افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

153 بار به ناوهای آمریکایی و صهیونیستی حمله کردیم.

  • کد خبر : 305165
153 بار به ناوهای آمریکایی و صهیونیستی حمله کردیم.

به گزارش بازار، عبدالمالک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از بی توجهی عربستان سعودی در ارائه خدمات به زائران بیت الله حرم و شهادت چند تن از زائران مصری و اندونزیایی در نتیجه کم توجهی انتقاد کرد. آنها برای ارائه خدمات به زائران دستمزد می گیرند، اما عمدا مشکلات خود را نادیده می گیرند […]

به گزارش بازار، عبدالمالک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از بی توجهی عربستان سعودی در ارائه خدمات به زائران بیت الله حرم و شهادت چند تن از زائران مصری و اندونزیایی در نتیجه کم توجهی انتقاد کرد. آنها برای ارائه خدمات به زائران دستمزد می گیرند، اما عمدا مشکلات خود را نادیده می گیرند تا جایی که صدها نفر به همین دلیل جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به توجه ویژه رژیم آل سعود به برگزاری مراسمات مرتبط با رقص و فحشا در عربستان تاکید کرد: این در حالی است که توجه این رژیم به زائران بیت الله الحرام بسیار کاهش یافته است.

الحوثی با اشاره به اینکه عربستان سزاوار خدمت به حجاج و تحقق اهداف قرآنی و اسلامی مراسم حج نیست، تاکید کرد: سعودی ها از نظر سیاسی وابسته به اراده آمریکا هستند و عشق خود را به دشمن صهیونیستی ابراز می کنند. با دشمنان مسلمانان ائتلاف کنند.

وی با اشاره به فجایعی که همزمان با اعیاد اسلامی به ملت فلسطین وارد شد، به فریب آمریکا در این حوادث اشاره کرد و تاکید کرد که واشنگتن در فلسطین اسکله دریایی ساخته و اعلام کرد که به امور بشردوستانه توجه می کند. وضعیت غزه اما اشغالگران صهیونیست در عملیات نسل کشی رفح خود از این اسکله استفاده کردند و در مقابل هیچ کمک بشردوستانه ای برای رفع نیازهای مردم فلسطین و غزه از این اسکله منتقل نشد.

الحوثی وضعیت اسفبار اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به هر وسیله ای سعی در هتک حرمت مقدسات اسلامی دارد.

رهبر انصارالله یمن بر تلاش آمریکا برای ارسال 50 فروند جنگنده اف 15 برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مسیر نسل کشی غزه تاکید کرد و تاکید کرد: پارلمان آلمان نیز تصمیم به گسترش کمک های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی گرفته است و صربستان نیز همچنین به این موضوع افتخار می کنم.

الحوثی همچنین در خصوص افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح تاکید کرد که این موضوع برای تل آویو نگران کننده است، این رژیم در غزه آسیب های زیادی دیده است و به همین دلیل بسیاری از جوانان در سرزمین های اشغالی فرار می کنند. خدمت سربازی و همین موضوع شرایط را برای رژیم صهیونیستی دشوارتر کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در حال حاضر از بحران وجودی و عدم اطمینان نسبت به آینده صحبت می کند و این شرایط حاصل تلاش و صلابت ملت فلسطین است.

الحوثی همچنین با اشاره به حملات حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی در مناطق مرزی تاکید کرد که این حملات پایگاه های نظامی و اهداف حیاتی صهیونیست ها را هدف قرار داده است. جبهه پشتیبانی عراق نیز اعلام کرده است که اهداف حساس تل آویو از جمله بندر حیفا را با موشک باران هدف قرار داده است و ملت ما نیز اعلام کرده است که به حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه 153 حمله به ناوهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی صورت گرفته است، تاکید کرد: تنها در هفته گذشته 10 عملیات با 26 فروند موشک بالستیک و کروز، پهپاد و ناو جنگی انجام شد که 8 کشتی را هدف قرار دادند. از جمله این ناوها ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور بود که برای سومین بار در شمال دریای سرخ هدف حملات یمنی ها قرار گرفت و همچنین ناو «توتور» نیز پس از عملیات بی سابقه نیروی دریایی یمن غرق شد. کشتی دیگری در حال غرق شدن در خلیج عدن است.

الحوثی با اشاره به تاثیرات عملیات دریایی یمن بر وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: صادرکنندگان پوشاک و محصولات الکترونیکی از مسیرهای هوایی استفاده می کنند که برای آنها بسیار گران تمام می شود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و انگلیسی ها نیز 24 حمله به یمن انجام دادند که الحمدلله هیچ تاثیری نداشت. رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکا با یک بحران واقعی و شکست وحشتناک مواجه شده است و رهبران آن به توانایی های یمن پی برده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.