افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

1403 سال «جهش تولیدی با مشارکت مردمی» – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 236984
1403 سال «جهش تولیدی با مشارکت مردمی» – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا و همه ملت های گرامی عید نوروز را تبریک گفتند. سال جدید، سال «جهش تولیدی با مشارکت مردمی». رهبر انقلاب اسلامی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا و همه ملت های گرامی عید نوروز را تبریک گفتند. سال جدید، سال «جهش تولیدی با مشارکت مردمی».

رهبر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا و آرزوی بهره مندی ملت ایران از دو سرچشمه طبیعت و معنویت، نگاهی گذرا به شیرین و تلخ سال 1402 انداختند. و گفت: از جمله خبرهای شیرین و خوش سال گذشته، پیشرفت های مهم علمی و فناوری، تولید زیرساخت ها، حضور حماسی مردم در مجالس مختلف به ویژه در روز قدس و 22 بهمن، جشن سالم و سلامت است. از انتخابات مارس و تحرک بین المللی دولت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از اخبار تلخ سال 1402 برشمردند و افزودند: حادثه تلخ کرمان در سالگرد شهید سلیمانی، سیل بلوچستان و حوادثی که برای نیروهای امنیتی در شهر کرمان رخ داد. چند ماه گذشته از دیگر حوادث تلخ سال گذشته بود، اما حادثه غزه را باید تلخ ترین آن دانست.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شعار سال گذشته، اقدامات انجام شده در زمینه مهار تورم و رشد تولید را خوب، اما نه در حد مطلوب ارزیابی کردند و تأکید کردند: نباید انتظار داشت چنین موضوع مهمی به طور کامل محقق شود. در عرض یک سال. : در سال جدید همچنان مشکل اصلی کشور «اقتصاد» است چرا که نقطه ضعف اصلی کشور در این حوزه است و باید در این حوزه فعال باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: جمع‌بندی نظرات کارشناسان اقتصادی ما را به این نتیجه می‌رساند که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله «تورم»، «اشتغال» و «ارزش پول ملی» مسئله «تولید» است. ” و به همین دلیل است که در سال های اخیر تعهدی به موضوع تولید وجود داشته است.
وی افزود: بنابراین در سال جدید نیز به بحث تولید تکیه کرده و انتظار جهش در بحث تولید را داریم.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کردند: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود. بهره گیری از ظرفیت های بزرگ مردم باید فعال شود.
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: با توجه به این موضوع شعار سال 1403 «تولید جهشی با مشارکت مردم» تعیین شده است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب برنامه ریزان کشور و همکاری کارشناسان و مشارکت عملی فعالان اقتصادی، زمینه تحقق این شعار به بهترین شکل ممکن فراهم خواهد شد.
وی همچنین با عرض تسلیت به حضرت بقیه الله (عج) توفیق ملت بزرگ و عزیز ایران را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.