افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

100 سال باشگاه و مشکلات آینده/ به امید حل مشکل نگران کننده – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280712
100 سال باشگاه و مشکلات آینده/ به امید حل مشکل نگران کننده – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مراسم بزرگداشت 100 سال باشگاه های ورزشی نوین در ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، اسبقیان معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای، پندیده مدیر کل منطقه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. و سیروس احمدی مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان، […]

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مراسم بزرگداشت 100 سال باشگاه های ورزشی نوین در ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، اسبقیان معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای، پندیده مدیر کل منطقه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. و سیروس احمدی مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان، مدیران و اعضای باشگاه روز پنجشنبه تجلیل شد.

این مراسم با هدف تجلیل از پیشکسوتان صنعت نوین باشگاه های ورزشی و همچنین تقدیر از دست اندرکاران این عرصه و تجلیل از 12 مدیر و باشگاه سابق ورزشی ایران برگزار شد. قدیمی ترین این باشگاه ها «پهلان پورزورخانه» بود که به همت مرشد حسین سیاه در سال 1304 تأسیس شد و به مدت 99 سال فعالیت دارد. در میان این باشگاه ها می توان نام دکتر اکرمی را دید که در سال 1321 باشگاه شاهین را تأسیس کرد و حتی اکنون که در محافل فوتبال از اخلاق و فرهنگ در فوتبال صحبت می شود، اهالی این رشته پرطرفدار به باشگاه شاهین مراجعه می کنند و بنیانگذار آن به عنوان مثال.

صدمین سالگرد باشگاه ها و مشکلات پیش رو/ به امید حل مشکل نگران کننده

12- باشگاه جوانان جدید – مدیرکل علی سلامت

اگرچه باشگاه داری مدرن در ورزش ایران از سال 1303 آغاز شد و 100 سال از فعالیت آن می گذرد، اما همچنان مشکلاتی بر سر راه باشگاه داران وجود دارد که در صورت عدم رفع آن توسط مسئولان می تواند جان این باشگاه را به خطر بیندازد و سلامت مردم

یکی از مهم ترین مواردی که در ماه های اخیر زمینه را برای باشگاه داران تنگ کرده و آنها را نسبت به آینده نگران کرده است، اقدامات وزارت اقتصاد و دارایی در تفسیر نادرست از تصمیم هیات مدیره و پس گرفتن معافیت است. مبنی بر اینکه باشگاه های ورزشی مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می کنند که این امر خلاف قانون و به تصویب مجلس و ابلاغ دولت می رسد.

صدمین سالگرد باشگاه ها و مشکلات پیش رو/ به امید حل مشکل نگران کننده

در حالی که باشگاه‌های ورزشی در راستای سلامت مردم برای فعالیت خود گام برمی‌دارند، نهادهایی که باید در مسئولیت‌های اجتماعی از این باشگاه حمایت لازم را داشته باشند، نه تنها بار را از دوش خود برنمی‌دارند، بلکه برخی اقدامات را خودسرانه اعمال می‌کنند. قوانین، میدان عمل باشگاه ها را محدود کرده و جان آنها را به خطر می اندازد.

پس از تصمیم وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر حذف معافیت باشگاه های ورزشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بسیاری از کارشناسان و مردم ورزشی این اقدام را محکوم کردند و خواستار ورود نهادهای ذیربط برای جلوگیری از اجرای این اقدام برخلاف قانون مصوب شدند. از سوی دولت ابلاغ می شود.

صدمین سالگرد باشگاه ها و مشکلات پیش رو / به امید حل مشکل نگران کننده

علیرضا رضایی پیشکسوت کشتی ایران در این خصوص گفت: انتظار داشتیم در سال جهش تولید با مشارکت مردم سیاست هایی اتخاذ شود که زمینه رضایتمندی مردم و افزایش گرایش آنها به سمت و سوی کشتی را فراهم کند. ورزش و ورزش. باشگاه ها

رضایی ادامه داد: حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده استفاده کنندگان از خدمات ورزشی مبتنی بر قانون نیست که بر اساس تصمیم صلاحدید وزارت اقتصاد است. بر خلاف قانون مصوب شورای اسلامی، قطعاً افزایش قیمت ورزش را برای همه اقشار جامعه به دنبال خواهد داشت. ورزش خود در معرض تورم افسارگسیخته است. حالا چرا یک نوجوان برای ورزش باید ۱۰ درصد مالیات بدهد؟

رضایی با اشاره به نقش ورزش در کاهش هزینه های درمانی افزود: به نظر می رسد وزارت اقتصاد درک کاملی از مفهوم باشگاه های ورزشی ندارد و من گمان می کنم این باشگاه ها با باشگاه های حرفه ای که بسیار هستند اشتباه گرفته شوند. تعداد محدودی در کشور است.” گرفته اند

قهرمان و پیشکسوت کشتی کشور که سابقه طولانی در عرصه باشگاه داری دارد، افزود: وزارت ورزش باید این اشتباه بزرگ را به وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کند و نگذارد حقوق علاقه مندان به ورزش و سلامت ضایع شود. نقض شده است. این نوع مقررات و اجبار باشگاه ها به اخذ مالیات 10 درصدی از مردم برای استفاده از خدمات ورزشی از مصادیق بی عدالتی است و هیچ جنبه علمی و منطقی در آن پیش بینی نشده است.

صدمین سالگرد باشگاه ها و مشکلات پیش رو/ به امید حل مشکل نگران کننده

علی سلامت، فعال اقتصادی و نایب رئیس کانون باشگاه داران استان تهران، درباره وجود اختلافات و افزایش روزافزون مقررات تهاجمی بر شرکت های ورزشی به ویژه باشگاه داران، گفت: افزایش قیمت ورزش به معنای تحمیل هزینه های درمانی بیشتر است. در آینده.

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: نتیجه نهایی این وضعیت افزایش قیمت تمام شده خدمات ورزشی باشگاه ها و شرکت های ورزشی است و اگرچه انتظار می رود ادارات دولتی کاهش هزینه های ورزش را به عنوان عامل مهمی در نظر بگیرند. برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر هر روز شاهد تصویب آیین نامه های جدید برای گرانی ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: مشکل و چالش امروز جامعه باشگاه داران عدم افزایش حق الزحمه است، ما معتقدیم هزینه باشگاه داران باید با اعطای یارانه کاهش یابد تا اینکه شاهد تحمیل هزینه جدید بر این موضوع باشیم. صنعت پیشرو در پیشگیری و سلامت هر روز.

به نظر می رسد مسئولان و نهادهایی که به فکر تامین سلامت مردم و کاهش هزینه های درمانی هستند، بدون توجه به دغدغه ها و دغدغه هایی که در این زمینه وجود دارد، باشگاه های ورزشی را در فکر ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مردم یاری کنند. نشاط اجتماعی و سلامت مردم را تضمین کند.

صدمین سالگرد باشگاه ها و مشکلات پیش رو/ به امید حل مشکل نگران کننده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.