افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
7

15 راه‌کار ساده که زندگی شما را از شادی خواهد کرد

  • کد خبر : 16289
15 راه‌کار ساده که زندگی شما را از شادی خواهد کرد

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که شادی در زندگی چیست و چگونه زندگی شادی خواهشد د به راستی شادی چیست؟ آیا شادی معنی و هدف زندگی و همچنین مقصد و پایان زندگی انسان است؟! برای پی بردن به پاسخ به این سوالات در ادامه با اسمارتک نیوز همراه باشید. بیش از 2000 سال پیش […]

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که شادی در زندگی چیست و چگونه زندگی شادی خواهشد د به راستی شادی چیست؟ آیا شادی معنی و هدف زندگی و همچنین مقصد و پایان زندگی انسان است؟! برای پی بردن به پاسخ به این سوالات در ادامه با اسمارتک نیوز همراه باشید.

بیش از 2000 سال پیش ارسطو سخنی گفته است که هنوز هم این سخن درست به نظر می‌رسد:به راستی واقعی زندگی چیست، اگر یک زندگی نمی شود و تا مرگ مرگ با زندگی نکنیم؟!

به دست خوشبختی یکی از مهمترین اهداف زندگی است، اما برای بسیاری از نظر دست نیافنتی. شاد فکر کنید که یک خانه بزرگ، یک ماشین آخرین مدل و … شما را خوشبخت می کند. اما در واقع شما را خوشحال کرد. چرا که شادی واقعی در ساده زندگی کردن است و راحت با خود خوشبختی واقعی رادره ه.

در ادامه شما را با 15 راه ساده که می‌توانید از امروز زندگی شادتری را شروع کنید، آشک کنید.

1- آنچه را که دوست دارید انجام دهید

اگر شما با بازی فوتبال، نوشتن شعر آموزش شنا به بچه ها کارهایی از این قبیله ها را انجام می دهید، برای آن وقت بگذارید. به زودی می شود که وقتی شما چیزی را دوست دارید و آن را می دهید، وجودتان مملو از شادی می شود.

2- به دیگران کمک کنید

گاهی اوقات به خودم هم می‌رسیم، هنوز وجود دارد احساس می‌کنیم که دیگران برای ارزشی قائل هستند. اما وقتی که داوطلبانه به دیگران کمک کنیم، احساس خوبی نسبت به دیگران به دمسات خه خه دارم. این خوب، منبعی است برای احساس پیدا کردن به خوشبختی.

3- سپاسگزار باشید

در حالی که همه چیزهایی که باید به خاطر آنها فکر کنید، متوجه می شوید که شما اکنون خوشبخت هستید، حتی بدون این که متوجه شوید. کافیست کمی به داشته هایتان فکر کنید؛ . با توجه و قدردانی از چیزهایی که قبلاً در زندگی خود خوشبختی احساس می کنم.

شادی

4- داشته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

وقتی ما افکار، زمان و کارهای خود را با دیگران به اشترا می‌گذاریم، احساس می‌کنم. زندگی بدون اشتراک گذاشتن ها با دیگران می تواند یک زندگی در تنهایشد زندگی باشد وقتی که با دیگران شریک می‌شوید، آن‌ها نسبت به شما احساس می‌کنید که می‌خواهید داشته باشید و این شما را کمک می‌کند که خود را بیشتر شاد کنید.

5- بیشتر لبخند بزنید

لبخند زدن را بیشتر تمرین کنید و از معجزه لبخند غافل نشوید. به زودی می توانید ببینید که چگونه لبخندتان، زندگی شما و اطرافیانتان را تحت تارثیر قرار دهید. شما همیشه می‌توانید لبخند بزنید و لبخند بزنید شما را خوشحال‌تر خواهید کرد. حتی اگر این کار را انجام دهید، بهتر است ببینید.

6- ورزش کنید

آخرین باری که به ورزشگاه رفتید یا ورزش کردید کی بود؟ ورزش، استرس را می‌دهد و اندورفین‌ها را آزاد می‌کند. بازی و ورزش کردن یک راه سرگرم کننده برای تمرین شاد بودن است.

7- به دنبال یک مشاور خوب برای خود باشید

داشتن یک به شما کمک خواهد کرد که زندگی را ارزیابی کنید و چرا در زندگی احساس خوشحالی نمی کنید. شاید شما محدودکننده‌های داشته باشید و یا بدون اینکه متوجه شوید یک دیوار عاطفی به خودتان کشیده باشید. با صحبت با یک مشاور می‌توانید دریابید که چرا از زندگی‌تان ناراضی می‌توانید احساس خوبی داشته باشید.راه‌های ساده‌ای که زندگی شما را در سراسر جهان از شادی خواهد کرد

8- راه‌های خود برای مدیریت استرس‌های پیدا کنید

اجازه ندهید استرس شما را از حق خوشحال زندگی کردن محروم کند. شما سزاوار خوشحالی هستید، و اجازه دهید که استرس در این مسیر راه‌تان باشد. تمرین‌هایی مانند مدیتیشن (متمرکز کردن ذهن) می‌توان به شما کمک کرد و احساس خوبی کنید.


بیشتر بخوانید:

  • چگونه با استرس مقابله کنیم و به آرامش برسیم؟

9- غذاهای سالم بخورید

بدی که در هنگام بیماری برای هر فردی به وجود می‌آید بسیار سخت است. اما وقتی به درستی غذا می‌خورید، احساس جسمی و ذهنی بهتری داشت. چرا که هر چیزی را می‌خورید و بعد از بیمار، احساس گناه می‌کنم و این احساس است. پس به آنچه می‌خورید توجه کنید.

10- با کسانی که دوست دارند وقت خود را بگذرانید

به راستی که هیچ جایگزینی بهتر از عزیزانمان برای دور هم بودن و صرف غذا نیست. چون ما انسانها موجودات اجتماعی هستیم. مردم دوست دارند وقت و انرژی خود را با دوستان خانواده خود و با صحبت کردن و بخندند، چرا که زندگی زندگی کوتاه تر از آن است که به تنهایی زندگی زندگی می کند.

11- تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید

حتماً می‌دانید که داشتن تفکرات منفی مقام شما را در نزد دیگران پایین خواهد آورد. اما آیا برای انجام آن وجود دارد؟ برای رهایی از این افکار بیایید افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید. همچنین زمان کمتری را با افراد منفی نگر باشید و بیشتر وقت خود را با افراد مثبت ابقد کنید.

12- هدیه های بیشتر به دیگران بدهید

شما نیازی نیستید هدای گرانبهایی بخرید. گاهی اوقات شعر، یک یادداشت کوتاه، یا ایمیل و پیام صمیمی می‌توانید شما را روشن کنید و به زندگی‌تان به ارمغان بیاورد بروید.

13- ببخشید و فراموش کنید

نگه داشتن ناراحتی‌ها و اندوه‌هایتان را بیشتر از هر فرد دیگری می‌رسانید. از خودتان: “چه چیزی به دست می آید اگر گذشته را رها کنید گذشته در گذشته باقی بماند” با هر لحظه احساس کنید اما با روی یک مطمئناً احساس خوبی به دست می آورید.

14- در طبیعت گردش کنید

برای لحظه ای زمان را در طبیعت اسپری کنید، که در جهان زندگی می کند که مصنوعات دست بشریت آن را احاطه کرده، خسته کننده و ملالآور است. برای مقدار کافیست مدتی را در طبیعت بگذرانید. قدم زدن پارک‌های جنگلی یا پارک‌های محلی و نفس در هوای تازه می‌تواند زیبایی دنیای طبیعی وجود ما کمک کند.

15- خودتان باشید

ابتدا فکر کنید که شما چه کسی هستید و سپس کنید فقط خودتان این دنیای متفاوتی را در پیش روی خود ببینید.

زمان شما محدود است، پس زندگی خود را با زندگی در زندگی دیگران هدر ندهید.

استیو جابز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.