افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

100 میلیون وام خودرو بدون وثیقه بگیرید

  • کد خبر : 168164
100 میلیون وام خودرو بدون وثیقه بگیرید

خرید خودرو در شرایط فعلی بسیار سخت است و بسیاری از افراد برای خرید آن تمایل به دریافت وام دارند. بانک سامان طرح اعتبار خودرو را برای متقاضیان وام خودرو تهیه کرده است که سقف آن 100 میلیون تومان است. مشتریانی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک سامان هستند بسته به […]

خرید خودرو در شرایط فعلی بسیار سخت است و بسیاری از افراد برای خرید آن تمایل به دریافت وام دارند. بانک سامان طرح اعتبار خودرو را برای متقاضیان وام خودرو تهیه کرده است که سقف آن 100 میلیون تومان است.

مشتریانی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک سامان هستند بسته به دسته بندی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند و سه تا شش ماه گردش مالی در حساب داشته باشند. ضمانت اصلی دریافت این شیء ارائه سند ملکی متعلق به متقاضی می باشد. نرخ این خط 18 درصد است و امکان پرداخت اقساط شما در مدت 36 ماه وجود دارد. متقاضیان این خدمت باید در نظر داشته باشند که بانک 15 درصد مبلغ وام را تا زمان تسویه کامل اقساط نگه می دارد.

با احتساب مبلغ وام ذکر شده، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط مبلغ 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان خواهد بود. مبلغ وام به اضافه سود 131 میلیون و 205 هزار توکن است.

آغاز به کار بانک سامان و خدمات متنوع در این مجموعه.

بانک سامان در سال 1381 مجوز لازم برای ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی دریافت کرد و به عنوان اولین بانک خصوصی دوره جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه تاکنون انواع خدمات مرتبط با سپرده، اعتبار، بیمه، امانت، سرمایه گذاری و خدمات الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه کرده است./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.