افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

170/000/000/000/000 تومان; چرا مدعیان در برابر چنین فساد بزرگی سکوت کرده اند؟

  • کد خبر : 147867
170/000/000/000/000 تومان;  چرا مدعیان در برابر چنین فساد بزرگی سکوت کرده اند؟

دولت معتقد است با اعلام مخالفت با فساد، مشکل فساد حل خواهد شد اگر کارگزاران نظام شعارهایی مانند «در واردات چای با فساد برخورد کرده ایم» یا «هرکس در هر سمت و سمتی باشد به پرونده اش رسیدگی می شود» استفاده کنند، از این ماجرا عبور می کنند و مانند دیگران آن را فراموش می […]

دولت معتقد است با اعلام مخالفت با فساد، مشکل فساد حل خواهد شد

اگر کارگزاران نظام شعارهایی مانند «در واردات چای با فساد برخورد کرده ایم» یا «هرکس در هر سمت و سمتی باشد به پرونده اش رسیدگی می شود» استفاده کنند، از این ماجرا عبور می کنند و مانند دیگران آن را فراموش می کنند. قضاوت خواهد شد. میزان این فساد بیش از 170.000.000.000.000 تومان است که بزرگترین رقم است. شما نمی توانید با چنین رقمی از اموال عمومی بازی کنید.

آفتاب نیوز:

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان فکر نکنند با اعلام مخالفت خود با فساد می توانند مشکل فساد را حل کنند یا افکار عمومی را به این نتیجه برسانند که فساد دیگر رخ نمی دهد. مردم با این و آن حکومت کاری ندارند. آنچه برای مردم و کشور مهم است پاکسازی ساختار اجرایی کشور از ریشه فساد است. وجود فساد در فروش میوه های خارج از مقررات، فساد در نهاده های دامی، فساد در فروش روغن خارج از وزارت نفت و اکنون فساد در واردات چای که در دولت فعلی به اوج خود رسیده است. که هنوز به ریشه های فساد رسیدگی نشده است.

از دست دادن چنین حجم وسیعی از اموال عمومی، علاوه بر آثار زیانبار اقتصادی که بر کشور وارد می کند، به معنای رشد فوق العاده فساد در کشور و بدنه نهادهای دولتی است. حاکمانی که خود را پیرو امیرالمومنین علیه السلام معرفی می کنند، می دانند که او چگونه برای ربودن خلخال از پای زنی در حکومت اسلامی فریاد می زند و چگونه او را از آتش جهنم در برابر طمع برادرش برحذر می دارد. سهم بیشتری از گنج می خواست. اگر این آقایان می خواهند حکومت عدل علی را در این کشور پیاده کنند، چرا در مقابل این فساد بزرگ سکوت می کنند؟

– چرا رسانه ملی برای افشای فساد در واردات چای پیشقدم نشد؟ یک پیشگام، یک پیشنهاد، چرا هر روز گزارش های مختلف صدا و سیما پخش نمی شود تا مسئولان را برای رسیدگی جدی به پرونده این فساد بزرگ تحت فشار قرار دهند؟ آیا بلعیدن نزدیک به 3.5 میلیارد دلار از اموال مردمی توسط چند مفسد اقتصادی به اندازه نوسانات قیمت مرغ که در مقاطع زمانی خاص و به دلیل خواست مدیران رسانه ملی و مطالبات سیاسی، اهمیت دارد، مهم نیست. آیا مرکز توجه بود؟ اخبار و گزارش های صبح تا شب؟! فکر نکنید مردم به این چیزها توجه نمی کنند آقای رسانه ملی!

دروغ و جعل و دزدی از دولت نهم و دهم نهادینه و ریشه یابی شد به گونه ای که مافیای فساد به دلیل استخدام گسترده از طبقه حاکمه قویتر شده است. بنابراین، تنها یک راه برای ریشه کن کردن فساد وجود دارد و آن قرار دادن افراد در موقعیت های قوی تر از مافیا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.