افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

15 میلیون تومان در کلاس دو روزه بازیگری پارسا پیروزفر شرکت می کند!

  • کد خبر : 398847
15 میلیون تومان در کلاس دو روزه بازیگری پارسا پیروزفر شرکت می کند!

آفتاب نیوز: آنلاین، طبق اطلاعیه روابط عمومی پروژه، اولین کلاس مستر کلاس «سینما گلوری» در روزهای 29 و 30 مهرماه در هتل آزادی تهران برگزار می شود. این مسترکلاس 2 روزه به صورت حضوری با حضور 4 مدرس خواهد بود. بیلگه جیلان کارگردان ترکیه ای و برنده نخل طلای کن، پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان […]

آفتاب نیوز:

آنلاین، طبق اطلاعیه روابط عمومی پروژه، اولین کلاس مستر کلاس «سینما گلوری» در روزهای 29 و 30 مهرماه در هتل آزادی تهران برگزار می شود. این مسترکلاس 2 روزه به صورت حضوری با حضور 4 مدرس خواهد بود.

بیلگه جیلان کارگردان ترکیه ای و برنده نخل طلای کن، پرویز شهبازی نویسنده و کارگردان ایرانی، سلیم اوجی کارگردان سینمای ترکیه و پارسا پیروزفر بازیگر ایرانی در این دوره سبک حضور دارند.

برنامه این مسترکلاس 2 روزه به شرح زیر است:

سلیم اوجی در روز اول سینمای مستقل ترکیه را ارائه خواهد کرد و در مورد مختصات آن صحبت خواهد کرد. سپس پرویز شهبازی درباره فضاسازی در سینما صحبت خواهد کرد. پس از آن فیلمی از سلیم اوجی اکران می شود. پارسا پیروزفر در روز دوم تجربیات سینمایی خود را در قالب «ورود یک بازیگر به دنیای نقش آفرینی» ارائه می کند. سپس نوری بیلگه جیلان از خاستگاه، ویژگی ها و مولفه های سینمای خود می گوید و به سوالات پاسخ می دهد.

پس از آن مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی سینماگر فقید ایرانی برگزار می شود و نوری بیلگه جیلان، محمد یلماز و چند تن از سینماگران ایرانی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

پایان این رویداد نمایش یکی از فیلم های نوری بیلگه جیلان خواهد بود.

این دوره توسط مستانه مهاجر برگزار می شود و شرکت کنندگان در این کلاس ها گواهی شرکت در مسترکلاس را دریافت خواهند کرد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و شرکت به سایت ایرانیانیک دات کام مراجعه کنند.

بر اساس پیگیری ها، بلیت این دیدار دو روزه در سامانه ایران تیک 15 میلیون تومان برآورد شده است. همانطور که از جزئیات ارائه شده در این مسترکلاس مشخص است، هر یک از این سینماگران بین 2 تا 3 ساعت فرصت دارند تا مطالب و تجربیات خود را بیان کنند. حقیقت این است که این مدت کوتاه، زمان مناسبی برای آموزش موضوعات تخصصی فیلم نیست، بلکه برای انتقال تجربیات و خاطرات شخصی است. در این صورت به نظر می رسد مبلغ 15 میلیون تومان برای حدود 10 ساعت کارگاه انتقال تجربه منطقی به نظر نمی رسد.

همچنین در این مستر کلاس فیلمی از نوری بیلگه جیلان و سلیم اوجی به نمایش در می آید. در دنیای دیجیتال امروزی که هر فیلمی در فضای مجازی و اینترنتی در دسترس همه مخاطبان است، اکران دو فیلم از سوی فیلمسازان ترکیه ای، حتی بدون نقد و بررسی اثر، نکته ای منحصر به فرد و متمایز از این دست محسوب نمی شود .

با تمام این نکات، هزینه پذیرش در این مسترکلاس با قیمت کلاس های فیلم چند جلسه ای و بازیگری در مدارس خصوصی تفاوت زیادی دارد. آیا باید دید صرف گواهی حضور در مستر کلاس با حضور نوری بیلگه جیلان 15 میلیون تومان است؟!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.