افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

188 نظامی صهیونیست از آغاز حمله زمینی به غزه جان باختند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 178970
188 نظامی صهیونیست از آغاز حمله زمینی به غزه جان باختند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشته شدن 188 نظامی این رژیم از آغاز حمله زمینی ارتش به غزه خبر داد. البته این آماری است که به صورت رسمی اعلام شده است و تلفات واقعی صهیونیست ها در غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است. در ادامه «گادی آیزنکوت» از اعضای […]

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشته شدن 188 نظامی این رژیم از آغاز حمله زمینی ارتش به غزه خبر داد.

البته این آماری است که به صورت رسمی اعلام شده است و تلفات واقعی صهیونیست ها در غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

در ادامه «گادی آیزنکوت» از اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ادامه جنگ غزه به شکل کنونی هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

آیزنکوت تاکید کرد که باید دست از دروغگویی برداریم و شجاع باشیم و برای دستیابی به یک توافق بزرگ برای بازگشت اسرای اسرائیلی از غزه اقدام کنیم.

وی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که کورکورانه این جنگ را زمانی که در شرایط سختی قرار داریم ادامه دهیم.

از سوی دیگر، یک تحلیلگر سیاسی از جهان عرب تاکید کرد: پس از 100 روز جنگ و جنایت علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، و ماه‌ها ویرانی، کشتار با انواع سلاح‌ها و حمایت‌های بین‌المللی، امروز جهان شاهد معجزه ای بسیار بزرگتر از حمله هفتم اکتبر است، معجزه ثبات و پایداری مردم غزه پس از 100 روز جنگ از هر نظر.

عدنان صباح تصریح کرد: رژیم صهیونیستی وارد جنگ شد و اهدافی از جمله نابودی حماس و قدرت نظامی آن را تعیین کرد و زمانی که متوجه شد توانایی دستیابی به این هدف را ندارد باید با آن مقابله کند.

صباح تصریح کرد: حماس که به دنبال نابودی آن بودند، امروز قدرتمندتر از آنچه دشمن صهیونیستی و دیگران تصور می کردند، شده است، حماس به بازیگر مهم منطقه ای در عرصه سیاسی و بین المللی تبدیل شده است.

عدنان صباح تصریح کرد: دومین هدفی که رژیم صهیونیستی در این جنگ وحشیانه دنبال کرد، انهدام گردان های قسام و تضعیف آنها بود و امروز همه دنیا هر روز و هر لحظه شاهد اتفاقاتی است که برای ارتش صهیونیستی در غزه می افتد.

دیروز ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام پس از گذشت 100 روز از طوفان الاقصی در سخنانی تاکید کرد: جنگ الاقصی نبردی مهم در تاریخ امت و امت و فریادی بود که ما برای آزادی همه ملت‌ها برخاسته‌ایم. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از تمام توان خود برای پاسخگویی به جنایت‌ها و جنایات دشمن علیه ملت خود استفاده کنیم. ما ضربات سختی به دشمن وارد کرده‌ایم و حتی از این هم سخت‌تر خواهیم کرد. ضربه 7 اکتبر».

سخنگوی گردان های قسام همچنین افزود: ما در طول 100 روز جنگ 1000 خودروی زرهی متجاوزان اسرائیلی را هدف قرار دادیم و منهدم کردیم و هرچه نیروهای نظامی و تجهیزات دشمن را هدف قرار داده ایم با سلاح های ساخت گردان های قسام بوده است. که توسط مجاهدین ما ایجاد شد به عنوان یکی از بزرگترین و مقدس ترین نبردهای تاریخ ملت ثبت خواهد شد.نبرد طوفان الاقصی نبرد میهن فلسطین است که در آن ملت و مقاومت در یک سنگر با هم می جنگند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.