افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

۷۵۹ نفر مسئول بازرسی انتخابات استان ایلام هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 197963
۷۵۹ نفر مسئول بازرسی انتخابات استان ایلام هستند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری بعدازظهر سه شنبه هجدهم بهمن ماه در نشست و آموزش اعضای بازرسان انتخابات شهرستان ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای ارزنده نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقایسه آن با دوران حکومت شاهنشاهی گفت: و نظام گرانقدر جمهوری اسلامی در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری بعدازظهر سه شنبه هجدهم بهمن ماه در نشست و آموزش اعضای بازرسان انتخابات شهرستان ایلام ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به دستاوردهای ارزنده نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقایسه آن با دوران حکومت شاهنشاهی گفت: و نظام گرانقدر جمهوری اسلامی در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی قابل ستایش است و قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست و دلیل بر این امر است. حق شناسی.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، انتخابات را یکی از مظاهر حضور مردم در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی برشمرد. تصریح کرد: شورای اسلامی دارای جایگاه مهم و والایی در قانون اساسی است و اختیارات مهمی به آن سپرده شده است.

رئیس هیات بازرسی استان ایلام بر حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای تاکید کرد و ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید خواهد کرد.

معاون استاندار ایلام در تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر چهار راهبرد اصلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تاکید کردند. انتخابات آینده بنابراین همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید بر اساس این چهار راهبرد، زمینه مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

هژبری بر رعایت اصل بی طرفی اعضای هیات بازرسی برای انجام انتخابات سالم بر اساس قانون و اعتماد تاکید کرد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ایلام اقدامات هیئت بازرسی استان برای برگزاری مطلوب انتخابات را برشمرد و گفت: 759 نفر در استان ایلام وظیفه بازرسی در انتخابات آتی را بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.