افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

۷ تعریف و تمجیدی که هرگز نباید به زنان انجام داد

  • کد خبر : 181068
۷ تعریف و تمجیدی که هرگز نباید به زنان انجام داد

احتمالا همه خانم ها این حس را تجربه کرده اند، شما شروع به صحبت با یک مرد خوش تیپ می کنید و بعد از چند لحظه احساس می کنید که او جالب است و ارزش دانستن بیشتر را دارد، اما ناگهان او چیزی می گوید که به نظر شما بی ادبانه و حتی توهین آمیز […]

احتمالا همه خانم ها این حس را تجربه کرده اند، شما شروع به صحبت با یک مرد خوش تیپ می کنید و بعد از چند لحظه احساس می کنید که او جالب است و ارزش دانستن بیشتر را دارد، اما ناگهان او چیزی می گوید که به نظر شما بی ادبانه و حتی توهین آمیز می آید. این می تواند یک جلسه را کاملاً خراب کند. مشکل اینجاست که این مردها متوجه نمی شوند که اشتباه کرده اند و حرف ناشایستی زده اند. بنابراین، به طور کلی، مردان باید از چه نوع تعریف و تمجیدهایی اجتناب کنند؟

1. شما در این سنت خوب هستید.

این یکی از بدترین تعریف هایی است که یک مرد می تواند به یک زن بدهد. همسر یا دوست شما ممکن است در ابتدا خوشحال به نظر برسد، اما سپس شروع به تجزیه کلمات می کنند. بعد فکر می کند پیر شده است و با دقت بیشتری به چین و چروک هایش نگاه می کند. سپس عصبانی می شود و حتی گریه می کند. اگر فکر می کنید همسر یا دوستتان بزرگتر از سن شماست، هرگز به آنها نگویید. درعوض، می توانید بگویید که باحال هستید یا باحال به نظر می رسید.

2. شما چاق نیستید

زنان تمایل به شکایت و اغراق دارند، به خصوص در مورد وزن. گاهی اوقات همسر یا دوست شما از چاق بودن شکایت می کند. اما به جای اینکه بگویی لاغر هستی، می گویی که چاق نیستی. پس از چنین کلمه ای، احتمالاً عصبانی می شوید یا حتی ممکن است بحثی پیش بیاید. با این تعریف، زن فکر می کند واقعاً چاق و زشت است.

3. شما بهترین هستید! اسمارتک نیوز تنها می مانی؟

حتی اگر فکر می کنید زن رویاهایتان را پیدا کرده اید و حتی اگر تعجب می کنید که چرا چنین زن شگفت انگیزی هنوز مجرد است، هرگز او را زیر سوال نبرید! احتمالاً دلایل جدی وجود دارد که شما هنوز مجرد هستید. حالا ممکن است داستان غم انگیزی پشت سر او باشد یا شاید هنوز مرد مورد نظرش را پیدا نکرده باشد. با پرسیدن این سوال ممکن است او را ناراحت کنید و احساس ناامنی در او ایجاد کنید. وقتی رابطه شما قوی تر شود، احتمالاً پاسخ این سؤال را خواهید یافت.

4. شما هم مثل مامان من آشپزی می کنید.

باید بدانید که زنان تحمل مقایسه شدن را با دیگران به خصوص مادر همسرشان ندارند! به عنوان یک زن و شوهر، آنها دوست دارند احساس منحصر به فرد بودن داشته باشند، بنابراین مقایسه آنها با مادرتان احساس بدی در آنها ایجاد می کند.

5. امروز تغییر کردی. آرایش کردی؟

این یکی دیگر از تعریف هایی است که مردان فکر می کنند جالب است، اما زنان را به شدت عصبانی می کند. حتی اگر زنی که دوست دارید زمان زیادی را برای خودش صرف می کند و به پتانسیل کامل خود رسیده است، به او نگویید که او عالی است زیرا او آرایش کرده است! شما باید او را بدون توجه به هر چیزی دوست داشته باشید و زیبایی واقعی او را ببینید که فقط با آرایش برجسته می شود.

6. به عنوان یک زن بسیار خوب

این یکی از آن تعارفاتی است که نباید به هیچ زنی کرد. کلماتی از این دست می توانند بی ادبانه و توهین آمیز به نظر برسند. وقتی چنین چیزی می گویید، نشان می دهید که زنان عموماً از مردان پست تر هستند و حتی در ساده ترین چیزها هم نمی توانند خوب باشند. بهتر است این مقایسه را انجام ندهید. اگر می خواهید در این زمینه تعریف کنید، فقط بگویید عالی هستید، همین.

7. شما خیلی شیرین و بامزه هستید.

اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما چنین تعریفی از سوی زنان مورد استقبال منفی قرار می گیرد. ممکن است هیچ چیز بدی در ذهن نداشته باشید، اما یک زن آن تعریف شما را کودکانه و احمقانه می داند. بعد از آن فکر خواهد کرد که شما مانند یک کودک با او رفتار کردید و هوش او را زیر سوال بردید. اگر می خواهید از سوء تفاهم جلوگیری کنید، هرگز آن را اینگونه تعریف نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.