برشمرد و افزود: شهرستان بیجار از نظر وسعت و جمعیت با تضاد مواجه است زیرا یکی از بزرگترین شهرهای کشور است. این استان از نظر وسعت، اما از نظر جمعیت نسبت به وسعت جایگاه پایین تری دارد.

وی بیان کرد: شهرستان بیجار با احتساب شاخص جمعیتی بیش از سه برابر میانگین استانی دارد و از نظر محورها و راه های اصلی، بزرگراه و راه روستایی یکی از شهرستان های پررونق است.

زارعی کوشا بیان کرد: اجرای این پروژه از سال 1388 آغاز شد و بر اساس طول 54 کیلومتر از محور بیجار تا دیواندره در پایان نیمه اول سال 1380 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان بیش از 98 درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکید دولت بر افتتاح واقعی پروژه هاست که به همین دلیل در سفر آن را از فهرست افتتاحیه ها خارج کردیم و امیدوارم این تعهد انجام شود. و احساس مسئولیت در قبال مردم همیشه مورد توجه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.