افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
5

10000 واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می شود

  • کد خبر : 148792
10000 واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می شود

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر باقیمانده در آن شهر جدید توضیح داد: 29 هزار و 182 واحد مسکن مهر باقی مانده است. در شهر جدید پردیس در ماه جاری 10000 واحد با اجرای کلیه زیرساخت ها […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر باقیمانده در آن شهر جدید توضیح داد: 29 هزار و 182 واحد مسکن مهر باقی مانده است. در شهر جدید پردیس در ماه جاری 10000 واحد با اجرای کلیه زیرساخت ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد. مدیران هر بلوک با همکاری مالکان تمامی واحدهای تحویلی باید انشعاب برق و گاز خود را که به محل کار می رسد راه اندازی کنند.

حدید پردیس مدیرعامل عمران شهر با بیان اینکه تعداد واحدهای مسکن مهر در آن شهر به 19 هزار و 182 واحد کاهش یافته است، از برنامه ریزی این شرکت برای تحویل 7 هزار واحد در دهه فجر و 3 هزار واحد دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

محبت خواه از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس در دولت سیزدهم خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همکاری صندوق ملی مسکن و تامین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع از محل شهرسازی پردیس. شرکت، واحدهای مسکن مهر باقی مانده تا قبل از پایان این مدیریت تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

وی تعطیلی نمایندگی ها در شهرستان پردیس را اقدامی برای شفاف سازی و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز به منظور کسب سود دانست و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی سهام شرکت عمران شهر پردیس به متقاضیان اینترنتی ارائه شده است. .

لازم به ذکر است در شهر جدید پردیس 84 هزار و 172 مسکن مهر در سال 1398 آغاز به کار کرد که از این تعداد حدود 30 هزار مسکن برای تکمیل و اجرا در اختیار دولت سیزدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.