افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

15 تن خوراک ماهی قاچاق در الیگورز به دست پلیس افتاد

  • کد خبر : 303889
15 تن خوراک ماهی قاچاق در الیگورز به دست پلیس افتاد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری خما الیگودرز در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند که در جریان آن 15 تن خوراک ماهی قاچاق بدون مجوز کشف شد. وی ارزش ریالی این محموله را طبق اعلام […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری خما الیگودرز در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند که در جریان آن 15 تن خوراک ماهی قاچاق بدون مجوز کشف شد.

وی ارزش ریالی این محموله را طبق اعلام کارشناسان اقتصادی 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 10 گوشی تلفن همراه مسروقه در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از دستگیری یک سارق خبر داد و اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه در این شهرستان تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان انجام شد. پلیس.

وی افزود: ماموران کلانتری 16 خرم آباد با اشراف اطلاعاتی پس از تلاش های بی وقفه یک سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی اعلام کردند که هم اکنون به 10 مورد اعتراف کرده است. سرقت تلفن همراه

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا حد امکان از حمل وجوه نقد و اشیاء سرد در کیف خودداری کنند و در هنگام حرکت کیف و موبایل خود را به سمت دیوار یا نهر ببرند. پایین خیابان.

مهدی زکی پور / لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.