افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز

  • کد خبر : 14438
۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز

عطر پاییزی باید با رایحه‌ای گرم و شیرین روزهای خنک و سرد پاییز حس را به شما و اطرافیان منتقل کند. با اسمارتک نیوزباشید تا شما را با ۹ عطر زنانه مناسب پاییز آشنا کنیم. طبع عطر و نوع فصلی که در آن عطر را می‌کنید، باهم تضاد دارند. یعنی اگر فصل بهار و تابستان […]

عطر پاییزی باید با رایحه‌ای گرم و شیرین روزهای خنک و سرد پاییز حس را به شما و اطرافیان منتقل کند. با اسمارتک نیوزباشید تا شما را با ۹ عطر زنانه مناسب پاییز آشنا کنیم.

طبع عطر و نوع فصلی که در آن عطر را می‌کنید، باهم تضاد دارند. یعنی اگر فصل بهار و تابستان هستید باید عطرهای خنک و سرد استفاده کنید اما اگر در فصول هستید بهتر است از عطرهایی که طبع گرم مصرف کنید.

پیش از بهترین عطرهای خنک زنانه و ادکلنهای مردانه را به شما معرفی کنید که فصول گرم سال بودند. در این لیست بهترین عطرهای زنانه با گرم و شیرین را آماده می کنند که مناسب پاییز و زمستان هستند.

معیارهای انتخاب بهترین عطر پاییزی زنانه

  • ماندگاری بلند مدت
  • پخش بوی بالا
  • دارای طبع گرم و مناسب برای سرما
  • حجم و مناسب
  • نظر کاربران

ادوپرفیوم لانکوم مدل لاویست بل لئو اینتنس

بهترین عطر پاییزی زنانه لانکوم
لانکوم مدل لاویست بل لئو اینتنس

رایحه عطر لانکوم The VI Belle Intense ترکیبی از انواع و میوه‌هاست که در نهایت شیرین و دلپذیر به همراه و دلیل طبع گرم، برای استفاده در پاییز کاملاً کاملاً مناسب است. این عطر که ۷۵ میلی‌لیتر حجم دارد، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و به عنوان یک عطر پاییزی زنانه، بسیاری از افراد را می‌گیرند.

ادوپرفیوم لانکوم نت‌های اولیه خود دارای انواع رایحه ترنج پرتقال، گلابی، تصویری، برگ و جوانه انگور است که در ادامه و در نت میانی به زنبق، یاس، گل یلانگ، گل و شکوفه گیلاس است.

در نهایت در نت پایانی این عطر رایحه‌ای از و خامه از راه بوی شیرین و گرم آن روزهای معتدل و خنک پاییزی، حسی جذاب برای ایجاد ایجاد خواهد کرد.

رایحه بسیار و گیرا و طراحی زیبای شیشه ای ادوپرفیوم مدل لاویست بل لئو را به گزینه های مناسب برای انتخاب بانوان تبدیل کرده است. همچنین پخش بو و ماندگاری بالای آن شکی ایجاد نمی‌کند که این عطر از بهرین گزیناٌٌ خرید عطر پاییزی زنانه خواهد بود.

مدل ادوپرفیوم شنل کوکو مادمازل

بهترین عطر پاییزی زنانه شنل کوکو مادمازل
شنل کوکو مادمازل

عطر شنل Coco Mademoiselle دارای رایحه شرقی گلی است که طبعی معتدل دارد و در بهار و پاییز قابل استاه است. بوی ملایم شیرینی ادوپرفیوم شنل ترکیبی از گل‌ها و انواع میوه‌هاست و در حجم‌های میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

در نت این عطر پاییزی زنانه ترنج، ماندارین، شکوفه پرتقال و فروت به مشام می‌رسد. در نت های شاهد بوی میموس، یالانگ یالنگ سرخالو، رز و یاس بود و در پایان رایحه های انواع اسانس های لوبیا تونکا، آپوپوناکس، مشک، وانیل، نعناع نعناع هندی و گیاه خس خس خس را حس می کند.

کوکو مادمازل از عطرهای معروف و محبوب از برند است که رایحه‌گیرا، بالا و پخش بوی عالی از طرفداران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

شیشه عطر به شکل مکعب مستطیل بوده و قابل حمل نسبتاً آسانی دارد. این محصول سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه می‌شود به دلیل کیفیت بالا و دلپذیر ۳ سال متوالی عنوان بهترین پاییزی زنانه از نظر مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص می‌دهد.

ادوپرفیوم تام فورد مدل متالیک

متالیک

عطر صد میلیون‌لیتری تام فورد Metallique در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. تام فورد یکی از برندهای نسبتاً گران قیمت و در صنعت عطرسازی است، با تولید ادوپرفیوم زنانه مدل محبوبیت بسیاری در میان طرفدارانش به دست.

رایحه این عطر بسیار دلنشین بوده و برای فصول خنک مانند پاییز و زمستان قاربلیت اداهه. یکی از محبوبیت این عطر در فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه این است که پخش رایحه و ماندگاری آن متوسط ​​رو به بالاست و گروه بویایی گلری آلدهداد، .

رایحه این با ترنج، آلدهید و فلفل شروع می‌شود، در میانه گل برف، زالزالک و آفتاب پرست رسیده و در نهایت با رایحه وانیل، گل خطی، چوب صندل سفید سفید و بلسان پرویی خاتمه خاتمه.

پرفیوم ایو سن لورن مدل بلک اپیوم

عطر زنانه مناسب پاییز بلک اوپیوم

طراحی خاص و شیک شیشه عطر ایو سن لورن مدل Black Opium که در 90 میلی‌لیتر عرضه می‌شود، چیزی است که هر کس را به خود جلب کند، خواهد کرد.

این عطر پاییزی زنانه در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. طبع گرم رایحه تند این عطر فرانسوی دقیقاً این است که شما در فصول و سرد مانند پاییز و زمستان آن نیاز دارید.

با اسپری بلک اوپیوم بوی گلابی و شکوفه درخت و همینطور فلفلی بوی تندی دارد، به مشام رسید، پس از آن و در نتهای میانی عطر دلانگیز قهوه قهوه و یاس را می دهد که رایحه ها با وانیل، سدر سدر و ترکیب و بویی شگفت انگیز می کند. را پدید خواهند آورد.

پخش بو و همین‌طور ماندگاری این مدل از بهترین عطر پاییزی زنانه در حد متوسط ​​و چند ساعت است و این طور نیست که رایحه آن روزها بر روی لباس هاسایتان باشد. این عطر رایحه سنگینی است که برای و دیدارهای رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


حتما بخوانید: با این ۸ ترفند عطر تقلبی را تشخیص دهید


ادوپرفیوم ژان پاول گوتیه مدل اسکندال

عطر پاییزی زنانه اسکندال

سال ۲۰۱۷ زمانی است که عطر زنانه اسکندال (Scandal). این عطر ۸۰ میلی‌لیتری رنگ رنگی است و شیشه‌ای با طراحی خاص و جذاب دارد.

این عطر پاییزی زنانه دارای رایحه‌های گلی و مدیترانه‌ای است که توسط دافنه بوژه ساخته شده است. پخش و پراکندگی بو در آن متوسط ​​و معمولی است اما ماندگاری بی‌نظیری دارد که هم بر روی پوست و هم بر روی پارچه دوام خوبی از خود نشان می دهد.

طبع گرم و شیرین اسکندال را به عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان بدل کرده. پرتقال خونی نارنگی ماندارین اولین اسانس‌هایی از مرکبات که پس از اسپری کردن عطر حس کرد.

پس از آن بویی ترکیبی یاس و عسل، هلو و شکوفه پرتقال و همینطور گارنیای یاسمنی ره شی. در پایان نتی، رایحه‌هایی شیرین مانند، شیرین بیان، کارامل نعناع هندی به مشام‌تان می‌رسد.

اسکندال برای مناسب است که از رایحه‌های شیرین می‌برند اما اگر عطر خیلی دوست دارم، ادوپرفیوم زنانه مدل برای شما ایده‌آل نخواهد بود.

ادوپرفیوم دیور مدل لاست چری

عطر پاییزی زنانه لاست چری

گیلاس گمشده عطر زنانه مناسب پاییز تولید کرده است.

گروه بویایی عطر شرقی و گلی است که در آلبالو و بادام در نتهای میانی آلبالو، رز و در نهایت در نتهای پایانی رایحه های دانه تونکا، چوب صندل سفید، خس خس خس بلسان پرویی و سدر را حس می کند.

ادوپرفیوم تام فورد مدل لاست چری رایحه‌های دارد که به صورت روزانه هم قابل اجرا است. این محصول در سال 2018 به بازار عرضه می شود جالب است بدانید که برای استفاده از آن هم باید مورد استفاده قرار گیرد.

رایحه جذاب دلپذیر، طراحی شیشه های زیبا با حمل و نقل آسان و پخش و بالا از ویژگی های بارز این 50 میلی متر نسبتاً گرانقیمت و باکیفیت است که در فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست فهرست های فهرست لیست های فهرست قرار گرفته است. فهرست فهرست فهرست فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه جایی برای خود داشته باشید.

ادوپرفیوم ورساچه مدل کریستال نویر

 

کریستال نویر

طراح چیره دست ادوپرفیوم زنانه و کلاسیک ورساچه مدل Crystal Noir کسی نیست جز «آنتوان لای» معروه. این عطر رایحه‌ای کاملاً گرم و شیرین دارد و در پاییز و زمستان قابل استفاده است.

عطر ۹۰ میلی‌لیتری ورساچه نویر شیشه‌ای تیره رنگ با دری شکل کریستال دارد که روی سطح تراش خورده است. این عطر ایتالیایی در سال ۲۰۰۴ به بازار عطر عرضه و استقبال خوبی شد. بعد از گذشت سالها، کریستال نویر ادامه طرفداران مخصوص به خود را دارد.

در نت آغازی انگور سیاه، انجیر و بنفشه، در نت میانی گل یاسمین در نهایت در نت پایانی چوب صندل، چوب کشمیر وانیل و گل آفتابگردان را حس می کند. اسانس وانیل و چوب کشمیر بیش‌ترین را در رایحه شیرین این عطر کرده‌اند.

به طور عطر زنانه ورساچه بنفش رایحه‌ای تند، شیرینی از انواع خوراکی‌ها، طبیعت و گل را خود دارد که آنرا به آن می‌دهد. عطر زنانه مناسب پاییز بدل می کنند.

افرادی که این عطر استفاده کرده‌اند، بیشترین را از دوام و ماندگاری و همین‌طور رایحه دلپذیر آن‌ها را داشته‌اند.

ادوپرفیوم گرلن مدل مون گرلن

مون گرلن

عطر فرانسوی گرلن مدل Mon Guerlain در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری یکی از بهترین عطرهای پاییزی زنانه به شماره می‌رود.

گروه بویایی مون گرلن گلی و شیرین است و طبعی گرم دارد. ترنج و اسطوخودوس نتهای اولیه آن هستند. در نتهای میانی با گیاه یلانگ، گل یاس رازقی، گل، رایحه‌های گلی و بهارنارنج هستند که در ادامه با وانیل زنبق و چوب سندل به پایان می‌رسند.

ماندگاری عطر مون گرلن نسبت به پخش بوی آن است و بوی خاص شیرینی که آن را عطر زنانه مناسب روزهای خنک و سرد پاییز و زمستان زمستان تبدیل می کند. استفاده از این عطر شیک با رایحه دلنشینش برای مهمانان و در شب پیشنهاد می‌شود.

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل آیدل

ایدول

لانکوم Idole عطر پاییزی زنانه با ۷۵ حجم میلی‌لیتر است که در شیشه‌های شفاف و به شکل مکعب مستطیل قرار داده شده و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.

عطر لانکوم شیرین و گلی از وانیل و معطر دارد که کاملاً برای روزهای پاییزی مناسب است.

گلابی و اولین رایحه‌هایی است که مشام‌تان خواهد کرد، این رایحه با رز، رز ترک و یاسمن هندی پیدا کرده و با رایحه مشک و وانیل به پایان پایان می‌رسد.

بوی این عطر بسیار خوشایند و دلپذیر است اما ماندگاری و پخش بوی نسبتاً متوسطی دارد. عطر پاییزی آیدل در روز و شب قابل است اما به دلیل بویی که دارد، اگر در شب استفاده بهتر است.

نکاتی برای استفاده از عطرهای پاییزی

  • از عطرهای و مخصوصاً شیرین به اندازه استفاده می شود چرا که از آن ها خوشایند نمی شود استفاده کرد.
  • از عطر هم بر روی لباس و هم بر روی پوست خود اسپری کنید تا ماندگارتر باشید.
  • با مناسبت عطر را اسپری کنید تا لک آن بر روی لباس باقی نمانند.
  • دقت کنید که عطر برای خوشبو شدن استفاده می‌شود نه از بردن بوی نامطبوع!

در آخر

در عطرهای معمولاً از اسانس‌های چوب، چرم ادویه‌های شرقی، مرکبات مشک، وانیل و… استفاده می‌شود به خوبی گرمای عطر را منتقل کنند.

عطر پاییزی زنانه لزوماً نباید باشد بلکه می‌توان گرم و گرم و شیرین باشد و موضوع کاملاً به سلیقه شما وابسته است. عطرهای گرم نسبت عطرهای سرد و خنک و عطرهای شیرین به نسبت سایر عطرها ماندگاری بالاتری دارند.


در ادامه بخوانید: ۷ عطر زنانه مناسب برای استفاده در محل کار را بشناسید


The post ۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز appeared first on درجه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.