افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

۵ چهره خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را نشان می دهد!

  • کد خبر : 17105
۵ چهره خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را نشان می دهد!

از جمله هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ به دلیل حاشیه‌های تولید شده با کلام و کارهایشان می‌توان به مازیار لرستانی، مهران رجبی، حامد سلطانی، سامان گوران اشاره کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، به نقل از برترین ها، در ادامه نگاهی کرده‌ایم به این پروژه دیده می‌شود که شامل اظهارنظرهایی عجیب از جمله «آی دون نو» […]

از جمله هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ به دلیل حاشیه‌های تولید شده با کلام و کارهایشان می‌توان به مازیار لرستانی، مهران رجبی، حامد سلطانی، سامان گوران اشاره کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، به نقل از برترین ها، در ادامه نگاهی کرده‌ایم به این پروژه دیده می‌شود که شامل اظهارنظرهایی عجیب از جمله «آی دون نو» یا عمل تغییر جنسیت، تا حضور پررنگ در صداوسیما و شوخی‌های زنده روی آن صداوسیما و… بود.

مازیار لرستانی

۲۲ تیر ماه سال گذشته بود که شهر لرستانی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش خبر داد که نامش را به مازیار لرستانی تغییر داده است. صبح روز نیز با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی، رسما خبر تغییر جنسیت‌اش را هم بعد از آن تایید کرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این فایل صوتی گفت که 56 سال با این زندگی کرده است، اما در حال حاضر شرعا و عرفا زن نیست و به همین دلیل دلیل شرع اسلامی حاکم بر جامعه طی چند ماه آینده برای تغییر نامش اقدام خواهد کرد. و سپس کرد که می‌توان شادی و نشاط را در قالب دیگری به مردم منتقل کرد.

البته شهره لرستانی (مازیار لرستانی) نگفت که چه زمانی نسبت به تغییر جنسیت خود اقدام کرده است. اما به نظر می‌رسید که او پیش‌تر برای تغییر جنسیت اقدام کرده بود و تنها اعلام عمومی می‌کرد آن را به خطر انداخت.

در واقع او حدود سه سال قبل از نامش را از شهر لرستانی به ودود تغییر داده بود، اما آن زمان این موضوع عمومی نبود و شهر لرستانی هم به موضوع تغییر جنسیت اشاره کرد.

شهره لرستانی (مازیار لرستانی) در این رابطه نوشته بود: دیگر می‌خواهم خودم باشم و اسم مبارک او (ودود) را برای خود بر می‌گزینم که معنایش (بسیار عاشق) است و این اسم از عشقی است که به پروردگار دارم آمده است. سلام، من ودودم. ودود لرستانی.

مهران رجبی

چهره‌های خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را برداشتند.

مهران رجبی نیز به واسطه موضع متفاوتی است که نسبت به بازیگران دیگر در ماه‌های اخیر بسیار خبرساز بوده است و در روزهایی که صدا و سیما استارگان خود را از دست داد و خبری دیگر از مجری‌های محبوبی که بینندگان را پای تلویزیون می‌نشاندند نبودند، این بازیگر ۶۰ساله بود. برنامه «پیرانه سر» شبکه سلامت را بر اجرای گرفت.

این در حالی بود که این بازیگر در شبهای پاییزی هم با اجرای برنامه «خودمونی» در شبکه سه نیز حضور داشت و همزمان با سریال «آزادی مشروط» مسعود ده‌نمکی و تکرار سریال «سه در چهار» با بازی او به ترتیب از شبکه‌های یک و آی‌فیلم. در حال پخش بود.

البته شاید مهران رجبی تنها گزینه در تلویزیون بود اما این مورد فقط محدود به مهران رجبی نیست برای نمونه حامد سلطانی هم به عنوان یک مجری جوان در شبکه سه برنامه را همزمان بر روی آنتن داشت.

مجری برنامه «اعجوبه‌ها» و استعدادیابی مداحی و برنامه صبحگاهی.

حامد سلطانی

چهره‌های خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را برداشتند.

حامد سلطانی خرداد ماه امسال در طی سانحه‌ای رانندگی همسر و فرزندش را از دست داد و مدتی از آنتن دور بود و بعد از مدتی اجرای سه برنامه از صداوسیما را بر عهده گرفت.

برنامه‌های مخصوص کودکان، مسابقه مداحی و برنامه صبحگاهی سه اجرای این مجری شبکه سه بود. سه برنامه همزمان با موضوعات و موضوعات کاملا متفاوت.

این خود یکی از وجودی بود که اثبات می‌کرد دست تلویزیون خالی است، چون نه دیگر علی ضیایی دارد، نه احسان علیخانی، نه مهران مدیری، نه عادل فردوسی‌پور، نه سروش صحت و… حالا دیگر هیچ مجری‌ای ندارد، دست به دامان مجریانی معتمد می‌شود. ، همراه با عقاید خود مانند حسینی، سلطانی و رجبی شده اند.

سامان گوران

چهره‌های خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را برداشتند.

زمانی که پای تقلید صدا به میان می‌آید محال است که نامی از سامان گوران به خاطر افراد خطور نکند و او را اغلب مردم با تقلید صداهایی که انجام می‌دهند می‌شناسند.

سامان گوران دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است و با بازی در یک مجموعه طنز وارد تلویزیون شد و بعد از آن با تقلید صداهایی که به شهرت بیشتری دست یافت.

او همیشه رفتارهای خلاف ادب داشته است و قبل‌تر بارها تقلید زشت صدای علی دایی خبرساز شده بود.

از اتفاقات خبرساز درباره سامان گوران مربوط به شوخی زنده او با ابوالفضل پورعرب بود و در ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج، که زیر کرسی کنار دست ابوالفضل پورعرب، بازیگر دهه‌های شصت و هفتاد سینمای ایران نشسته بود، گفت: «خیلی خوشحالم زیر یک پتو با شما هستم.»

خانم بیکاز

چهره‌های خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی را برداشتند.

نمی‌توانم چهره‌های خبرساز سال را نام برد و از خانم بیکاز یاد کرد. همزمان با جام جهانی تصاویری از برخی تماشاچیان ایرانی حاضر در بازی ایران و ولز منتشر شد که با واکنش‌های بسیاری همراه بود و در این میان ویدیویی در فضای مجازی با عنوان خانم بیکاز ترند شد و در این ویدیو یک خانم جوان محجبه در حال مصاحبه با. خبرنگار خارجی بود.

این خانم در مصاحبه خود سعی می‌کرد به زبان انگلیسی صحبت کند اما فقط چند کلمه بیشتر قادر به انگلیسی صحبت کردن نبود و در ادامه مصاحبه به زبان فارسی و به صورت شمرده صحبت می‌کرد.

دو مورد از این مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی سوژه شده است یکی از زبان‌های انگلیسی و فارسی صحبت کردن با خبرنگار خارجی و دیگری موضوعی که درباره آن صحبت می‌کرد و حرکات عجیب و غریبی از خود به نمایش می‌گذارد.

در نهایت مشخص بودن هویت این خانم فرح عبدی بوده است که کارمند وزارت ارشاد است و به همراه برخی از فعالان مطبوعاتی راهی قطر شده است تا به هواداری از تیم ملی فوتبال ایران بپردازد.

درباره بیوگرافی خانم عبدی اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد و درباره سوابق او نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.

نوشته ۵ چهره خبرساز سال ۱۴۰۱ که بازخوردهای منفی دارند! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.