افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

100 دانشجوی برتر امیدوار به کسب موقعیت استخدامی دانشگاهی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403942
100 دانشجوی برتر امیدوار به کسب موقعیت استخدامی دانشگاهی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید خدایگان درباره روند اخذ مجوز برای جذب نخبگان به عنوان استاد سازمان امور اداری و کار کشور در گذشته، حال و آینده گفت: بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۸. ، 250 رتبه از رئیس وقت سازمان اداری و استخدامی جذب شدند که تا ساعت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید خدایگان درباره روند اخذ مجوز برای جذب نخبگان به عنوان استاد سازمان امور اداری و کار کشور در گذشته، حال و آینده گفت: بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۸. ، 250 رتبه از رئیس وقت سازمان اداری و استخدامی جذب شدند که تا ساعت 14 از 48 رتبه استخدامی برای جذب نخبگان استفاده می شد.

وی ادامه داد: در آینده و طبق قرارداد سرفصل ها شرایط پایه در دانشگاه ها و نیاز به استفاده از بقیه مجوزهای فوق الذکر، نظارت فعال سازی و تعیین تکلیف سطوح استخدامی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت و در پایان دی ماه 1402 با 160 رده استخدامی موافقت شد.

خدایگان ادامه داد: در حال حاضر حدود 100 نفر از معرفی شدگان در نوبت استخدامی قرار دارند و پیش بینی می شود تا پایان امسال 150 رشته دیگر نیز در وزارت علوم جذب شود.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بر این اساس و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را موظف به اخذ مجوز اشتغال و اطمینان و تخصیص داد. منابع مالی منابع، مکاتباتی در این خصوص از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزرای علوم و بهداشت به دو سازمان مذکور ارسال شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و حمایت مسئولان فعلی این دو سازمان مجوزهای لازم برای جذب دانش آموختگان برتر در موسسات به عنوان عضوی از بدنه دانشگاهی و صدور نظر آن باید در اسرع وقت به بنیاد تحویل داده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.