افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

۹ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز

  • کد خبر : 14480
۹ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز

۹ مدل بهترین عطر پاییزی مردانه را معرفی می‌کنند که بهترین رایحه را در فصول برایتان به ارمغان می‌آورند. پیش از فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه را معرفی می کنید که رایحه و دلنشینی را برای فصل سرد به می آوردند. در این مطلب نیز به لیست مراجعه کنید بهترین عطر پاییزی مردانه رفته‌ایم که […]

۹ مدل بهترین عطر پاییزی مردانه را معرفی می‌کنند که بهترین رایحه را در فصول برایتان به ارمغان می‌آورند.

پیش از فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه را معرفی می کنید که رایحه و دلنشینی را برای فصل سرد به می آوردند. در این مطلب نیز به لیست مراجعه کنید بهترین عطر پاییزی مردانه رفته‌ایم که رایحه‌ای دلنشین را به تن شما می‌پوشانند.

این فهرست مدلهای موجود با ادوتویلت و ادوپرفیوم است که بر اساس نیاز می‌توان از آنها استفاده کرد. بهترین عطر پاییزی مردانه را برای خود انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب بهترین عطر پاییزی مردانه

  • ماندگاری بالا
  • پخش بوی ایده آل
  • رایحه گرم و مناسب برای فصول سرد
  • نظر کاربران

ادوتویلت مردانه پاکورابان مدل One Million Lucky

عطر پاییزی مردانه وان میلیون لاکی

این عطر اسپانیایی در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر عرضه می شود و مناسب استفاده روزانه است. عطر پاکورابان و میلیون لاکی صد میلی‌لیتر است و طبعی گرم و بویی شیرین دارد.

گروه بویایی چوبی است که در نتهای اولیه بوی، گریپ فروت و اوزونیک، در نتهای میانی رایحه، یاس، عسل، سدر و چوب کشمیر را حس کرد.

رایحه گیاهانی خس خس، نعناع هندی، و درخت بلوط در پایان مشامتان خواهد رسید و حسی از و اسانس‌های شرقی را به‌وجود خواهد آورد.

هرچه از اسپری عطر بیش‌تر بگذرد، بوی گرم‌تر و شیرین‌تر و برای خنک‌کننده و خنک‌کننده‌تر خواهد شد.

این محصول ماندگاری و پخش بوی متوسط ​​رو به بالا دارد. .

ادوتویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

عطر پاییزی مردانه انکر نویر

عطر با تلخ و گرم در جذابیت آقایان نقش و ادوتویلت ۱۰۰ میلیون‌لیتری لالیک مدل Enter Noir این نقش را می‌توان به خوبی ایفا کند. ادوتویلت Enter Noire فرانسوی در ۲۰۰۶ توسط ناتالی لارسون معرفی شد و همچنین جزوه عطرهای پر و پرطرفدار برند لالیک است.

ساختار رایحه عطر مردانه لالیک از گیاهان معطر، چوب، خاک و زمین تشکیل شده است. در نتهای اولیه این عطر، رایحه چوب سرو و در میانه الف وتیور را حس کرد. در نهایت بوی عطر با نت‌های مشک و چوب کشمیر به پایان خواهد رسید.

شیشه مکعبی مشکی با چوبی، به خوبی حس بویایی چوبی را منتقل خواهد کرد. لالیک مردانه دلیل بوی تلخ و گرمی که برای استفاده در پاییز و به ویژه در شب مناسب است.

ادوپرفیوم مردانه پرادا مدل Lunna Rosa Black

لونا رضا بلک

ادوپرفیوم مردانه لونا رزا بلک عطری با اصالت ایتالیایی که در سال ۲۰۱۸ توسط سازنده عطر Daniela Andrier و برند به بازار عطر عرضه می شود.

شیشه مشکی و رنگ و جذاب این عطر که در آن نیست، قبل از هر چیز را به خودم جلب کنم. حجمی معادل میلی‌لیتر داشته و رایحه‌های شرقی و با طبع گرم است که در پاییز و کاملاً مناسب است.

نت اولیه ادوپرفیوم پرادا بوی ترنج است و در نتهای میانی نعناع و سنبل ختایری ردا حس. در پایان هم سه رایحه دانه تونکا، مشک و کهربا به مشامتان خواهد رسید.

این عطر دلیل بوی گرم و رسمی برای شب و مناسبت های خاص استفاده می شود و همین ویژگی ها در آن به کار می رود. بهترین عطر پاییزی مردانه تبدیل شده است.

ادوتویلت مردانه ویکتور اند رولف مدل Spicebomb

سپایس بمب

برند ویکتور رولف در سال ۲۰۱۲ عطری با اسپایس بمب را به بازار کرد که نامش شیشه‌ای با طراحی دارد.

عطرساز این که ولیویه پولژ نام دارد، با ساختار رایحه چوبی و با طبع گرم طراحی کرده است. SPICOBOM در دو 90 و 15 میلی‌لیتر عرضه می‌شود که از قیمت تفاوت چشمگیری باهم و حجم 15 میلی‌لیتر به‌صرفه‌تر خواهد بود.

در نت های بوی ترنج، گریپ فروت، لامی فلفل تصویری، در نت های بوی دارچین، زعفران و قرمز شیرین و در نت های پایانی رایحه های چرم، تنباکو و خس خس را حس می کند.

این عطر دلنشین با ماندگاری بالا دارد و استفاده در فصول سرد و به طور روزانه کاملاً مناسب است.


حتما بخوانید: ۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز


مردانه ژان پل گوتیه مدل Ultra Male

اولترا میل

نام سازنده این عطر فرانسوی فرانسوی کرکجان است و در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. چیزی که در این عطر توجه می‌کند، آن شیشه است که ظاهری مثل نیم تنه مرد دارد.

این عطر میلی‌لیتری دارای طبع گرم با گروه شرقی است و همان‌طور که رایحه‌های شرقی برای فصول سرد و قابل استفاده در زمستان هستند.

عطر پاییزی مردانه ژان پل گوتیه در ابتدا دارای رایحه های ترنج، لیمو ترش، اسطوخودوس، نعناع و گلابی است. پس از مدتی در نت‌های میانی شاهد بوی، زیره و سالویا اکلاریا بود که همه چیز در پایان انواع رایحه‌های کهربا، وانیل، سدر و نعناع هندی را حس می‌کند.

عطر اولترا میل هم رسمی است و هم برای استفاده روزانه مناسب است. ماندگاری و پخش بوی نسبتاً بالا دارد.

حجم بالای این عطر از ویژگی های مثبت آن است که رضایت کاربران را نلیز ز .

ادوتویلت مردانه مرسدس بنز مدل Club Black

کلاب بلک

کلاب بلک از عطرهای پرطرفدار برند مرسدس است که شیشه‌های با طراحی مشکی، مات و با لوگوی بنز دارد. این عطر هم در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر معرفی شد.

رایحه ترنج اولین نت این عطر است که پس از آن به دود عود و یاس رسیده و در نهای، ایای، وانیل، آمبروکسان، بنزوئین و نتهای چوبی به پایان خواهد رسید.

این عطر میلی‌تری‌تری از رایحه‌های چوب و صمغ و دودی دارد آن را به گزینه‌های جذاب به عنوان بهترین انتخاب می‌کند. عطر پاییزی مردانه تبدیل شده است.

کلاب بلک امتیاز از سوی کاربرانش دریافت کند که رایحه دلپذیر، ماندگاری پخش بوی بالا، طراحی و رایحه شرقی و گرم در خود.

ادوپرفیوم مردانه جیورجیو آرمانی مدل Aqua Di Gio Absolu

آکوا دی جیو ابولو

جیورجیو آرمانی یکی از برندهای معروف و محبوب پوشاک و عطر است که دیگر نیازی به تعلیم دارد. عطر مردانه مدل آکوا دی جیو آبسولو در دو حجم ۱۲۵ و ۲۰۰ میلی‌لیتری عرضه شده است.

گروه بویایی آن از چوب‌های معطر تشکیل شده و در سال ۲۰۱۸ توسط. این عطر ایتالیایی طبعی معتدل دارد که برای استفاده در بهار و پاییز مناسب است.

عطر مردانه آرمانی در نت اولیه دارای رایحه میوه و در نت آب، شکوفه پرتقال، و جوز هندی است. در نت پایانی نیز بوی نعناع هندی و رایحه‌های چوبی به مشامتان خواهد رسید.

این محصول عطری با بوی سنگین و رسمی است که البته می توانم به صورت روزانه هم می توانم از داده آنه . ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر پاییزی مردانه جزو نکات مثبت مصرف کننده بوده است.

K توسط دولچه و گابانا

کی بای دولچه گابانا

. مایع آبی عطر در شیشه‌های به شکل مکعب قرار دارد و درب زیبای هم مثل یک تاج با نگین‌های رنگی طراحی شده است.

این عطر در نت اولیه دارای رایحه‌های لیموترش، مرکبات و پرتقال خونی است. در نتهای بوی فلفل قرمز شیرین و دانه کوهی به مشام می رسد در پایان به سدر، خس و نعنا هندی ختم می شود. این محصول رایحه‌های رسمی داشته و برای مصرف روزانه مناسب است.

ماندگاری و بوی نسبتاً بالا، شیشه شیک با جذاب و همین‌طور رایحه و معطرش، آن را مناسب در پاییز و زمستان برای آقایان خوش سلیقه تبدیل کرده است.

ادوپرفیوم ایو سن لورن مدل وای

ایو سن لورن وای

ایو سن لورن وای (y) یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه با گروه فوژه است که توسط عطر معروف دومینیک روپیون تولید شده است.

این عطر فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر معرفی و عرضه شد، صد حجم میلی‌لیتر و شیشه‌های شفاف و مستطیلی شکل دارد.

نت اولیه ایو سن لورن وای با ترنج سیب و زنجبیل شروع شده در میانه به سالویا، شمعدانی دانه سرو کوهی می‌رسد. در پایان رایحه‌ای از دانه تونکا، خس خس، صمغ کندر و چوب عنبر حس کرد.

ماندگاری عطر مردانه مدل وای بیشتر از پخش‌ بوی آن است. این عطر رسمی برای استفاده روزانه هم مناسب خواهد بود.

جمع‌بندی بهترین عطر پاییزی مردانه

در فصول و سرد برای ماندگاری بالاتر از عطرها بهتر است از مدل‌هایی با گرم، گلی، شرقی، و چوبی استفاده کنید.

تلخ و بودن رایحه عطر به سلیقه بویایی شما اما در نظر داشته باشید که عطرهای شیرین ماندگارترند و یک عطر شیرین با طبع گرم از هر نوع عطری عطری ماندگاری بالاتری بالاتری خواهند داشت.

به نظر شما در فهرست بهترین عطر پاییزی مردانه کدام مدل نسبت به بقیه برتری دارد؟ آیا از این عطرها استفاده می کنید؟


در ادامه بخوانید: ۷ عطر زنانه مناسب برای استفاده در محل کار را بشناسید


The post ۹ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز appeared first on اسمارتک نیوز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.