افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

1.62 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 139626
1.62 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، خسرو کیانی وی تاکید کرد: در مرداد ماه سال 1401 پس از فعال شدن سامانه موسمی در کشور، بارندگی بی سابقه ای در این استان رخ داد. وی افزود: خوشبختانه این بارندگی ها در چهارمحال و بختیاری به موقع مدیریت شد و از تلفات جانی در مناطق […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، خسرو کیانی وی تاکید کرد: در مرداد ماه سال 1401 پس از فعال شدن سامانه موسمی در کشور، بارندگی بی سابقه ای در این استان رخ داد.

وی افزود: خوشبختانه این بارندگی ها در چهارمحال و بختیاری به موقع مدیریت شد و از تلفات جانی در مناطق مختلف این استان جلوگیری شد.

کیانی تصریح کرد: این اعتبار در دو مرحله از محل اعتبارات عمرانی که برای بازسازی زیرساخت های کشاورزی، مسیل ها، رودخانه ها، مدارس، راه ها، پل ها، نهرها و مسا در مناطق روستایی و شهری هزینه شد، اختصاص یافت.

وی یادآور شد: در این سیل 620 واحد مسکونی اعم از تخریب و بازسازی و یک هزار و 830 واحد معیشتی تسهیلات و یارانه لازم برای تخریب و بازسازی دریافت کردند و بیشتر واحدهای خسارت دیده مربوط به روستای بارده از شهرستان بن و روستای سید محمد. از شهرستان لردگان بوده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تخریب و بازسازی اکثر این واحدهای مسکونی قبلاً انجام شده و در مرحله سفت کاری هستند.

وی گفت: همچنین تسهیلات کم بهره سیل در بخش کشاورزی به میزان یک میلیارد و 300 میلیون ریال به استان ابلاغ شد که توسط دستگاه اجرایی (جهاد کشاورزی استان) و بانک ها در حال اجراست. عملیاتی.

کیانی تاکید کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، واحدهای مسکونی خسارت دیده سیل که دارای برق مشترک و واجد شرایط بودند در سامانه خسارت بیمه حوادث مسکونی کشور ثبت شده و روند پرداخت با آن پیشینه ادامه دارد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.