به گزارش رکنا، عبدالعلی شعبانی فرمانده اداری شهرستان آستارا اظهار کرد: پس از دریافت گزارش های متعدد مبنی بر درگیری از افراد مختلف فرصت طلب در شهرستان آستارا، با کمک نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی توانستیم در مدت چهار ساعت 6 نفر را به هلاکت برسانیم. . قلدرها بیایید این شهر را دستگیر کنیم.

فرمانده نظمیه شهرستان آستارا با بیان اینکه این تعداد اراذل و اوباش در روزهای اخیر به دلایل مختلف در خیابان های این شهرستان با شهروندان درگیر شده و نظم و امنیت شهر را بر هم می زنند، اظهار کرد: گرفتن وی توسط نیروهای انتظامی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان عزیز انتظار داریم هر گونه خبری مبنی بر تحرکات افراد فرصت طلب برهم زننده نظم و امنیت شهر را سریعا به پلیس اطلاع دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران مملو از اغتشاشگران و اخلال گران است. و امنیت شهر در کوچکترین فرصت اقدام قاطع می کند.

افراد فرصت طلب و سودجو در روزهای اخیر با هوشیاری و عملیات به موقع نیروهای انتظامی، نظم و امنیت این شهرستان مرزی توریستی را برهم زدند و با حمله به مغازه ها و ناامن نشان دادن خیابان های آستارا اقدام کردند. مردم دستگیر و به سلامت به شهر بازگشتند.