افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

۷ زیتون فروشی خوب در تهران که بهترین انواع زیتون را می فروشند!

  • کد خبر : 256577
۷ زیتون فروشی خوب در تهران که بهترین انواع زیتون را می فروشند!

به گزارش بازار، جالب است بدانید کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زیتون در جهان است و بیش از ۱۱۰ نوع زیتون در شهرهای مختلف کشور کشت می شود. یکی را انتخاب کن یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. می تواند شما را به سمت یک محصول باکیفیت و باکیفیت سوق دهد و از […]

به گزارش بازار، جالب است بدانید کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زیتون در جهان است و بیش از ۱۱۰ نوع زیتون در شهرهای مختلف کشور کشت می شود. یکی را انتخاب کن یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. می تواند شما را به سمت یک محصول باکیفیت و باکیفیت سوق دهد و از این نظر بهترین زیتون فروشی های تهران را بشناسید. می تواند بسیار مفید باشد.

یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران.

زیتون یک محصول غذایی سالم است. این میوه سرشار از خواص آنتی اکسیدانی، فیبر، مس، آهن، چربی های تک غیراشباع و ویتامین های E، A و K است و به عنوان میان وعده یا همراه با غذا مصرف می شود.

به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید زیتون بسیار دقت کنید تا از تمام خواص زیتون مرغوب بهره مند شوید. برای انتخاب یک فروشگاه زیتون مناسب لازم است مغازه های مختلف زیتون را بشناسید. با 7 ادامه دهید یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. خواهید دانست که می توانید یکی از آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

1- دلفین

صنایع غذایی دلفین یکی از مرغوب ترین زیتون های تهران محسوب می شود که فعالیت خود را از سال 1380 در زنجان آغاز کرد و تا امروز با هدف تهیه و تولید غذاهای سالم با محوریت زیتون در تهران ادامه دارد. کارخانه زیتون دلفین در زنجان واقع شده و بهترین محصول زیتون را از باغات طارم زنجان تامین می کند. همچنین این مجموعه مانند بهترین مارک روغن زیتون. در ایران نیز فعالیت می کند.

از لحظه چیدن زیتون در مزرعه تا زمان بسته بندی و ارسال برای شما، بررسی های مختلفی روی محصولات مربوطه انجام می شود. این ظرافت در ارائه زیتون به مشتریان باعث شده است که دلفین در طول سال ها به بالاترین سطح رضایت مشتری دست یابد. کاربران گرامی می توانند علاوه بر خرید زیتون مورد نظر خود از طریق سایت، به فروشگاه دلفین که محصولات خود را مستقیماً از کارخانه عرضه می کند، مراجعه کنند.

دلفین یکی از برندهای باکیفیت با بیشترین تنوع محصولات در کشور محسوب می شود. این صنعت غذایی بر سه اصل تولید مبتنی بر سلامت، اصالت و طعم خاص و ماندگار محصولات و برگزیده ترین محققین داخلی و خارجی تاکید ویژه ای دارد. چشم انداز این شرکت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • ارتقای کیفیت برتر کشور به کیفیت جهانی
  • تهیه انواع محصولات با بالاترین شاخص های استاندارد جهانی از نظر تنوع محصول، تولید و روش های نوین استخراج و مصرف.
  • فرهنگ سازی صحیح مصرف غذای سالم با استفاده از تمامی ابزارهای رسانه ای و سایر امکانات لازم در سطح ملی و جهانی برای ارتقای سلامت.

2- درخت زیتون چیست؟

مجموعه زیتون چی با هدف ایجاد بازار آنلاین بازاریابی زیتون و فرآورده های جانبی در گیلان از آذرماه ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد. جالب است بدانید که زیتون چی با طراحی و راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن تخصصی بازاریابی زیتون و فرآورده های جانبی در فضای مجازی توانسته راهکاری مناسب برای تسهیل تبلیغات محصول برای تولیدکنندگان و فروشندگان زیتون ایجاد کند. علاوه بر این می توانید آگهی مربوطه را به صورت رایگان در زیتون چی درج کنید.

با این ارتباط برقرار کنید یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. به شما کمک می کند تا با کارشناسان حرفه ای زیتون ارتباط برقرار کرده و از مشاوره آنها بهره مند شوید. در ادامه، زیتون چی به منظور افزایش کیفیت محصولات زیتون و اطلاع علاقه مندان به این میوه سبز رنگ، مطالب متنوع آموزشی و روز را در سایت خود منتشر می کند. فعالان این حوزه می توانند با استفاده از این مطالب آموزشی، دانش خود را به روز کنند و محصولات با کیفیت بالاتری را روانه بازار کنند.

3- زیتون حاج صفری و اولاد اصل

زیتون حاج صفری و پسران اصل یکی از بهترین و قدیمی ترین زیتون فروشی های تهران است که از سال 1364 توسط حاج حسینعلی صفری موسس این مجموعه در رودبار فعالیت می کند. جالب است بدانید تداوم در کیفیت، اصالت محصولات و استقبال پرشور مشتریان این گروه را به راه اندازی 7 فروشگاه در استان گیلان سوق داده است.

زیتون حاج صفری و فرزندان اصل

از ویژگی های مجموعه زیتون حاج صفری و پسران اصل می توان به افزایش تکنولوژی، تولید محصولات سالم با پایه زیتون، کیفیت بالای محصولات و قیمت فروش منصفانه اشاره کرد. امروزه این مجموعه محصولات مختلفی با پایه زیتون از جمله زیتون شور، روغن زیتون مرغوب، صابون زیتون و … را به بازار عرضه می کند. زیتون حاج صفری و پسران اصل دارای استاندارد ملی و نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو هستند.

4- زیتونکدا لارند

اگر به دنبال یکی هستید یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. اگر به دنبال آن هستید توصیه می کنیم حتما از فروشگاه باغ زیتون لارند دیدن کنید. این مجموعه بیش از 10 سال تجربه در زمینه عرضه مستقیم زیتون از باغات رودبار تهران دارد. از انواع محصولات موجود در فروشگاه زیتون لارند می توان به زیتون شور و شیرین، زیتون سیاه، زیتون وارداتی و همچنین محصولات زیتون مانند روغن زیتون، زیتون پرورشی، ترشی و … اشاره کرد.

زیتونکادا لارند

برای ارتباط با این فروشگاه درخت زیتون می توانید از روش های مختلفی مانند اینستاگرام، واتس اپ و سایت باغ زیتون لارند استفاده کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

5- زیتون مسعود

زیتون مسعود یکی دیگر از بهترین زیتون های تهران است که بیش از 20 سال است که محصولات ارگانیک و مرغوب را به مشتریان خود عرضه می کند و امروز آماده عرضه محصولات به کارخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، هتل ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها می باشد. یکی از بهترین ویژگی های خرید از زیتون مسعود ارسال سریع محصولات، پرداخت مطمئن از طریق درگاه شاپرک، محصولات ارگانیک باکیفیت، ارسال به سراسر کشور، خرید آسان و … می باشد. هدف مجموعه زیتون مسعود همواره جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات طبیعی و باکیفیت بوده و تا حد زیادی به این مهم دست یافته است.

6- فروشگاه زیتون

زیتون شاپ یک مرکز معتبر فروش زیتون در ایران و کشورهای مختلف جهان به شمار می رود که بیش از 20 سال سابقه در این صنعت دارد. جالب است بدانید که این مجموعه به ارائه محصولات اصل و باکیفیت در زمینه زیتون خارجی نیز اختصاص دارد. یکی از ویژگی های مهم مجموعه زیتون شاپ کیفیت بالا، تنوع زیاد و خدمات خوب به مشتریان است.

لازم به ذکر است زیتون شاپ تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و ضمانت برگشت بی قید و شرط عرضه می کند. خریداران محصولات زیتون شاپ در صورت عدم رضایت می توانند محصولات خود را بدون هیچ قید و شرطی به مجموعه بازگردانند.

7- اغذیه فروشی مقدس

فروشگاه سنت را می توان یکی از قدیمی ترین صنایع غذایی و شرکت های خوب زیتون کشور دانست که در سال 1380 با هدف تولید انواع ترشی و ترشی با بهترین و تازه ترین میوه ها و سبزیجات فعالیت خود را آغاز کرد. تنوع محصولات ارائه شده در این مرکز بیش از 100 نمونه از محصولات جدید با کیفیت برتر را در اختیار مشتریان قرار داده است. این یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. چیدمان های مناسب و ترکیب های متنوع میوه ها را با بسته بندی پلی اتیلن کاملا بهداشتی و نشکن در اختیار مشتریان قرار داده است.

محصولات فروشگاه سنت در سه دسته مختلف رستورانی، بسته بندی مستطیلی و بسته بندی انفرادی به مشتریان عرضه می شود. تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها برای تسهیل در فرآیند پیش خرید از اولویت های مهم فروشگاه Sunt است. از ویژگی های مهم این فروشگاه زیتون می توان به کنترل کیفیت، پاسخگویی آنلاین، سهولت در خرید و مشاوره پیش خرید اشاره کرد.

آخرین کلمه

زیتون که یکی از خوشمزه ترین میوه های طبیعت است، میان وعده محبوب بسیاری از افراد است و ترجیح می دهند آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند. یک مغازه زیتون فروشی خوب در تهران. خرید

زیتون دلفین

برای انتخاب بهترین فروشگاه زیتون در تهران علاوه بر آدرس فروشگاه و قیمت محصولات موجود در فروشگاه، حتما به کیفیت محصولات و خدماتی که فروشگاه زیتون ارائه می دهد توجه کنید. با تشکر از تجربه عالی کارشناسان. دلفین و به دلیل کیفیت بالای محصولات فروشگاه می توان این مجموعه را یکی از بهترین زیتون فروشی های تهران دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.