افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

1500 پرونده برای نانوایی های متخلف البرز تشکیل شد

  • کد خبر : 381786
1500 پرونده برای نانوایی های متخلف البرز تشکیل شد

به گزارش خبرنگار بازار، رضا کیوانفر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مردمی از نانوایی های استان البرز و 457 مورد تخلف نانوایی ها در 6 ماهه نخست امسال توسط دولت کرج انجام شده است. وی گشت های منظم و سیار تعزیرات حکومتی را با همکاری اتحادیه نانوایان و صمت […]

به گزارش خبرنگار بازار، رضا کیوانفر صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مردمی از نانوایی های استان البرز و 457 مورد تخلف نانوایی ها در 6 ماهه نخست امسال توسط دولت کرج انجام شده است.

وی گشت های منظم و سیار تعزیرات حکومتی را با همکاری اتحادیه نانوایان و صمت و جهاد کشاورزی و… بر عملکرد نانوایی ها رصد می کند و افزود: بیشترین تخلفات به نانوایی های استان البرز در شش ماهه اول سال 97 انجام شده است. 1403 شامل فروش کوتاه است.

مدیر کل تعزیرات استان البرز گران فروشی و عرضه آرد و نان خارج از شبکه را از دیگر تخلفات نانوایی های استان در نیمه نخست امسال عنوان کرد و تاکید کرد: با متخلفان این حوزه برخورد می شود. جدی و بدون مماشات

کیوان فر با بیان اینکه طی بازرسی های انجام شده نانوایی های متخلف در استان البرز شناسایی شدند، افزود: طرح ویژه ای برای کنترل و تشدید برخورد با نانوایی های متخلف در سراسر استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و محیط زیست در کنار مسائل مربوط به صنف از موضوعات درج شده در این طرح است، تاکید کرد: در بازرسی ها به دنبال بررسی کیفیت نان بود.

مدیرکل تعزیرات استان البرز مبارزه با نانوایی های متخلف را در دستور کار عنوان کرد و گفت: رعایت نرخ های مصوب و وزن کمر از دیگر اولویت های ماست که نانوایان باید بر آن تاکید کنند.

کیوان فر یکی از گلایه های ساکنان استان البرز از نانوایی ها را کاهش زمان پخت عنوان کرد: نانوایی ها باید به برنامه و روزهای تعطیل خود احترام بگذارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.