افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

11 قرارداد نخستین تولید به ارزش 850 میلیارد تومان در مناطق نفت خیز جنوب منعقد شد.

  • کد خبر : 181086
11 قرارداد نخستین تولید به ارزش 850 میلیارد تومان در مناطق نفت خیز جنوب منعقد شد.

به گزارش بازار، محمد گلستان باغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات تولیدی صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت نفت و گاز کشور حدود 85 درصد نفت و گاز و 95 درصد نفت و گاز را تولید می کند. از مواد غذایی پالایشگاه های کشور، بزرگترین شرکت […]

به گزارش بازار، محمد گلستان باغ در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات تولیدی صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت نفت و گاز کشور حدود 85 درصد نفت و گاز و 95 درصد نفت و گاز را تولید می کند. از مواد غذایی پالایشگاه های کشور، بزرگترین شرکت وابسته به وزارت نفت است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تولید و همکاری با شرکت های دانش بنیان، این شرکت از ابتدای دولت سیزدهم فعالیت های مهمی را برای حفظ و افزایش این مهم آغاز کرده است، به گونه ای که شاهد رشد چشمگیری در حوزه صنعت بوده است. بحث قراردادهای تحقیقاتی و قراردادهای دانش بنیان در مناطق: ما جنوب نفت خیز هستیم.

رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه حدود 1500 میلیارد تومان بسته های فناوری و پیشنهادات در انتظار تصویب در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم، گفت: همچنین با دانشگاه ها، شرکت های مبتنی بر دانش و با مراکز علمی تحقیقاتی سراسر کشور از جمله خوزستان بیش از 200 میلیارد تومان (11 میلیون یورو) قراردادهای تحقیقاتی منعقد کرده ایم.

گلستانباغ با بیان اینکه در حوزه دانش بنیان با مهارت و زمینه کاری تخصصی سروکار داریم، تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای متخصصان کار بسیار سختی است که شرکت های دانش بنیان امروزی آن را به خوبی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه ها تنها با محصول مواجه نیستیم، بلکه محصولی است که حاصل ساعت ها فکر، دانش، تلاش و مهارت است، گفت: این محصولات در دنیا بی نظیر هستند و استفاده از آنها نیازمند مهارت، تجربه و برنامه ریزی دقیق است. . .

رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب، جوانی در پژوهش و فناوری را یکی از دستاوردهای بسیار خوب مناطق نفت خیز جنوب دانست و تصریح کرد: میانگین سنی افراد شاغل در حوزه پژوهش، فناوری و تولید برای اولین بار حدود 39 سال سن دارد و این جوانی ناشی از عواملی است که بر رشد فناوری و افزایش قراردادها برای اولین بار تأثیر می گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.