افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

1403 می خواهد

  • کد خبر : 261701
1403 می خواهد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز- زیباوز و شلوار انتخاب می کند نیست. بلکه تک به تک جزییات نیز دارای اهمیت هستند و میتونن شیک و پیکی فرد ر و از این رو به اون کنند. استایل هر بانو نیازمند آیتم های بسیاری از مانتو، شلوار، کیف و کف ش، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز- زیباوز و شلوار انتخاب می کند نیست. بلکه تک به تک جزییات نیز دارای اهمیت هستند و میتونن شیک و پیکی فرد ر و از این رو به اون کنند. استایل هر بانو نیازمند آیتم های بسیاری از مانتو، شلوار، کیف و کف ش، اکسسوری و مناسب می باشد. ایندل رده و ست می شود، بی شک ظاهری تمام عیار و بدون خط و خش می داشت. اما خیلی از بانوان هستند که تو انتخاب رنگ مشکل دارن. نمیدونن چه رنگی بهشون میاد چه رنگی ترند ساله. ایناار بالا دا ره که میتونه زیبایی شما رو صد چندان کنه! 1403 اسب ترین آشنا بشیم. پس بهترین وقت تا با این آشنا شده و یه نوع بی رنگ شبیه به ظاهر خو د ببخشید.

رنگ موی خامه ای، به پوست گندمیا خیلی میاد

د این رنگ به خیلیا میاد و یه چهره باز تر و زیباتری براشون میسازه. بلوند روشن از دتس رنگ هایی می شود که به هر کسی می شود اما امان ا ز روزی جذاب ترین چهره رو بهش هدیه میده. رنگ بلوند کمرنگ با تناژ سفید روشن برای خانومایی که دلشون میخواد م وهای روشن و درخشانی داشته باشن عالی میشه.

مد رنگ موی ۱۴۰۳

رنگ موی قرمز آتشین که رو به شرابی بره نه گوجه ای

یکسری از بانوان به ویژه سن های کمتر رو به بیست سال هستند که شیفته رن گ پاکی جیغ و شارپ هستند. از طرفی هم رنگ موی قرمز همیشه طرفدارای خاص خودش و داشته و داره. اما ح این رنگ مو از سمت سلبریتی شده و مورد توجه قرار گرفته است. میدونید که ترند ها هم از سوی افراد مشهور که ترند میشن. بإگ شود و ریشه ها هم به سراغ مشخص شود! در نتیجه اگر خانومی هستین دارای حوصله، و مازمه ر و داشته باشید برای دیدن این رنگ جذاب.

مد رنگ موی ۱۴۰۳

رنگ موی تدیخرسه

خب خیلیا نیستن و ازی هم خیلی تند که طرف با رنگ موی قهوه ای خیلی خوشحالم! بلوند بوده است. ایٕ ای خود دارید و همونطور که زندیا اون رو برای خود انتخاب کنید شم ا باید استفاده کنید و لذت ببرید. ماسة ه.

مد رنگ موی ۱۴۰۳

رنگ موی نقره ای میتونه ظاهرتو شیک و پرفکت کنه

موهاشون شه جوگندمی و خب دوستش دارن و می پذیرن که طبیعتشون این شکلیه. اگر فردی که شیفته رنگ موی خاکستریه هستید، بدونید که امسال سال شماست و اگر تصمیم بگیرید که خودتان را به رنگ نقره ای بدون ید باش.

مد رنگ موی ۱۴۰۳

رنشگل باشه

رنگ موی قهوه ای این مدلیه که همیشه محبوبیت خاص خودش رو داره. ایٕ وی تو هر سن و سالی بده. رنگ موی قهوه ای چهره بانوان جوان رو با کلاس تر خواهد کرد و برای بانو در سن بالاتر هم اینجوریه که یتونه جادوی جوانی داشته باشه.

مد رنگ موی ۱۴۰۳



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.