افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

10 آلتکوین که در میان آشفتگی بازار همچنان امن هستند

  • کد خبر : 319616
10 آلتکوین که در میان آشفتگی بازار همچنان امن هستند

Mystery of Crypto، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، چندین آلتکوین امن را شناسایی کرده است که معتقد است در برابر نوسانات شدید بازار مقاومت خواهند کرد. با توجه به عدم اعتماد به بازار و افت قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال، این تحلیلگر معتقد است که برخی آلت کوین ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود […]

Mystery of Crypto، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، چندین آلتکوین امن را شناسایی کرده است که معتقد است در برابر نوسانات شدید بازار مقاومت خواهند کرد. با توجه به عدم اعتماد به بازار و افت قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال، این تحلیلگر معتقد است که برخی آلت کوین ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در شرایط بحرانی پناهگاه امنی برای سرمایه گذاران باشند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، وی به طور مشخص به ارزهایی اشاره کرده است که ساختار و کاربردهای قدرتمندی دارند و احتمالاً در میان مدت و بلندمدت سود قابل توجهی خواهند داشت. این آلت کوین ها به دلیل زیرساخت محکم و پشتیبانی قوی از سوی جامعه کریپتو، به عنوان گزینه های امن تری در میان دارایی های دیجیتال موجود معرفی شده اند.

در ادامه به معرفی 10 آلتکوین شناسایی شده توسط این تحلیلگر می پردازیم و هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم.

سکه تن (TON)

Toncoin (TON) به دلیل تعداد زیاد اپلیکیشن های غیرمتمرکز (DApps) که بر روی پلتفرم این شبکه ساخته شده است به عنوان اولین گزینه پیشنهاد شده است. این شبکه طی شش ماه گذشته رشد چشمگیری در تعداد کاربران به ثبت رسانده است.

طبق آمار DefiLlama، بلاک چین شما روزانه بیش از چهار میلیون تراکنش را ثبت می کند. آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که کل ارزش قفل شده شبکه (TVL) بیش از 560 میلیون دلار است و از روز دوشنبه 20 درصد رشد کرده است که اعتبار بیشتری را به انتخاب تحلیلگر برای این توکن می‌دهد.

مجموع ارزش قفل شده (TVL) ToonCoin - منبع: DefiLlamaمجموع ارزش قفل شده (TVL) ToonCoin - منبع: DefiLlama
مجموع ارزش قفل شده (TVL) ToonCoin – منبع: DefiLlama

سولانا (SOL)

سولانا (SOL)، پس از عملکرد قوی خود در سال 2024، در رتبه دوم این لیست قرار دارد. این تحلیلگر به ویژگی های کلیدی سولانا از جمله مقیاس پذیری بالا و کارمزدهای پایین تراکنش اشاره کرد که آن را به یک انتخاب جذاب تبدیل می کند. علاقه بالای توسعه دهندگان و موسسات به این توکن نیز از موقعیت سولانا به عنوان یک آلتکوین معتبر پشتیبانی می کند.

اخیراً درآمد هفتگی سولانا نیز از اتریوم پیشی گرفته است. این شبکه همچنان محبوب ترین بلاک چین برای معامله گران Mimcoin است. همچنین، چشم انداز راه اندازی ETF Solana نیز امید را در دل طرفداران خود زنده نگه می دارد.

آربیتروم (ARB)

Arbitrum (ARB) یک بازیکن کلیدی در راه حل های مقیاس بندی لایه دوم اتریوم است و روزانه بیش از 408000 کاربر فعال دارد. داده ها نشان می دهد که TVL این آلتکوین بالای 2.5 میلیارد دلار است. این عدد بالاتر از TVL of Polygon (MATIC)، Optimism (OP) و دیگر توکن های Tier 2 است.

پس از راه اندازی صرافی غیرمتمرکز Kwenta و گسترش شبکه Orbit، Arbitrum یک رابط تجاری درجه یک ارائه می دهد و اغلب به دلیل بهترین تجربه کاربری در DeFi مورد ستایش قرار می گیرد. این موضوع در کنار حمایت های مالی شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital (Pantera Capital) آربیتروم را در موقعیت خوبی قرار می دهد.

Ondo Finance (ONDO)

Ondo Finance (ONDO) به دلیل توانایی عالی در تبدیل دارایی های واقعی (RWA) به توکن های دیجیتال در لیست چندین تحلیلگر از جمله AltcoinDaily قرار دارد.

مشارکت فعال این شبکه با BlackRock و Coinbase Ventures نیز زیرساخت محکمی را برای این پروژه فراهم می کند. علاوه بر این، شبکه Pyth جفت ارز USDY/USD را نیز با همکاری Ondo Finance راه اندازی کرده است که به لیست زیرساخت های قوی این پروژه اضافه می شود.

ارزش کل بازار محصولات توکن شده وزارت خزانه داری ایالات متحده - منبع: Dune/21coارزش کل بازار محصولات توکن شده وزارت خزانه داری ایالات متحده - منبع: Dune/21co
ارزش کل بازار محصولات توکن شده وزارت خزانه داری ایالات متحده – منبع: Dune/21co

پروتکل NEAR

به گفته این تحلیلگر، پروتکل NEAR به دوام و نوآوری معروف است. این پلتفرم همچنان به جذب پروژه های بیشتر ادامه می دهد و دارای صندوق اکوسیستم 800 میلیون دلاری برای پشتیبانی و توسعه پروژه های جدید است.

این شبکه بیشترین تعداد کاربران فعال روزانه را در میان راه حل های مقیاس پذیری لایه 1 (L1) پس از Solana دارد، که پروتکل نزدیک را به گزینه خوبی در زمان های نامشخص بازار تبدیل می کند.

مانترا (OM)

Mantra (OM) به دلیل حرکت رو به جلو برای ارتقای قابلیت‌های اتریوم و ارتقای خدمات مالی در دسترس در لیست این تحلیلگر قرار دارد. با توجه به علاقه روزافزون به توکن سازی دارایی های واقعی (RWA)، این پروژه موقعیت خوبی برای بازده دارد.

همانطور که dYdX Mantra را به اکوسیستم خود اضافه می کند، این پروژه فصل دوم توزیع 50,000,000 توکن OM GenDrop را راه اندازی کرده است که می تواند فرصت های جدید و هیجان انگیزی را به ارمغان بیاورد. با وجود اینکه بیش از 50 میلیون توکن OM سهامدار شده است، عرضه آن کاهش یافته و در نتیجه امکان رشد بیشتر این توکن نیز افزایش یافته است.

ETHFI

اتریوم (ETHFI) یک پلتفرم سهامداری پیشرو است که در شبکه اتریوم اجرا می شود. این پروژه به تازگی فصل دوم پلتفرم Claim Checker خود را منتشر کرده است که بیش از 53 میلیون توکن ETHFI به ارزش تقریبی 100 میلیون دلار را توزیع کرده است.

مشارکت این پروژه در مدل پاداش (Reward Model) فرصت های بیشتری را برای کاربران فراهم می کند و همچنین می تواند علاقه افراد بیشتری را به توکن آترفای جلب کند. کیف پول این پروژه قابلیت یکپارچه سازی کارت اعتباری ویزا را نیز دارد.

سهامداران ETH - منبع: Duneذینفعان ETH - منبع: Dune
سهامداران ETH – منبع: Dune

چند ضلعی (MATIC)

بلاک چین Polygon با شبکه Ronin که متعلق به Axie Infinity است همکاری می کند. با توجه به ماهیت بلاک چین Polygon، به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر برای اتریوم، بیش از 17800 برنامه غیرمتمرکز (DApps) به طور فعال در شبکه در حال اجرا هستند. این شبکه در بین پروژه های DeFi و NFT بسیار محبوب است و 35 میلیون توکن MATIC را برای پروژه های اکوسیستمی خود اختصاص داده است.

رندر (RNDR)

Render (RNDR)، یک توکن هوش مصنوعی با خدمات شبکه GPU غیرمتمرکز، آن را برای پروژه های بازی و فیلم بسیار کارآمد می کند. آدرس‌ها و تراکنش‌های فعال برای رندر نهنگ‌ها در بالاترین سطح شش ماهه قرار دارند و احساسات مثبت هوش مصنوعی، رندر را به یک گزینه بالقوه قدرتمند تبدیل کرده است.

آرویو (AR)

آرویو توانسته است قدرت خود را در صنعت بلاک چین نشان دهد. شبکه ذخیره‌سازی داده‌های دائمی را برای کاربران جمع‌آوری می‌کند تا از آن برای ذخیره داده‌ها با پرداخت یک‌باره استفاده کنند. بیش از یک پتابایت داده در شبکه Arroyo ذخیره می شود. این شبکه افرادی که نیاز به فضای ذخیره سازی دارند را به کسانی که فضای هارد دارند متصل می کند.

این پروژه راه اندازی توکن خود را بدون هیچ گونه پیش فروش یا استخراج به پایان رسانده است. این، همراه با همکاری اخیر شبکه با InQubeta، یک شرکت توسعه فناوری بلاک چین، Arroyo را به یک توکن ارزشمند تبدیل کرده است.

Mystery of Crypto، همچنین به پیوند چین (LINK)، به عنوان یک گزینه بالقوه قدرتمند اشاره کرد. همکاری Chinalink با غول های فناوری مانند گوگل و اوراکل این آلت کوین را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

با این حال، معامله گران نباید تنها به پیش بینی های تحلیلگران اتکا کنند. توصیه می شود قبل از هر معامله تحقیقات شخصی و تکمیلی انجام شود و پس از اطمینان از همه جوانب نسبت به معامله و سرمایه گذاری اقدام شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-08 19:10:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.