افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

100 درصد استقلال قهرمان می شود/ داور اشتباه کرد و پنالتی نگرفت

  • کد خبر : 369797
100 درصد استقلال قهرمان می شود/ داور اشتباه کرد و پنالتی نگرفت

به گزارش مانیبان، جواد نکونام پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی باکیفیتی بود. باران به تیم ما آسیب زد اما تیم من خیلی خوب بازی کرد. بازی‌ای بود که توانستیم با مالکیت توپ بازی کنیم و موقعیت‌هایی خلق کنیم. این سومین بازی است که […]


به گزارش مانیبان، جواد نکونام پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی باکیفیتی بود. باران به تیم ما آسیب زد اما تیم من خیلی خوب بازی کرد. بازی‌ای بود که توانستیم با مالکیت توپ بازی کنیم و موقعیت‌هایی خلق کنیم. این سومین بازی است که بدشانسی می خوریم و شوت هایمان گل نمی شود. در نیمه اول نفهمیدیم چطور گل خوردیم، چون تیم ما در موقعیت گلزنی قرار داشت. بی خیال گل دریافت کردیم و به سمت رختکن رفتیم. خوشبختانه در نیمه دوم یک موقعیت ایجاد کردیم و یک گل به ثمر رساندیم.

و افزود: گل دوم نساجی یکی از اتفاقات فوتبال است و دیدید که چگونه آفساید انجام شد. یک لحظه توجه نکردیم و گل خوردیم. تغییرات ما به دلیل میل به حمله بود و از نظر تاکتیکی و فوتبالی خیلی خوب بودیم، هرچند سه بازیکن کلیدی ما در آنجا نبودند. در نیمه اول در دقیقه 10 یا 12 پنالتی گرفته نشد و داور اشتباه کرد. او یک پنالتی هم به رامین رضاییان داد و این بازیکن به دلیل ضربه سر بازیکن حریف ترسید. در مجموع ما نسبت به سال گذشته متفاوت بازی کردیم و تیم ما خوب بازی کرد و به زمان نیاز داشتیم. استقلال قطعا پیشرفت می کند و با اضافه شدن مصدومان این شرایط بهتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت اگر با وجود دو بازی سخت در لیگ، همچنان قول قهرمانی را بدهد. باید برای قهرمانی تلاش کنیم. با کیفیتی که نشان می دهیم، تیم ما در وضعیت بهتری قرار دارد. ما موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم که به شما احساس راحتی می کند، این ها تبدیل به گل می شوند! استقلال خیلی تغییر کرده است و برای پیشرفت به زمان نیاز داریم. اینکه بعد از سه روز استراحت این ویژگی را نشان می دهیم گویای همه چیز است.

نکونام درباره عملکرد سیستم داوری ویدیویی VAR خاطرنشان کرد: توقف در استفاده از VAR توسط داور بسیار زیاد بود و به ضرر ما بود، زیرا بازی متوقف شد. نمی دانم راه حل چیست، اما توقف بازی علیه ما بود. اخراج روزبه چشمی درست نبود، چون یک بازیکن پشت او بود و اشتباه نکرد. امیدوارم صحنه هایی که اتفاق افتاد با حضور VAR درست بوده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به مرز آمادگی رسیده است یا اینکه هنوز به زمان نیاز دارد، تصریح کرد: گفتم تیم من امروز فوتبال خیلی خوبی بازی کرد. ما کاملا مالکیتی بازی کردیم و به گلزنی توجه نکردیم. هیچ جایگزینی برای خط حمله نداشتیم. مصدومیت در ابتدای فصل برای همه تیم ها مشترک است و ما هیچ ریسکی نکردیم تا هفته آینده همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به این مسائل کاری ندارم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.