افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

10 مورد آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد طی 5 سال هر 6 ماه یک فاجعه که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد!

  • کد خبر : 123290
10 مورد آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد طی 5 سال  هر 6 ماه یک فاجعه که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد!

آفتاب نیوز: یک روزنامه گزارش داد که در پنج سال گذشته بیش از 10 مورد آتش سوزی و 7 مورد مرگ مشکوک در کمپ های ترک اعتیاد کشور به ثبت رسیده است. بخش‌های مهم این گزارش را در زیر می‌خوانید: بررسی ها نشان می دهد در پنج سال گذشته بیش از 10 آتش سوزی در […]

آفتاب نیوز:

یک روزنامه گزارش داد که در پنج سال گذشته بیش از 10 مورد آتش سوزی و 7 مورد مرگ مشکوک در کمپ های ترک اعتیاد کشور به ثبت رسیده است.

بخش‌های مهم این گزارش را در زیر می‌خوانید:

بررسی ها نشان می دهد در پنج سال گذشته بیش از 10 آتش سوزی در مزارع و بیش از هفت مورد مرگ مشکوک رخ داده است. نشانه ها نشان می دهد که هیچ کس به این فجایع اهمیت نمی دهد. در حالی که این مردم برای رویای رهایی جنگیدند. اگرچه مقامات دولتی و قضایی دستور تحقیقات فوری را صادر کردند، اما مشخص نیست چه بر سر عاملان این حادثه و نهادهای نظارتی آمده است.

بررسی ها نشان می دهد ساعت 14 آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد میامی مشهد 3 کشته و 24 مجروح برجای گذاشته است.

سال آینده نیز در دی ماه، آتش نشانان با تجهیزات به حادثه ای در گویم شیراز پاسخ دادند. این حادثه منجر به مرگ و میر نشد، اما نشان داد که چنین سازمانی که نباید کمتر از یک بیمارستان باشد، تا چه اندازه خالی است و معتادان در آلونک حبس می شوند و روز تا شب با حداقل امکانات زندگی می کنند. .

دو سال قبل از این آتش سوزی، شاهد حادثه دردناک دیگری در قزوین بودیم. مرکز ترک اعتیاد اقبالیه که ویژه بانوان بود ۲۴ نفر از سوختگان حادثه آتش سوزی را روانه بیمارستان کرد. این اولین و آخرین بار نبود. یک سال پیش در منطقه آبشورک بندرعباس یک نفر بر اثر آتش سوزی سوخت و بقیه مددجویانش مجروح و راهی بیمارستان شدند.

در سال 1394 اردوگاه دیگری در بناب آذربایجان شرقی آتش گرفت و یارانش فریاد زدند و از آخرین شعله های آتش پریدند و شانس با آنها در راه فرار از چنگال مرگ بود. همان سال دو نفر در آتش کمپ ترک اعتیاد دیگری در ایلام سوختند و راهی دنیای مردگان شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.