افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

11 سکونتگاه غیررسمی در زنجان بازآفرینی می شود

  • کد خبر : 375539
11 سکونتگاه غیررسمی در زنجان بازآفرینی می شود

اطلاع رسانی کند بازار علی عباسی به نقل از راه و شهرسازی زنجان، رویکرد اداره کل راه و شهرسازی استان را در توانمندسازی ساکنان مناطقی که هدف بازآفرینی هستند، عنوان کرد و گفت: ساکنان این مناطق و سکونتگاه های غیررسمی باید توانمند شوند. وی بیان کرد: بر این اساس باید تامین زیرساخت ها و افزایش […]

اطلاع رسانی کند بازار علی عباسی به نقل از راه و شهرسازی زنجان، رویکرد اداره کل راه و شهرسازی استان را در توانمندسازی ساکنان مناطقی که هدف بازآفرینی هستند، عنوان کرد و گفت: ساکنان این مناطق و سکونتگاه های غیررسمی باید توانمند شوند.

وی بیان کرد: بر این اساس باید تامین زیرساخت ها و افزایش سرانه خدمات، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی با همکاری دستگاه های اجرایی در حوزه های هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه ساکنان مناطق در نظر گرفته شده برای بازآفرینی شهری در استان باید از نظر زیرساختی و اقتصادی توانمند شوند و در این زمینه اداره کل راهداری و شهرسازی استان در راستای توانمندسازی ساکنان، دوره آموزشی برگزار می کند. در بخش های مختلف خیاطی و کامپیوتر داده می شود.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راهداری و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در اولین سفر رفت و برگشت هیئت دولت سیزدهم به استان دستور تسریع در رفع مشکلات و ساماندهی مشکلات صادر شد. محله کوی فلسطین توسط رئیس جمهور شهید گفت: طرح جابه جایی کوی فلسطین در این محله یکی از اولویت های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بود.

وی افزود: بر این اساس بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط این اداره کل، اولویت اول جابه جایی با واحدهای مستقر در حریم راه آهن قرار گرفت.

عباسی تاکید کرد: ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با ساخت و تحویل واحدها و بر اساس اولویت در چند نوبت به واحدهای ساختمانی منتقل می شوند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در مراحل مختلف 34 واحد در طرح های نهضت ملی مسکن با اولویت تا شهریور ماه معرفی شدند.

رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: در پروژه های نهضت ملی مسکن انشعاب گاز و فاضلاب تکمیل شده و تنها تامین زیرساخت ها باقی مانده است. آب و برق که امیدواریم به زودی بتوانیم روی همکاری شرکت های ساختمانی در این بخش حساب کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: تعداد کل واحدهای مسکونی کوی فلسطین 129 واحد است که از این تعداد 9 واحد تجاری و 120 واحد مسکونی مشمول طرح جابجایی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.