افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

0 تا 100 وام خودرو از بانک ها ثبت وام 300 میلیونی با سود 4 درصد

  • کد خبر : 288600
0 تا 100 وام خودرو از بانک ها ثبت وام 300 میلیونی با سود 4 درصد

وام خودرو توجه بسیاری از افراد را برای دریافت وام خودرو به خود جلب کرده است. مدارک و شرایط وام خودرو برای همه سوال برانگیز است. با توجه به شرایط وام خودرو به آن توجه می شود. این خط در ماه های مختلف مستهلک می شود که در ادامه به آن می پردازیم تا با […]

وام خودرو توجه بسیاری از افراد را برای دریافت وام خودرو به خود جلب کرده است. مدارک و شرایط وام خودرو برای همه سوال برانگیز است. با توجه به شرایط وام خودرو به آن توجه می شود. این خط در ماه های مختلف مستهلک می شود که در ادامه به آن می پردازیم تا با جزئیات بیشتر آشنا شوید، Pensamiento Contemporáneo را تا پایان دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شرایط لازم برای وام خودرو 1402.

شرایط لازم برای دریافت وام خودرو در سال 1402 توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تعیین می شود. با این حال، شرایط عمومی وجود دارد که به طور معمول همه بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری برای ارائه تسهیلات لازم می دانند. اگر قصد خرید خودرو را دارید و می خواهید به سیستم یکپارچه خودرو متوسل شوید، ممکن است برای تکمیل مبلغ مورد نیاز خود به وام خودرو نیاز داشته باشید.

شرایط وام خودرو

1. کلیه اشخاص حقیقی بالای 18 سال می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

2. فرد متقاضی وام خودرو نباید هیچ گونه سابقه چک بلامحل یا اقساط معوق در سیستم بانکی کشور داشته باشد.

3. برای دریافت تسهیلات خرید خودرو باید یک یا دو ضامن معتبر به همراه کلیه مدارک هویتی مانند گواهی کسر حقوق یا چک کارمندی در بانک مقصد ارائه شود. این مدارک و تعداد ضامن ها ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. مبلغ اصلی وام

4. استهلاک اقساط هر سال حداکثر تا سه سال به مدت 36 ماه با سود 18 درصد.

5. تسهیلات خرید خودرو فقط به افرادی اعطا می شود که مایل به خرید خودرو داخلی باشند.

1403 وام خودرو بانک ها و مبلغ نصب

با توجه به بالا بودن نرخ تورم در کشور ما، وام اقساطی یا خرید به کمک ابزارهای مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است. وام خودرو یکی از تسهیلاتی است که معمولا متقاضیان زیادی دارند و توسط بانک های مختلف نیز ارائه می شود. در زیر می توانید شرایط اختصاصی دریافت این نوع تسهیلات از هر بانک را مشاوره و مطالعه کنید. در پایان مبلغ، نرخ سود و نحوه پرداخت این سرویس در قالب جدولی برای مقایسه آسان در اختیار شما قرار می گیرد.

بانک سامان

بانک تجارت

بانک رفاه

بانک ملی

بانک رسالت

بانک مسکن

بانک شهر

مدارک لازم جهت درخواست تسهیلات

مدارک مورد نیاز برای هر نوع نصب به شرح زیر است:

– سندی مانند مبایعه نامه برای خرید خودرو.

– تصاویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی.

– مدارک کاری جهت تعیین درآمد مالی متقاضی.

– عکس شناسنامه و شناسنامه ضامن ملی.

مدارک کاری معتبر با سربرگ و شماره و تاریخ جهت تعیین درآمد مالی متقاضی.

– عکس شناسنامه و شناسنامه ضامن ملی.

– مدارک استخدامی ضامن.

تفاوت وام بانکی با سایر تسهیلات شرکت لیزینگ خودرو

شرایط اخذ وام خودرو در بانک های مختلف با شرکت های لیزینگ و تولیدی خودرو متفاوت است. برای مثال مراحل اخذ وام از شرکت های خودروسازی و لیزینگ به این صورت است که تا پایان اقساط وام، خودروی شما در رهن شرکت خودروسازی یا به عبارتی شرکت فروش خودرو باقی می ماند. در مورد بانک های دولتی و خصوصی اینگونه نیست و پس از پرداخت اقساط معینی که بانک تعیین می کند، وام گیرنده می تواند فرآیند فراخوانی سند خودرو را آغاز کند.

در واقع عناوین خودرو مهمترین تفاوت بانک ها با شرکت های لیزینگ برای دریافت وام است که در صورتی که فرد متقاضی وام خودرو قصد وام گرفتن از بانک های دولتی را داشته باشد با ارائه مدارک مورد نیاز می تواند تنها پس از مهلت تعیین شده این کار را انجام دهد. توسط خود بانک ها در چارچوب قوانین خود آن را تعریف می کنند، می توانید پس از سپری شدن مهلت مقرر، سند خودرو را بفروشید. در این صورت پس از فروش اقساطی سند خودرو، خریدار که به عنوان مالک جدید خودرو شناخته می شود، موظف به پرداخت اقساط باقی مانده یا پرداخت نشده است.

بانک های ارائه دهنده وام خودرو 1403 و مبلغ نصب.

با توجه به بالا بودن نرخ تورم در کشور ما، وام اقساطی یا خرید به کمک ابزارهای مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است. وام خودرو یکی از تسهیلاتی است که معمولا متقاضیان زیادی دارند و توسط بانک های مختلف نیز ارائه می شود. در زیر می توانید شرایط اختصاصی دریافت این نوع تسهیلات از هر بانک را مشاوره و مطالعه کنید. در پایان مبلغ، نرخ سود و نحوه پرداخت این سرویس در قالب جدولی برای مقایسه آسان در اختیار شما قرار می گیرد.

بانک سامان

اگر به دنبال خرید فوری خودرو هستید، تسهیلات بانک سامان گزینه مناسبی برای شماست. زیرا برای دریافت این وام نیازی به سپرده گذاری نخواهید داشت. علاوه بر این، این وام خودرو دارای شرایط خوب و نرخ بهره پایین است. طبق آخرین اطلاعات ما مبلغ وام 80 درصد قیمت خودرو و تا سقف 100 میلیون است. علاوه بر این، بازپرداخت تا 6 سال بسته به انتخاب مشتری قابل تنظیم است. برای دریافت این وام ارائه ضمانت نامه به صورت سپرده، ضمانت نامه بانکی یا اعتبار الزامی است.

بانک تجارت

برای خرید خودرو می توانید از تسهیلات خرد بانک تجارت استفاده کنید. حداکثر مبلغ این اعتبار 140 میلیون تومان است و برای استفاده از آن داشتن حساب جاری یا وام قرض الحسنه در این بانک الزامی است. برای دریافت این وام علاوه بر مدارک کلی ذکر شده در ابتدا، مدارک استخدامی معتبر با سربرگ و شماره و تاریخ نیز ضروری است.

بانک رفاه

با استفاده از تسهیلات طرح کرامت می توانید در بانک رفاه وام خرید خودرو دریافت کنید. کارمندان، مستمری بگیران و بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. حداکثر مبلغ این وام 100 میلیون است و باید در 48 ماه با سود 18 درصد پرداخت شود.

بانک ملی

در حال حاضر بانک ملی هیچ وامی تحت عنوان وام برای خرید خودرو اعطا نمی کند. اما برای این منظور می توانید از طرح دوستانه بانک ملی بهره ببرید. حداکثر مبلغ وام 300 میلیون است اما برای دریافت آن نیاز به سرمایه گذاری است. برای این منظور می توانید با واریز 6 میلیارد و یا 476 میلیون در یک سال به حساب بانک ملی خود، از این وام بهره مند شوید.

بانک رسالت

در بانک رسالت خدماتی به نام وام خودرو پیدا نمی کنید. اما برای این منظور می توانید تا سقف 300 میلیون از این موسسه وام بگیرید. این خطوط تنها 2 درصد سود سالانه دارند. اما برای دریافت آن باید حداقل سه ماه سپرده داشته باشید. مدت بازپرداخت این وام به رابطه مبلغ دریافتی و مبلغ سپرده و همچنین مدت زمان سپرده گذاری بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر 100% سپرده خود را وام بگیرید، 12 ماه فرصت دارید تا آن را پس دهید. در حالی که اگر مبلغ تسهیلات 20 درصد سپرده باشد، این مدت به 60 درصد افزایش می یابد. ضمناً به ازای هر ماه واریز اضافه ۲ ماه به مدت پرداخت اقساط اضافه می شود.

قرض الحسنه مور ایران

در بانک های قرض الحسنه شرط اول دریافت تسهیلات سرمایه گذاری است. در عوض، می توانید از این موسسات وام با نرخ بهره کمتر دریافت کنید. وام خودرو بانک مهر ایران یکی از همین تسهیلات است. این وام حداکثر با مبلغ 200 میلیون و سود 4 درصد اعطا می شود. البته شما باید به طور متوسط ​​بین 3 تا 12 ماه سپرده داشته باشید و ظرف 6 ماه وام را پرداخت کنید. همچنین نداشتن چک بلامحل از مهم ترین شرایط این بانک است.

بانک مسکن

برای خرید خودرو نیز می توانید از تسهیلات بانک مسکن کمک بگیرید. وام خودرو از این بانک حداکثر 200 میلیون و با سود 18 درصد به اضافه کارمزد 3 درصد است. علاوه بر این، 60 ماه فرصت دارید تا این مبلغ را برگردانید.

بانک شهر

بانک شهر خدماتی به نام فروش اقساطی ارائه می دهد که می توانید از آن برای خرید خودرو استفاده کنید. مبلغ وام خودروهای داخلی تا سقف 60 درصد قیمت خودرو و تا سقف 15 میلیون است. در ضمن اگر قصد تعویض خودروی دست دوم با خودروی نو داخلی را دارید می توانید تا 80 درصد ارزش خودرو و تا سقف 20 میلیون وام بگیرید. البته بدیهی است که با احتساب قیمت خودرو، این مبلغ فایده چندانی نخواهد داشت.












نام بانک یا موسسه مالی حداکثر مبلغ نصب (میلیون تومان) نرخ بهره سالانه دوره بازپرداخت
تجهیزات 100 18% حداکثر 6 سال
کسب و کار 140 18% 36 ماه
رفاه 100 18% 48 ماه
ملی 300 4% 60 ماه
ماموریت 300 2% متغیر
تمبر ایران 200 4% 6 ماه
محل اقامت 200 18% 60 ماه
شهر بیست

توجه داشته باشید که مبالغ و شرایط اعلام شده مطابق با تعیین شده در سال 1402 می باشد البته در صورت تغییر و اعلام ارقام جدید، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.