افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

150 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد ارائه می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 131928
150 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهاباد ارائه می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا فرهمند در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج که امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» برنامه هایی را ارائه می کند بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه های تبلیغات، تبیین و فرهنگ. به همت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، حوزه ها و پایگاه های […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا فرهمند در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج که امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» برنامه هایی را ارائه می کند بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه های تبلیغات، تبیین و فرهنگ. به همت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بهاباد، حوزه های هنری، ورزشی، خدماتی و سخنرانی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و جبهه مقاومت و تاکید بر ادامه راه آنان، گفت: بسیج سرمایه نرم نظام است که با تشکیل و فعالیت خود، نهال آغازین انقلاب اسلامی را به درختی تنومند تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی، در سایه اعتقاد معنوی و حکومت، قوی ترین دفاع از کشور را به انجام رساندند و کارنامه ای درخشان و نمونه ای بی نظیر از مقاومت اسلامی را رقم زدند.

فرهمند گفت: هفته بسیج در واقع فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه بسیجی در بین مردم ملت به ویژه جوانان پور شور و عاشق صدیق است.

وی همچنین برنامه های مهم هفته بسیج در بهاباد را برشمرد و افزود: دیدار با امام جمعه بهاباد، دیدار با فرماندار شهرستان، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیج و خانواده شهدای بسیج، برگزاری یادواره شهدا و طرح آبروی محله، محافل انس با قرآن و جهاد، تبیین در مساجد و مدارس، برگزاری دوره های آموزشی و تعالی بسیج، جشنواره مالک اشتر و تجلیل از بسیجیان برتر شهرستان از جمله این برنامه ها است.

فرهمند، تجلیل از مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، ویزیت رایگان پزشکان متخصص برای خدمت رسانی به مناطق محروم، حضور سازماندهی شده بسیجیان در نماز جمعه و میقات صالحین، گشت های محله، تبلیغات در فضای مجازی، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدای شهر، تمرین شکوه. با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تجلیل از فرماندهان پیشکسوت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در هفته، بسیج را یکی از برنامه‌های این هفته قرار داد. و گفت: این برنامه ها از امروز آغاز شده و تا ۱۴ آذر ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.