افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

14 داور و کمک داور از زاهدی فر تا صحری و حاج ملک مردود شدند.

  • کد خبر : 31286

داوران شکست خورده باید در ماه اکتبر در کلاس پیش فصل داوران لیگ دو مجدداً تست بگیرند. صبح سه شنبه کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر 1402-30 ایران برگزار شد. از ساعت 17 داوران و کمک داوران در تست های آمادگی جسمانی شرکت کردند. بعد از تست کمک داوران نوبت به تست داوران رسید. محمدحسین […]

داوران شکست خورده باید در ماه اکتبر در کلاس پیش فصل داوران لیگ دو مجدداً تست بگیرند.

صبح سه شنبه کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر 1402-30 ایران برگزار شد. از ساعت 17 داوران و کمک داوران در تست های آمادگی جسمانی شرکت کردند.

بعد از تست کمک داوران نوبت به تست داوران رسید. محمدحسین زاهدی فر، سعید رحیمی مقدم، حمید حاج ملک، روح الله شریفی، سعد وفا پیشه، مهدی اوجاقی و علی صفایی از جمله داورانی بودند که در این آزمون مردود شدند.

همچنین اشکان سهری نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در این آزمون شرکت کند و در تست ها نیز مردود شد.

در ابتدا حدود 57 کمک داور در آزمون شرکت کردند که مهرداد نجفی، ولی کاووسی، اسماعیل احمدی، وحید سیفی، امیر سلطانی، سید امیر قاسمی، یوسف مقروری مردود شدند.

خداداد افشاریان درباره تست پیش فصل داوران گفت: به هر حال قبل از شروع فصل باید از داوران تست آمادگی جسمانی بدهیم. این همیشه یک اصل بوده است. این آزمون ها را از ساعت 17 امروز آغاز می کنیم. 14 نفر یعنی 7 داور و 7 کمک داور تست ها را با موفقیت پشت سر نگذاشتند که خیلی ناراحتم می کند.

و افزود: به تعدادی از این دوستان بیشتر نیاز داشتیم. برخی از داوران نیز آسیب دیده اند. این اتفاقات کار را برای ما سخت کرده است. اشکان سولاری مصدوم است.

رئیس کمیته داوران درباره داورانی که در این آزمون مردود شدند، گفت: محمدحسین زاهدی فر، سعید رحیمی مقدم، حمید حاج ملک، روح الله شریفی، سعد وفا پیشه، مهدی اوجاقی و علی صفایی در آزمون مردود شدند. ما به کسی تعهد ندادیم. لیگ را بدون این عزیزان آغاز می کنیم و در آینده بازیکنان رد شده و مصدوم باید در آزمون های لیگ دو کشور شرکت کنند و امیدواریم با عزت به مسابقات برگردند.

افشاریان تاکید کرد: شاید در بین دوستان افرادی هستند که 3 بار متوالی در آزمون ها مردود شده اند و عملا دیگر در داوری نیستند. باید آمار بگیریم. در مصوبه اخیر اعلام کردیم که اگر سه بار داوری رد شود دیگر به شما خدمت نمی کنیم. امیدواریم همه چیز ختم به خیر شود تا بتوانیم در لیگ در خدمت دوستان باشیم.

وی با اشاره به شروع انفجاری عباس راکی ​​و کنار گذاشتن شایعه عدم آمادگی او از سوی داور گفت: عباس داور باهوشی است و دیدند در شرایطی که با هیچکس سازش نکردیم، تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. نیازی به گفتن نیست که بدن شما در حال حمل پوندهای اضافی است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)