افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

108 حادثه رانندگی با 207 مصدوم در استان همدان رخ داد

  • کد خبر : 239643
108 حادثه رانندگی با 207 مصدوم در استان همدان رخ داد

آفتاب نیوز: محمدرضا شکوهی با اشاره به خدمات خانواده گسترده دانشگاه علوم پزشکی همدان در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و مدیریت حوادث در سه روز اول سال جدید، گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی 6 نفر در نظر گرفته شده است. پست های سلامت نوروزی در مبادی ورودی به استان همدان در […]

آفتاب نیوز:

محمدرضا شکوهی با اشاره به خدمات خانواده گسترده دانشگاه علوم پزشکی همدان در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و مدیریت حوادث در سه روز اول سال جدید، گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی 6 نفر در نظر گرفته شده است. پست های سلامت نوروزی در مبادی ورودی به استان همدان در تعطیلات نوروزی و این تعداد پایگاه بهداشتی نوروزی از ابتدای نوروز تا سوم فروردین 236 خدمت به مسافران نوروزی ارائه کرده اند.

وی افزود: پایگاه بهداشت و درمان پلیس راه بهار، پایگاه بهداشتی درمانی استقلال ملایر، پایگاه بهداشت ورودی روزن و پایگاه سلامت صحرایی جانبازان تویسرکان از جمله پایگاه های بهداشتی نوروزی است که در استان همدان در ایام تعطیلات نوروزی مستقر شده و هم اکنون به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند. .

شکوهی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی به 891 بیمار در 72 ساعت گذشته، خدمات رسانی به 108 مورد حادثه رانندگی با 207 مصدوم، ارائه خدمات به 235 مورد سایر حوادث، ارائه خدمات به 548 مورد سایر بیماری ها، پنج مورد آتش سوزی. جراحات و زایمان موفق یکی از خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان طی سه روز گذشته به بیماران بود.

وی همچنین پیشنهاد کرد: پاسخگویی و ارائه مشاوره پزشکی به 3 هزار و 656 تماس مشتریان با واحد ارتباط و کنترل عملیات توسط پزشکان و پرستاران این واحد، پاسخگویی به تماس تلفنی راهنمای مسافران نوروزی (سامانه 3136) در 24 ساعت شبانه روز، ایجاد پایگاه های اورژانس در طرح 30-60 و ارائه خدمات درمانی به 207 مصدوم حوادث رانندگی را می توان از دیگر خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان به بیماران و مسافران نوروزی دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.