افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

۷ بازیگر جوان و جذابی که برای دیده شدن جشن گرفتند! / کدام جذابتر و پرطرفدارتر است؟

  • کد خبر : 369818
۷ بازیگر جوان و جذابی که برای دیده شدن جشن گرفتند! / کدام جذابتر و پرطرفدارتر است؟

در دنیای بازیگری بازیگران زیادی هستند که بازیگری را به ارث برده اند و کار والدین خود را دنبال کرده اند. در ادامه عکس هایی از این بازیگران را مشاهده می کنیم. برخی از فرزندان بازیگران اگرچه با کمک والدین خود وارد این حرفه شده اند اما با استعداد منحصر به فرد خود از والدین […]

در دنیای بازیگری بازیگران زیادی هستند که بازیگری را به ارث برده اند و کار والدین خود را دنبال کرده اند. در ادامه عکس هایی از این بازیگران را مشاهده می کنیم.

برخی از فرزندان بازیگران اگرچه با کمک والدین خود وارد این حرفه شده اند اما با استعداد منحصر به فرد خود از والدین خود پیشی گرفته اند. در ادامه به معرفی بازیگرانی می پردازیم که اجرا را از گذشته تا به امروز به ارث برده اند.

دارا حیایی فرزند امین حیایی

امین حیایی یکی از بازیگران مطرح سینمای کشور که امسال برای فیلم برف اخیر از جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد امین حیایی و مونا بانکی پورک شد، در نقش همسر دانیال حکیمی ایفای نقش کرده است. در سریال خواب و بیدار او که به دنبال پدر و مادرش رفته و وارد دنیای بازیگری شده است، به تازگی در سریال سرنوشت نقش هاشم را بازی کرده و از جمله بازیگرانی است که بازیگری را به ارث برده است.

نفس بازغی فرزند پژمان بازغی

بازیگران ایرانی

نفس بازغی دختر زیباروی مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر و پژمان بازغی بازیگر و مجری معروف اولین بار جلوی دوربین رفت و در سریال گهنا فرشته به ایفای نقش پرداخت.

مهراوه و ملیکا شریفی نیا فرزندان محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

بازیگران ایرانی

محمدرضا شریفی نیا یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر است که سال های زیادی از عمر خود را در مسیر سینما و تلویزیون گذراند، دخترانش مهراوه و ملیکا راه پدر و مادرشان (آزیتا حاجیان) را در عرصه هنر ادامه دادند. مهرآوه در سریال هایی مثل کیمیا، خداحافظ بچا، معمایی شاه، روز حسرت و…; ملیکا در شمس العماره، دلدادگان، نجلا، مهمان مامان و… نیز بازی کرده است.

مارال و مونا فرجاد فرزندان جلیل فرجاد

بازیگران ایرانی

مونا و مارال فرجاد دو خواهری هستند که 3 سال اختلاف سنی دارند، اما مانند خواهران دوقلو به راحتی نمی توان آنها را از یکدیگر تشخیص داد. مونا و مارال فرجاد فرزندان جلیل فرجاد بازیگر 66 ساله سینمای ایران هستند. مونا فرجاد اقتصاد و مارال فرجاد عکاسی خوانده است.

آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی

بازیگران ایرانی

داستان این دو کمی متفاوت است! کمتر کسی می داند که آشا محرابی و اسماعیل محرابی پدر و دختر هستند. این پدر و پسرش تفاوت زیادی با دیگر بازیگران دارند زیرا اسماعیل محرابی نه تنها به بازیگر شدن دخترش کمکی نکرد بلکه بارها سعی کرد او را از حرفه بازیگری دور کند. آشا محرابی که برخلاف میل پدرش بازیگری را انتخاب کرد، اکنون یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن ایرانی است.

سینا مهراد و ساعد سهیلی فرزندان سعید سهیلی

بازیگران ایرانی

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد و برادرش ساعد در خانواده ای پنج نفره هنرمند به دنیا آمدند. سعید سهیلی پدر این بازیگران یکی از معروف ترین کارگردانان سینماست. صبا سهیلی دختر این خانواده هنرمند نیز به بازیگری اختصاص دارد.

بهاره رهنما فرزند پروین قائمگامی

بازیگران ایرانی

بهاره رهنما فرزند پروین قائم به نویسندگی و بازیگری نیز می پردازد و کتاب چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس از آثار اوست. وی دارای مدرک فقه است و آثاری چون پوپک و مش ماشاالله، سن پترزبورگ، حلقه زنگی و ماجراهای اینترنتی را در کارنامه کاری وی دارد. او امسال کارگردان تئاتر “یادم رفت تابستون” بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.