افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

15 میدان میوه و تره بار جدید در تهران + اسامی مناطق افتتاح می شود

  • کد خبر : 379350
15 میدان میوه و تره بار جدید در تهران + اسامی مناطق افتتاح می شود

به گزارش رکنا، مهدی بختیاری زاده در حاشیه دویست و شصت و ششمین نشست شهرداری تهران وی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده انشالله تا پایان امسال حداقل 15 میدان تارا افتتاح می شود. وی در مورد مکان ها و مناطق ساخت و ساز میادین میوه و بیشتر جدید افزود: این […]

به گزارش رکنا، مهدی بختیاری زاده در حاشیه دویست و شصت و ششمین نشست شهرداری تهران وی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده انشالله تا پایان امسال حداقل 15 میدان تارا افتتاح می شود.

وی در مورد مکان ها و مناطق ساخت و ساز میادین میوه و بیشتر جدید افزود: این مناطق شامل منطقه 20، 17، 18، 5، 4، 1 و … می باشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ضمن تکذیب شایعه توقف توزیع گوشت افزود: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و میادین میوه و تره بار گوشت در اختیار خواهند داشت و تاکنون گوشت را در اختیار دارند. اگر ببرند توزیع می کنند و الان مشکلی برای تامین گوشت گوسفندی وجود ندارد.

بختیاری ادامه داد: توزیع تنظیم شده گوشت در میادین میوه و تره بار از ساعت هفت صبح و در میادین بین ساعت هشت تا نهم توزیع می شود. البته در برخی دوره ها این کار حوالی ساعت 12 انجام می شود.

وی همچنین با تاکید بر کیفیت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار بیان کرد: به طور کلی با تغییر فصل و ورود میوه ها و محصولات جدید، به عنوان مثال در هفته های آینده در برخی محصولات کاهش خواهیم داشت. در برخی کاهش خواهیم داشت هلو، آلو، انجیر و انگور داشتیم و در آینده شاهد ورود مرکبات از جمله انار و … خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان باغبانی شهرداری تهران گفت: کیفیت در میادین میوه و تره بار خط قرمز ماست و هر زمان که مشکل کیفی ببینیم اقدامات جدی انجام می دهیم.

بختیاری همچنین از افتتاح آزمایشگاه تخصصی در میدان مرکزی تره بار خبر داد و افزود: عملیات عمرانی این مجموعه تا پایان سال به پایان می رسد و این مجموعه در سال 1404 تجهیز و آماده می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.