افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

۷ متهم پرونده مس رفسنجان

  • کد خبر : 292939
۷ متهم پرونده مس رفسنجان

در حالی که نام های زیادی درباره فساد در باشگاه مس رفسنجان مطرح شده بود، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس دیوان عالی استان کرمان امروز (دوشنبه) از متهم شدن هفت نفر در این پرونده خبر داد. اگرچه رئیس کل دادگستری استان کرمان نامی از این افراد اعلام نکرد، اما باید گفت مجید زیندی مدیر […]

در حالی که نام های زیادی درباره فساد در باشگاه مس رفسنجان مطرح شده بود، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس دیوان عالی استان کرمان امروز (دوشنبه) از متهم شدن هفت نفر در این پرونده خبر داد.

اگرچه رئیس کل دادگستری استان کرمان نامی از این افراد اعلام نکرد، اما باید گفت مجید زیندی مدیر کل وقت و علی علیزاده معاون وقت باشگاه رفسنجان اولین افرادی بودند که نامشان در این پرونده مطرح شد. و با توجه به حقايق و نكاتي كه اعلام كردند، به دنبال ديگران بودند.

با توجه به اظهارات این دو و تحقیقات انجام شده، سه نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ متهم شدند.

در نهایت با بررسی های انجام شده خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی مسئول زمان برگزاری مسابقات سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسئول زمان بندی مسابقات لیگ دسته اول مسابقات، متوقف شد.

در میان متهمان دو خبرنگار نیز وجود دارند که یکی از آنها با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است و دیگری به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان به دلیل بیماری از مقام قضایی مهلتی برای حضور در اتهام کرده است.

بر اساس این گزارش، فرد دیگری در پرونده فساد مالی مس رفسنجان تحت تعقیب نیست و متهمان این پرونده تنها افرادی هستند که از آنها یاد شده است.

اما موارد و موارد دیگری هم بوده که ربطی به باشگاه ماه رفسنجان ندارد. این موارد در نهاد مربوطه و البته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال بررسی است./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.