افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

15 حمایت بنیاد خرداد از فناوری های توانبخشی در حوزه جوانان ایرانی

  • کد خبر : 180935
15 حمایت بنیاد خرداد از فناوری های توانبخشی در حوزه جوانان ایرانی

به گزارش بازار، علی مزیدی مدیر بهداشت و درمان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اعلام این خبر افزود: از طرح های برگزیده دومین جشنواره ملی توانبخشی که در ارتباط با فناوری های توانبخشی در اردوگاه جوانان ایران است، تقدیر و تشکر می شود. . (مادران باردار، نوزادان و کودکان) خواهد بود این […]

به گزارش بازار، علی مزیدی مدیر بهداشت و درمان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اعلام این خبر افزود: از طرح های برگزیده دومین جشنواره ملی توانبخشی که در ارتباط با فناوری های توانبخشی در اردوگاه جوانان ایران است، تقدیر و تشکر می شود. . (مادران باردار، نوزادان و کودکان) خواهد بود

این پزشک خاطرنشان کرد: فناوری‌هایی که باعث افزایش و ارتقای مهارت‌های مادران باردار و کودکان می‌شود در 8 حوزه ایده، اختراع، کسب‌وکارهای جدید (استارت‌آپ‌ها)، محصولات بازاریافته یا غیر بازاری، طرح‌های دانشجویی، طرح‌های پیشنهادی تایید شده و پایان‌نامه‌های پایان‌یافته مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرد. بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خواهد بود.

به گفته مدیر سلامت بنیاد 15 خرداد، فناوری های توانبخشی برگزیده در حوزه ایران جوان علاوه بر دریافت جوایز ارزنده در پایان جشنواره، امکان حضور و استقرار در مرکز نوآوری این بنیاد را خواهند داشت. در فعالیت های خود پیشرفت کنند.

این پزشک با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی توانبخشی در بهمن ماه تاکید کرد: حوزه فناوری های توانبخشی در حوزه ایران جوان از جمله فناوری های مربوط به مادران باردار، نوزادان و کودکان به عنوان محورهای ویژه این جشنواره انتخاب شده است. . .

مدیرکل سلامت بنیاد 15 خرداد تصریح کرد: فناوری های توانبخشی می تواند در زمینه هایی مانند نظارت بر وضعیت سلامت، تسهیل خرید، افزایش ضریب ایمنی بدنی، تسهیل حمل و نقل و ارتقای سلامت روان به مادران باردار کمک کند. این فناوری ها همچنین به کودکان در توانبخشی فیزیکی، توانبخشی شناختی و بهبود مهارت های ارتباطی با دیگران کمک می کنند.

لازم به ذکر است دومین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی به همت دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی و با حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود. علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل تصویری حداکثر سه دقیقه ای در سایت جشنواره به آدرس www.rtf.uswr.ac.ir بارگذاری کنند. آخرین مهلت دریافت آثار 15 بهمن و اختتامیه جشنواره 24 بهمن ماه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.