افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

10 رنگ موی ترند جدید 1402

  • کد خبر : 139787
10 رنگ موی ترند جدید 1402

تغییر دادن رنگ مو و استفاده از رنگ های سال یک تکنیک موثر و بسیار کاربردی برای تغییر چهره افراد است که تنوع زیادی در ظاهر آنها ایجاد می کند. هر ساله رنگ های مختلفی در زمینه رنگ مو، رنگ لباس، رنگ اکسسوری و … وارد مد می شوند. و شما می توانید مانند بسیاری […]

تغییر دادن رنگ مو و استفاده از رنگ های سال یک تکنیک موثر و بسیار کاربردی برای تغییر چهره افراد است که تنوع زیادی در ظاهر آنها ایجاد می کند. هر ساله رنگ های مختلفی در زمینه رنگ مو، رنگ لباس، رنگ اکسسوری و … وارد مد می شوند. و شما می توانید مانند بسیاری از افراد جامعه از این رنگ ها پیروی کنید. رنگ موهای پرطرفدار شامل پلاتینی، رنگ ماهاگونی، مارسالا و غیره. در ادامه به بررسی دقیق 10 رنگ موی جدید، شیک و مد روز در سال 2023 خواهیم پرداخت، پس تا پایان با ما همراه باشید.

رنگ مو ترند است

همانطور که می دانید رنگ مو تاثیر زیادی بر چهره و استایل افراد دارد و یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل زیبایی است. با تغییر رنگ مو و استفاده از رنگ های سال می توانید چهره خود را به خوبی تغییر دهید و تنوع زیادی در ظاهر خود ایجاد کنید.

رنگ های ترند مو 2023 طیف بسیار گسترده ای دارد و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه، رنگ پوست و چشم خود مناسب ترین و بهترین را انتخاب کند.

معرفی 10 رنگ موی جدید در سال 1402

رنگ موها جدیدتره
رنگ موها جدیدتره

در زیر به معرفی و بررسی 10 رنگ موی جدید در سال جاری می پردازیم.

رنگ موی پلاتینی

این رنگ موی شیک و زیبا یکی از ترندهای رنگ موی سال 2023 است که باعث می شود پوست های خنک، روشن و گلگون ظاهری زیبا و جذاب تر داشته و سازگاری خوبی با آن ها داشته باشد.

رنگ موی پلاتینیوم شهرت خود را مدیون افراد مشهوری مانند; آریا گرانده و لیدی گاگا. این رنگ مو را می توان ترکیبی از رنگ های نقره ای و سفید، با سایه های کم رنگ بنفش و آبی در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که رنگ موی پلاتینیوم فقط برای موهای روشن در پایه 10 استفاده می شود.بنابراین اگر قصد دارید موهای خود را به این رنگ رنگ کنید باید تا اسمارتک نیوز 10 آن را دکلره کنید.توجه داشته باشید که در رنگ آمیزی بسیار مهم است. تکنیک مو برای رسیدن به رنگ پلاتینی که شامل استفاده از پودر کلر، پراکسید هیدروژن و ماسک های آبرسان است. البته چون در این رنگ مو موهای شما به روشن ترین حالت خود می رسد پس از رنگ آمیزی بسیار مراقب باشید و از وسایل حرارتی مانند; از سشوار یا سشوار بیش از حد استفاده نکنید.

رنگ موی اقاقیا یا ماهاگونی.

این رنگ موی زیبا رنگی قهوه ای تیره تا شرابی دارد و برای همه رنگ پوست ها مناسب است. به عبارت دقیق تر، رنگ اقاقیا تضاد خوبی با پوست سرد ایجاد می کند و با پوست گرم هماهنگی خوبی دارد.

رنگ مو قرمز تیره و روشن.

این رنگ مو نیازی به دکلره شدن ندارد بنابراین آسیب جدی به موهای شما وارد نمی کند. رنگ موی قرمز تیره با پوست تیره به خوبی هماهنگ می شود و چهره شما را گرمتر نشان می دهد. لازم به ذکر است که رنگ موی قرمز روشن دارای سایه های مختلفی است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. در رنگ موی قرمز روشن رنگ ساقه روشن و ریشه آن قرمز تیره است.

رنگ مو مارسالا

رنگ موی مارسالا یک رنگ غنی و قوی است که از یک شراب ایتالیایی نامگذاری شده است. این رنگ بین قرمز روشن و شرابی قرار دارد و شامل ته رنگ قهوه ای است. به طور کلی رنگ مارسالا بهترین و مناسب ترین رنگ برای سبزه ها محسوب می شود.

قهوه ای روشن

این رنگ از آن دسته از رنگ های موی همیشه مد روز است که می تواند بر اساس رنگ های نسکافه ای، شکلاتی، کاراملی، گردویی، موکا و قهوه ای عسلی باشد. قهوه ای روشن تاثیر بسیار طبیعی و زیبایی روی موها دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد این رنگ را برای موهای خود انتخاب می کنند.

بلوند مرواریدی

این رنگ مو یکی دیگر از رنگ های ترند 2023 است که ظاهری یکدست ندارد و از هایلایت هایی با تناژهای مختلف استفاده شده است. جالب است بدانید که بر خلاف بسیاری از رنگ های مو، بلوند مرواریدی نیاز به نگهداری کمتری دارد و نگهداری آن آسان است.

رنگ موی بلوند شنی

رنگ موی بلوند شنی یکی از بهترین و مناسب ترین سایه های رنگ مو بلوند است که فرمول آن با الهام از شن های ساحلی با رنگ های ملایم و زیبایی چهره ها را افزایش می دهد.

همه انواع رنگ مو مد روز هستند.همه انواع رنگ مو مد روز هستند.
همه انواع رنگ مو مد روز هستند.

رنگ مو قهوه ای وانیلی یا آمبره

این رنگ بدون از دست دادن رنگ پایه تیره موها را روشن می کند. این نوع رنگ مو از لایه های امبر بلوند زیبا تشکیل شده و به موهای شما حالتی کرمی و قهوه ای می دهد.

بنفش تیره

این رنگ مو یکی از جذاب ترین رنگ های مو است، رنگ موی بادمجانی روی موهای قهوه ای رنگ می شود و با پوست سبز کاملاً سازگاری دارد.

اگر قصد دارید موهای خود را به رنگ بنفش تیره رنگ کنید، حتما هر چهار هفته یکبار آن را رنگ کنید. زیرا رنگ بنفش به مرور زمان محو و از بین می رود.

مشکی

مشکی شیک ترین و محبوب ترین ترند سال 2023 است که با پوست های سبز و گندمی سازگاری کامل دارد. این رنگ مو هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند زیبا و جذاب است.

همانطور که می دانید اکثر ایرانی ها به طور طبیعی موهای مشکی دارند. بنابراین برای اینکه خسته نشوید هر از چند گاهی رنگ موهای خود را تغییر دهید. لازم به ذکر است که برای این کار نیازی به رنگ کردن کامل موها نیست. بلکه تنها با یک تغییر کوچک در تن رنگ می توانید چهره و ظاهر خود را تغییر دهید. رنگ موی مشکی ماندگاری زیادی دارد و به راحتی قابل تغییر نیست اما می توانید از سایه های مختلفی در این رنگ مو استفاده کنید.

منبع: https://blog.wella.com/us/fall-2023-hair-color-trends

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.