افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

10 هزار مسکن در استان زنجان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد

  • کد خبر : 315132
10 هزار مسکن در استان زنجان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار بازارجعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی کشور است و طی چهار سال آینده 68 هزار و 112 واحد مسکونی در ملک و مسکن استیجاری روستایی ساخته می شود. در استان زنجان تولید می شود که از […]

به گزارش خبرنگار بازارجعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی کشور است و طی چهار سال آینده 68 هزار و 112 واحد مسکونی در ملک و مسکن استیجاری روستایی ساخته می شود. در استان زنجان تولید می شود که از این تعداد 48 هزار و 112 واحد شهری و 20 هزار واحد مسکونی روستایی است.

وی گفت: سهم استان زنجان در برنامه چهارساله و ساخت واحدهای مسکونی در بخش شهری به سه صورت خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته می شود و برنامه تولید مسکن شهری نیز در قالب مشخص شده است. از بخش خصوصی (خودمالکیت 12 هزار و 28 واحد مسکونی) و در مناطق هدف بازآفرینی شهری 9 هزار و 21 واحد وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دولت تعیین کرده است که نسبت کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی 27 هزار و 63 واحد مسکونی و تا کنون بیشتر باشد. بیش از 20 هزار واحد مسکونی در استان زنجان به این پروژه اختصاص یافته است.

قزوینیان افزود: از این رقم بیش از 10 هزار واحد مسکونی تا پایان سال جاری به متقاضیان تحویل می شود.

بر اساس برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تحویل چندین واحد مسکونی شرق و غرب در سال جاری بر اساس تعهد انجام شده آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد. وی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بین 40 تا 100 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها و تحویل واحدها اجرا می شود، تصریح کرد: نظارت های لازم برای تسریع در تامین زیرساخت ها در حال انجام است. . توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان. از این نظر خوشبختانه در بخش گازرسانی به پروژه‌ها وضعیت بهتر است، در بخش برق عقب هستیم و در بخش آب پیشرفت نسبی داریم. و بخش اجرای فاضلاب و قابل ذکر است که پیشنهاد زیرساخت از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است.

قزوینیان تصریح کرد: تکمیل متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد که البته علاوه بر تسریع در تکمیل پروژه ها به کیفیت آنها نیز توجه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.