افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول

  • کد خبر : 172646
14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول

۱۳۸۵۰ 17 از 1402 – 10:43 در روزگاری زندگی می کنیم که وضعیت معیشتی دانش آموزان سخت تر شده و تامین هزینه های آنها سر به فلک کشیده که گاه خانواده دانش آموزان را در شرایط سختی قرار داده است. برترین ها: در روزگاری زندگی می کنیم که وضعیت معیشتی دانش آموزان سخت شده و […]





۱۳۸۵۰


17 از 1402 – 10:43

در روزگاری زندگی می کنیم که وضعیت معیشتی دانش آموزان سخت تر شده و تامین هزینه های آنها سر به فلک کشیده که گاه خانواده دانش آموزان را در شرایط سختی قرار داده است.

برترین ها: در روزگاری زندگی می کنیم که وضعیت معیشتی دانش آموزان سخت شده و تامین مخارج آنها سر به فلک کشیده که گاه خانواده دانش آموزان را دچار مشکل کرده است.

اکنون می بینیم که هزینه های عادی غذای دانش آموزان دو یا سه برابر شده است. با افزایش ناگهانی قیمت گوشت، برنج و سایر مواد غذایی، زندگی دانش آموزان با مشکلات زیادی مواجه شده است. گرانی بی‌سابقه و تورم مواد غذایی، تغذیه سالم و متعادل را برای دانش‌آموزان، به‌ویژه آن‌هایی که از خانه و خانواده خود دور هستند، غیرممکن کرده است.

تهیه غذاهایی که سریعتر آماده می شوند و هزینه کمتری دارند اغلب گزینه های بهتری هستند. در هر صورت غذاهای زیادی وجود دارد که در دوران دانشجویی می توانید با هزینه کم و در کمترین زمان آنها را تهیه کرده و نوش جان کنید.

در زیر چند وعده غذایی ساده و مقرون به صرفه برای دانش آموزان را مشاهده می کنید:

تخم مرغ و چیپس را حتما امتحان کنید!

طعم این غذا تقریباً شبیه نارگیل سیب زمینی است بدون اینکه نیازی به پوست کندن و پختن و رنده کردن آن باشد. سیب زمینی سرخ کرده و تخم مرغ در هر خانه ای یافت می شود. بنابراین اگر زمان کافی برای تهیه غذا ندارید، می توانید تخم مرغ و چیپس را امتحان کنید. انتخاب طعم چیپس نیز به سلیقه شما بستگی دارد و می تواند هر طعمی باشد.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


املت خوشمزه

تورتیلا همیشه یکی از راحت ترین و در عین حال خوشمزه ترین غذاها بوده و هست. املت گوجه فرنگی مخصوصا در بین ما ایرانی ها طرفداران زیادی دارد. می توان آن را با گوجه فرنگی و پاستا تهیه کرد. یکی از مزایای املت این است که می توان آن را برای صبحانه، ناهار و شام تهیه کرد. می توانید تورتیلا را با پنیر نیز امتحان کنید و از خوردن آن لذت بیشتری ببرید. املت با زیتون یا املت با پنیر را حتما امتحان کنید.

14 وعده غذایی دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزها بدون پول


همه دوست دارند

سالاد علویه غذایی است که همه آن را می شناسیم و در مراسم و مناسبت های مختلف آن را درست می کنیم. از آنجایی که تهیه سالاد الویه بسیار آسان است و زمان کمی می گیرد، آن را در این لیست قرار دادیم تا به عنوان غذای دانش آموزی تهیه کنید. ظاهرا این غذا اولین بار در شوروی سابق تهیه شده و امروزه در بسیاری از کشورها سرو می شود. مواد اصلی سالاد الویه سیب زمینی، تخم مرغ و سس مایونز است که ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می کند. خوبی طرز تهیه سالاد آلویه این است که بیشتر مواد آن خوش طعم است و می توانید هویج، نخود و بسیاری از مواد دیگر را به دلخواه اضافه یا کم کنید. اگر برای الوه وقت ندارید مرغ بپزید، می توانید آن را با سوسیس جایگزین کنید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


پاستا یک غذای خوشمزه و آشناست.

پاستا یکی از غذاهای ساده ای است که می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد. ما ایرانی ها معمولا ماکارونی آب پز را با گوشت چرخ کرده درست می کنیم. می توانید ساده ترین نوع پاستا را درست کنید و رویه آن را به دلخواه تغییر دهید. اگر زمان کافی برای درست کردن ماکارونی دارید، حتما کاسروی سیب زمینی را امتحان کنید. اگر زمان کافی برای درست کردن ته قابلمه ندارید، می توانید با پاشیدن کنجد ته قابلمه، خوشمزه ترین ته دیگ را درست کنید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


یک لنز ساده برای دانش آموزان توصیه می شود

عدس از خانواده سوپ و سوپ است و علاوه بر وعده های غذایی اصلی می تواند به عنوان صبحانه یا شام دانش آموزان نیز مصرف شود. این ماده غذایی در عین سادگی دارای مواد مغذی زیادی برای بدن است و لازم است آن را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. اگرچه تهیه عدس آسان است، اما این غذا مانند بسیاری از غذاهای دیگر، روش های پخت متفاوت و نکات و جزئیات زیادی دارد. برخی از دستور العمل ها از سیب زمینی و ماکارونی عدس استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر گندم را اضافه می کنند. افزودن قارچ به عدس نیز طعم جدیدی به آن می دهد که می توانید آن را امتحان کنید.

14 وعده غذایی دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزها بدون پول


گوجه فرنگی بادمجان نشان دهنده حضور همه است

اگر از علاقه مندان به تهیه غذاهای گیاهی و غذاهای بدون گوشت و مرغ هستید، یکی از بهترین غذاها برای دانش آموزان، بادمجان با گوجه فرنگی است. این غذا که در دسته غذاها قرار می گیرد هم با نان و هم با برنج سرو می شود. طرز تهیه گوجه فرنگی و بادمجان به روش های مختلفی تهیه می شود. در بسیاری از دستور العمل ها، هم گوجه فرنگی و هم بادمجان را برش داده و خرد می کنند و سپس سرخ می کنند. از خواص گوجه فرنگی و بادمجان غافل نشوید! با در نظر گرفتن ویتامین های موجود در گوجه فرنگی و بادمجان از جمله ویتامین های AC-B1-B2-B6 می توانید سلامت بدن خود را تضمین کنید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


سوسیس بندری تند و جذاب

سوسیس بندری یک غذای خاص جنوبی است که هیچکس نمی تواند آن را امتحان کند و عاشق طعم تند و جذاب آن نشود. تقریباً هر بوفه کالج این ساندویچ خوشمزه را دارد و از آنجا می توانید این غذای دانشجویی را تهیه کنید. همچنین با تهیه مواد اولیه پورت chorizo ​​می توانید آن را به راحتی در خانه درست کنید. این فست فود ایرانی بهترین گزینه برای مواقعی است که وقت کافی برای تهیه غذا ندارید. مزیت این غذا این است که هم به صورت ساندویچ و هم به صورت ساندویچ سرو می شود.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


دو عدد پیاز یک بشقاب شیرازی

اگر احساس می کنید مواد لازم برای تهیه غذای دانش آموزان را ندارید، اصلا نگران نباشید. ما یک پیشنهاد جدید برای شما داریم. آش دوپیاز یک غذای سنتی و خوشمزه شیرازی است که با ساده ترین و ابتدایی ترین مواد تهیه می شود. این ظرف همچنین در دسته ظروف بدون گوشت یا مرغ گنجانده شده است و تهیه آن بسیار آسان است. شما می توانید تمام وقت این غذای خوشمزه و محبوب را فقط با داشتن سیب زمینی و پیاز و یک سری مواد دیگر در دست تهیه کنید. Dupiyazeh بهترین گزینه برای کسانی است که در رژیم غذایی هستند یا یک وعده غذایی سبک را ترجیح می دهند.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


سالاد سیب زمینی و شوید سالم و سبک

سالاد یکی از غذاهای ساده و پرطرفدار است که مواد اولیه آن معمولا در هر خانه ای موجود است و به همین دلیل به راحتی تهیه می شود. یکی دیگر از نمونه های سالاد که می توان به لیست وعده های غذایی دانش آموزان اضافه کرد، سالاد سیب زمینی و شوید است. از آنجایی که برای طرز تهیه سالاد محدودیتی وجود ندارد، می توانید ادویه ها، چاشنی ها و مواد تشکیل دهنده سالاد شوید سیب زمینی را به دلخواه کم یا زیاد کنید. این غذا به عنوان یک غذای سالم خوشمزه است و زمان آماده سازی کمی نیاز دارد. حتما امتحانش کنید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


ماهی تن

ماهی تن سریع ترین و خوشمزه ترین غذای دانش آموزی است که در کمترین زمان می توان آن را تهیه کرد. درست کردن این غذا به سادگی شامل جوشاندن کنسرو ماهی تن در آب است. برای این کار باید ماهی تن را به مدت 20 دقیقه بجوشانید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


رشته فرنگی

پیشنهاد بعدی ما برای تهیه غذای دانش آموزی ساده و اقتصادی رشته است. برای تهیه نودل کافیست دستورالعمل روی بسته بندی محصول را دنبال کنید. افزودن مقداری سبزیجات خرد شده نیز طعم بهتری به این غذا می دهد. می توانید رشته فرنگی را با ماهی تن و نوشابه خانواده میل کنید.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


خوراک لوبیا چیتی

لوبیا چیتی یکی دیگر از غذاهایی است که می توانید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه کنید. برای تهیه این غذا باید کنسرو لوبیا چیتی را تهیه کرده و بجوشانید. همچنین می توانید لوبیا چیتی را در خانه با مقداری پیاز، سبزیجات خرد شده و رب گوجه فرنگی درست کنید. ترکیب لوبیا سیاه پخته شده با ماهی تن فلفلی نیز می تواند گزینه بسیار خوبی برای دوران دانشجویی باشد.

14 وعده غذای دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزهای بدون پول


نارگیل سیب زمینی

یکی دیگر از پیشنهادات غذایی ساده و ارزان برای دانش آموزان نارگیل سیب زمینی است. برای تهیه این غذا باید سیب زمینی پخته شده را رنده کنید و با پیاز رنده شده، شوید خشک، فلفل، نمک، زردچوبه و تخم مرغ مخلوط کنید و در روغن سرخ کنید. مصرف این غذا همراه با سبزیجات و لیموناد توصیه می شود.

14 وعده غذایی دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزها بدون پول


کشک بادمجان یک غذای آسان و خوشمزه است

با بادمجان می توانید انواع غذاهای خوشمزه را تهیه کنید. یکی از ساده ترین غذاها کشک بادمجان است. می توانید این غذای خوشمزه را در چند دقیقه با استفاده از بادمجان های سرخ شده یا حتی کبابی تهیه کنید. در واقع، اگرچه کشک بادمجان معمولا با بادمجان سرخ شده درست می شود، اما در دستور العمل های سنتی آن را با بادمجان کبابی نیز درست می کنند. می توانید این غذای ساده و خوشمزه را به لیست غذاهای خود اضافه کنید.

14 وعده غذایی دانشجویی ساده و اقتصادی برای روزها بدون پول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.