افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

1095 پروژه در خراسان رضوی جمع آوری و به بهره برداری می رسد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 337159
1095 پروژه در خراسان رضوی جمع آوری و به بهره برداری می رسد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب علی نظری با اشاره به لزوم ادامه راه شهدا اظهار داشت: در هفته دولت که به نام شهید رجایی نامگذاری شده است، یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم. استاندار خراسان رضوی شهید رئیسی را نماد خدمت به مردم اعلام کرد و اظهار داشت: هدف وی تقویت نظام مقدس […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب علی نظری با اشاره به لزوم ادامه راه شهدا اظهار داشت: در هفته دولت که به نام شهید رجایی نامگذاری شده است، یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم.

استاندار خراسان رضوی شهید رئیسی را نماد خدمت به مردم اعلام کرد و اظهار داشت: هدف وی تقویت نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب بود. خیل شهدا متحد شدند و به عنوان رهبر معظم انقلاب فرمودند ایشان فصل جدیدی از خدمت و مدیریت را به ارمغان آوردند و بار دیگر این نظام به واسطه ایشان امن شد.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله در هفته دولت وزارت کشور زیر نظر سامانهمنتاک“، پروژه های یک ساله خود را خلاصه و ارائه می کند، امسال این پروژه ها توسط دستگاه های ثبت نام کننده در سامانه ارائه شده است.

نظری گفت: پروژه هایی که در هفته جاری در استان اجرا می شود 976 پروژه به ارزش 67 هزار و 196 میلیارد تومان است که در سال گذشته توسط دستگاه ها اجرا شده یا قبل از آن در مرحله اجرا بوده و اجرا خواهد شد. این هفته

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سیاست این است که پروژه جدیدی شروع نشود، بلکه با توجه به نیاز، شروع هایی لازم است. بر این اساس عملیات اجرایی 119 پروژه دیگر به ارزش 36 هزار و 676 میلیارد تومان آغاز می شود. در مجموع یک هزار و 95 پروژه به ارزش 103 هزار و 873 میلیون تومان در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به اولین روز کاری دولت چهاردهم گفت: امیدواریم دولت چهاردهم و وزرایی که رای اعتماد گرفتند در مسیر شهید رئیسی که همه به وجودش افتخار می کنیم پیشروی کرده و فعالیت کنند. و اینکه ما موفق تر از قبل خواهیم شد.

نظری با بیان اینکه پس از سه سال فعالیت، 139 دستاورد کلیدی در چهار محور اساسی شناسایی شد، خاطرنشان کرد: با رویکرد مشکل‌آفرینانه در ابتدای کار، 34 مشکل عمده استان در حوزه‌های مختلف برطرف شد. آمار ما آن را انجام دادیم

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مدت سه سال چهار نیروگاه حدود 700 مگاواتی برای حل مشکل تامین برق به بهره برداری رسید، افزود: در حالی که 10 سال پیش تنها یک نیروگاه وجود داشت.

وی با بیان اینکه باید پروژه ای در حوزه تنش آبی تعریف شود که در چهار حوزه است، افزود: حوزه تامین از طریق انتقال یا برداشت آب های زیرزمینی انجام می شود و پروژه های انتقال در استان ما مشخص و پیشرفت کرده است. .

نظری تصریح کرد: با توجه به موقعیت استان، موضوع ترانزیت برای استان، کشور و حتی کشورهای دنیا که خواهان حمل کالا هستند مهم است و جایگاه استان ما استثنایی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی سه سال منتهی به پایان سال 1402، 112 درصد رشد ترانزیت داشته ایم، افزود: ترافیک استان ظرفیت توسعه را دارد. در 5 ماهه نخست امسال یک میلیون و 590 هزار تن تردد داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

او درباره قطار ایران و افغانستان گفت: «در این زمینه هیچ سوال اساسی وجود ندارد. در مورد کنسرسیوم با افغانستان و حاکمان آن هماهنگی هایی صورت گرفته است.

نظری در پاسخ به سوالی درباره ملی پوشان گفت: موضوع اتباع از ابتدا برای وزارت کشور با عنوان ساماندهی ملی پوشان موضوع جدی بوده است. شهروندان به دو دسته مجاز و غیر مجاز تقسیم می شوند. در رابطه با شهروندان دارای مجوز، سازمان شما در دستور کار جدی ما قرار دارد که شامل اشتغال، تحصیل، خدمات آموزشی و موارد دیگر می باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشهد نه تنها شهر ملی بلکه جهان اسلام است، افزود: متاسفانه بودجه ها ملی نیست. ما تلاش زیادی کردیم و در نهایت کارگروه ملی زیارت به ریاست رئیس جمهور و با تاکید آیت الله شهید رئیسی به کارگروه ملی تبدیل شد تا در آنجا مسائل مطرح شود و تصمیمات مصوب تلقی شود. توسط هیئت حاکمه

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت پروژه های نیمه تمام زیادی داشتیم، گفت: تاکید شهید رئیسی بر تکمیل این پروژه ها از جمله پروژه ورزشگاه سامان بود. تکمیل مجموعه ورزشی سامان به منابع زیادی نیاز دارد که در برنامه تولید قرار دادیم. پروژه های ورزشی نیمه تمام در ورزشگاه استان سامان در حال انجام است.

نظری افزود: ورزشگاه 6 هزار نفری سامان سال ها متروکه بود و در سه شیفت مشغول به کار هستند. مشهد به این ورزشگاه که رتبه سوم کشور را دارد نیاز دارد و به زودی تکمیل می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.